ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El 40% de les propostes de ‘Ontinyent Participa’ es vinculen a serveis i espais utilitzats per la població jove

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 23, 2021
256 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Natàlia Enguix destaca que els canvis introduïts al procés han propiciat un canvi de paradigma i fomentat una major implicació de la població d’entre 16 i 30 anys

El 40% de les propostes que avancen al procés ‘Ontinyent Participa’ estan vinculades a serveis i espais utilitzats per la població jove. Després de finalitzar la ‘Fase Propositiva’ amb 192 propostes, s’ha dut a terme la Fase II o de valoració tècnica de propostes, en dues reunions presidides per l’Alcalde, Jorge Rodríguez, a les que participaven tècnics de diferents departaments municipals.

En estes reunions es realitzava un anàlisi dels projectes basada en criteris tecnics, per valorar la seua viabilitat economica, urbanistica o social. De les 192 propostes, 122 no complien els requisits tecnics, mentre que 70 si els complien. En haver vàries d’elles que es repeteixen, finalment seran 46 les propostes que pasen a la fase de votacio?dels consells sectorials.

La regidora de Govern Obert, Natàlia Enguix, destacava el “canvi de paradigma” que s’observa en estes propostes: el 40% estan vinculades a serveis i espais molt utilitzats per la població jove. Un percentatge que puja al 44% si es té en compte les propostes repetides, entre les que es troben l’enllumenat del Pump Track; la realització de millores al Parc de Benarrai; i l’ampliació de les parades del servei Ontibici. També hi ha propostes relatives a les pistes de bàsquet del poliesportiu, una pista de skate a Sant Rafel, més espais de calistènia, aparcaments per a motocicletes, millores als jocs infantils de parcs o a les immediacions de centres educatius.

Per a Natàlia Enguix “canvis com la fixació l’any passat d’un pressupost màxim de 48.000 euros per a inversions o 18.000 euros en cas de despesa corrent, o la realització de tallers als centres educatius enguany, han afavorit que anem rejovenint el perfil dels proposants, segons es desprén del tipus de propostes que, a més, són més variades. Són objectius que ens haviem marcat al procés i que estem assolint, i ara el que va a ser molt important és que eixa població més jove ratifique la seua implicació quan arribe l’hora de votar”, assenyalava.

Les propostes no acceptades tenen una justificacio?técnica consensuada entre l’equip tecnic on es motiva la causa en l’apartat d’observacions, majoritariament relacionades en un exces de pressupost del projecte; no ser competència o titularitat municipal; estar incloses dins d’una unitat d’execucio o no ser objecte de ‘Ontinyent Participa’. El detall tant de les propostes acceptades com les rebutjades apareix a la web https://www.ontinyentparticipa.es, en compliment dels objectius de transparència marcats pel Govern d’Ontinyent per a aquest procés.

El següent pas serà la celebració entre els dies 27 i 30 de setembre dels diferents consells sectorials que decidiran els 10 projectes que seran objecte de votació. En aquesta fase s’informarà dels projectes que seran objecte de votació i del període i llocs on es podrà votar, i les persones proposants els podran presentar en un acte públic. Finalment, del 1 al 14 d’octubre les persones majors de 16 anys empadronades a Ontinyent podran votar 5 de les 10 propostes finalistes de manera telemàtica.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Lanzan una subasta de 3.700 metros de suelo en Sueca con descuento del 90%

Escrapalia ha iniciado una subasta pública en Sueca, ubicada en la comarca de La Ribera…

La Guardia Civil de Chiva destapa un bar con taller clandestino, salón de estética ilegal y productos ilícitos

Lo que aparentaba ser un bar al uso escondía en realidad varias actividades irregulares en…

Cullera lanza campaña para duplicar las compras en el comercio local

El Ayuntamiento de Cullera ha puesto en marcha una nueva edición de la iniciativa «A…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?