BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
jueves, 22 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Convocada una manifestació de protesta contra el tancament de la planta de medicina interna de l’Hospital d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 23, 2022
28 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

L’Alcalde considera «insatisfactòries» les explicacions donades per la gerent del departament durant la reunió d’aquest dijous

Ontinyent es manifestarà el proper dimarts 28 de juny contra el tancament de la planta de medicina interna de l’Hospital General de la ciutat aquest estiu, i en defensa de la Sanitat Pública. Les diferents entitats, col·lectius i associacions representats al Consell Veïnal i el Consell d’Inclusió Social així ho acordaven en una reunió que tenia lloc aquest passat dimecres i on també s’acordava la redacció d’un manifest que es llegirà al marc d’esta convocatòria.

En concret, la concentració-manifestació s’iniciarà a les 20:00 hores del proper dimarts a la Plaça de la Concepció, passant pels carrers Gomis i Maians fins arribar a la Plaça Major, on es llegirà el manifest. El Govern d’Ontinyent i els partits representants a l’Ajuntament (La Vall Ens Uneix, Partit Popular i Compromís), que asistien a la reunió d’estos dos consells ciutadans, s’adheriran a esta convocatòria.

Les demandes dels consells ciutadans eren transmeses també per l’alcalde Jorge Rodríguez aquest dijous a la directora del Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent, Marga Llaudes. Aquesta explicava al primer edil que els canvis al servei de medicina interna només es produïran del 1 de juliol al 30 de setembre, periode al qual a més s’habilitarà una UCE (Unitat de Cures Especials) a la tercera planta de l’Hospital, per atendre patologies amb previsió d’alta hospitalària al marge de 72 hores, pasant els pacients que requerisquen d’una asistència més llarga a l’Hospital de Xàtiva.

Explicacions “insatisfactòries”

Jorge Rodríguez qualificava les explicacions de Llaudes com a “insatisfactòries”, exposant que la posada en marxa d’esta unitat UCE “no canvia res, ja que la ciutat no ha de perdre cap tipus de servei ni tan sols momentàniament. No té sentit quant a més a més està executant-se una inversió de 40 milions d’euros en el nou Hospital, raó per la qual seguirem lluitant junt al Consell Veïnal i als partits polítics perque es revertisca esta decisió, que no sols perjudica a Ontinyent i La Vall d’Albaida sinó també a Xàtiva i els pacients que tenen com a centre de referència l’Hospital Lluís Alcanyís”.

Els centres de salut no es tancaran

Jorge Rodríguez també li traslladava a Llaudes la seua preocupació per altres qüestions, com ara l’hipotètic tancament dels Centres de Salut durant l’estiu, un extrem que Llaudes confirmava a l’alcalde que en cap cas va a produïr-se. El primer edil també exposava la inquietud ciutadana perquè el nou Hospital compte amb els equips de personal mèdic suficients per donar servei. La directora del Departament de Salut explicava al respecte que la Conselleria de Sanitat està treballant en un decret per crear les places necessàries per atendre el nou centre hospitalari sense problemes d’aquest tipus.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Chelva recordará la tradición del transporte de troncos por el río Turia hasta València

Durante dos días Chelva, la capital de la Serranía, recordará la tradición del transporte fluvial…

Un agricultor de 66 años fallece tras volcar con su tractor en Zucaina

Otro accidente mortal por vuelco de tractor en la Comunitat Valenciana. Un agricultor de 66 años…

Llegan 6.000 toneladas de arroz importado a una multinacional de Algemesí

La Unió Llauradora denuncia una nueva entrada de arroz importado a través del puerto de…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?