ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Cultura de Barri’ torna a Ontinyent amb 24 activitats al llarg del mes de juliol

La programació cultural d’estiu tindrà lloc en més d’una desena d’espais escènics als diferents barris i inclourà música, dansa, cinema o presentacions de llibres
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 28, 2023
53 vistas
7 Min lectura
Compartir en:
4821 alejandro borrell cultura barri

Ontinyent acollirà fins a 24 activitats culturals en juliol dins la programació de ‘Cultura de Barri’, la proposta de l’Ajuntament d’Ontinyent per a portar la cultura als carrers de tots els barris amb la col·laboració de diverses associacions i entitats locals. El regidor de Cultura, Àlex Borrell, donava hui detalls d’una programació que inclourà música, dansa, cinema o tertúlies culturals, entre d’altres, quasi en la pràctica totalitat a l’aire lliure.

Borrell explicava que “a Ontinyent el mes de juliol sempre es relaciona amb una intensa activitat cultural, que un any més hem aglutinat en una programació coordinada perquè puga ser accessible a tots els barris, aprofitant els carrers com espais escènics ideals per gaudir de les activitats a la fresca”, assenyalava. El regidor tenia paraules d’agraïment per a les diferents entitats que participen junt a l’Ajuntament de la programació, que inclouen entre d’altres a les associacions veïnals de Sant Josep i Poble Nou, Masters Ballet, Ad Libitum, L’Agrupació Musical Ontinyent, la Societat Unió Artística Musical Ontinyent, El Raval, La Colla, Grup de Danses o la Fundació Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana.

La programació començarà aquest divendres, 30 de juny, amb el concert del Cor Ària, de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, a les 20;00 hores, a l’auditori del Grup Ramón Llin. També divendres tindrà lloc el concert de l’Orquestra de corda de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, a les 23:00 hores al carrer Sant Antoni. Dissabte 1 de juny, a les 12:00 hores, tindrà lloc el concert del grup de Percussió i Dolçaina La Colla al pati del Palau de la Vila, i ja per la nit, des de les 22:00 hores a la Glorieta serà torn per a una de les novetats: La discomòbil jove “Cachondeo Party”, amb DJ Javi Mengu Warm Up i Fran Moncho, dins el cicle de concerts de dj’s demandats per la ciutadania a l’última edició del procés “Ontinyent Participa”. El cap de setmana cultural es tancarà diumenge 2 de juny, quan tindrà lloc el concert del Grup de percussió i dolçaina “El Raval” a les 19:30 hores al parc Ausiàs March.

La segona semana d’activitats de la programació s’iniciarà dimarts, 4 de juliol, amb l’obertura del cicle de l’Associació Veïnal del Poble Nou “Cultura a la Fresca” amb les projeccions dels documentals “1873, la revolució del petroli” i “L’últim moliner a Banyeres de Mariola”, a les 22:00 hores al carrer Sant Antoni. Dijous, 6 de juliol, s’iniciarà també el cicle de “Cinema a la fresca” de l’Associació Veïnal de Sant Josep al pati del col·legi Vicente Gironés, a les 22:00 hores, amb el film “Cinco lobitos”. Divendres, 7 de juliol, tindrà lloc altra de les novetats al programa: la presentació dels llibre “14 d’abril”, de Paco Cerdà, i “Mireia”, de Purificación Mascarell, a les 19:30 hores en el Museu del Tèxtil, amb la col·laboració del Club de Lectura i La Llibreria. Eixa mateixa nit, des de les 23:00 hores, actuarà la Intokables Big Band de l’Agrupació Musical Ontinyent a La Glorieta.

Dimarts 11 de juliol el cinema tornarà al Poble Nou amb els documentals “Un bon home” i “Els 13 de la corda” al pàrquing de l’antic cinema Pere des de les 22:00 hores; i dijous 13 de juliol, serà el torn del “Cinema a la fresca” dels veïns de Sant Josep amb “Indiana Jones i la última cruzada”, al pati del col·legi Vicente Gironés, a les 22:00 hores. Un dia després, divendres 14 de juliol, hi haurà dues activitats musicals: l’actuació a les 20:00 hores al a Plaça Coronació de l’Estiu musical de l’Agrupació Musical d’Ontinyent amb la Banda Jove; i a les 22:30 a la Plaça Major amb el concert del 50 aniversari de la comparsa Cruzados. El Grup de Danses d’Ontinyent actuarà dissabte, 15 de juliol, a les 23:00 hores en la plaça de Sant Roc; i diumenge 16 de juliol al Teatre Echegaray arribarà altra novetat: La Gal·la “Masters pel món”, organitzada per Masters Ballet, que reunirà ballarins i ballarines que van iniciar la seua marxa en el món de la dansa a Masters i que hui viuen en diferents parts del món.

El 18 de juliol es reprendran les projeccions de “Cultura a la fresca” de Poble Nou amb la projecció de “Paral·lel 35º50” a les 22:00 hores en la plaça Sant Carles, mentre que al pati del col·legi Vicente Gironés es projectarà “Minions: l’origen de Gru”, a les 22:00 hores del 20 de juliol, una nit en la que Ad Libitum obrirà el XV Festival Ontijazz amb Sofia Ribeiro Trio, a les 23:00 hores en la plaça Concepció. El 21 de juliol tornarà l’Estiu Musical amb el concert de la Banda Gran de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, a les 23:00 hores en la Plaça Major, i dissabte 22 a les 12:30 hores hi haurà una nova cita musical, amb el concert intercanvi de folklore del grup de Percussió i Dolçaina El Regall amb la Colla La Rosca de l’Alcúdia, al Teatre Echegaray.

Les últimes activitats de la programació seran les projeccions de curtmetratges d’animació a les 22:00 hores en la plaça del Mercat el 25 de juliol dins del cicle de Poble Nou; la projecció per part de l’associació veïnal de Sant Josep de “Cazafantasmas, más allá” a les 22:00 hores al pati del col·legi Vicente Gironés el 27 de juliol; la cloenda eixa mateixa nit a les 23:00 hores a la plaça de la Concepció del Festival Ontijazz amb Plena 79 Salsa Orchestra; tancant-se les activitats divendres 28 de juliol al Parc de Pere IV amb el II Memorial Mestre Ferrero de la Societat Unió Artística Musical d’Ontinyent, a partir de les 20:00 hores. Àlex Borrell convidava al veïnat de la ciutat i localitats veïnes a gaudir de la programació.

Tags: Ontinyent
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Titaguas ilumina su noche mágica con más de 30.000 velas y un emotivo homenaje

La Noche de las Velas en Titaguas, un evento que ya es una tradición en…

La Societat Joventut Musical de Albal gana el Certamen de Bandas de Música de Cine de Cullera

La 15ª edición del Certamen de Bandas de Música de Cine ‘Ciudad de Cullera’ concluyó…

Investigado un menor por difundir imágenes modificadas con IA de compañeras en la Ribera Alta

La Guardia Civil ha iniciado una investigación en la comarca de la Ribera Alta, donde…

Otras noticias

Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?