ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Conselleria restaura la façana modernista centenària del jutjat n.1 d’Ontinyent

L'edifici està envoltat des de fa 7 anys per una xarxa per evitar despreniments
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 10, 2025
215 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5578 ontinyent jutjats obres

La Conselleria de Justícia de la Generalitat Valenciana ha adjudicat per un import de 158.752 euros les obres que permetran restaurar la façana i els exteriors del jutjat n.1 d’Ontinyent, en l’Avinguda del Comte de Torrefiel.

El regidor de Territori, Óscar Borrell, qualificava de “gran noticia per al patrimoni local” l’adjudicació de l’obra, “l’inici de la qual segurament serà a final d’aquest mes, durant el qual ja podrem veure els andamis per a l’actuació, després de 7 anys de tenir la xarxa i un projecte tancat en un calaix en l’època del botànic”. Una obra “necessària” a nivell d’imatge i de conservació del patrimoni, en l’difici conegut com a “Casa Delgado de Molina”, d’estil modernista i ja centenari, construït en 1924 i inclòs al catàleg municipal de Bens i Espais Protegits com a edifici de protecció parcial.

Les obres tenen un termini d’execució màxim estimat de 6 mesos des de l’inici d’actuació, que inclourà tasques de neteja, eliminació d’elements vegetals i fongs; resolució de problemes d’estanqueitat i evaquació d’aigües; reparació de clavills, i revestiments; impermeabilització; segellat de fisures; substitució de vidres; recuperació d’lements ornamentals o pintura, entre d’altres. La seu judicial d’Ontinyent alberga els Arxius dels jutjats número 1 i 3, les oficines del Jutjat número 1, Civil i Penal, i el Deganat, així com la Sala de Vistes i dependències per a procuradors i advocats. Les obres es realitzaran mantenint l’activitat normal de la seu.

Esta notícia arriba pocs dies després que la pròpia Conselleria de Justicia traguera concurs públic en la Plataforma de Contractacions de l’Estat el concurs públic de licitació de les obres del nou Palau de Justícia d’Ontinyent en l’antiga fàbrica de Bernabeu, al barri del Llombo amb un pressupost màxim d’execució de 11’2 milions d’euros, i un termini de presentació d’ofertes per part de les empreses interessades fins al pròxim 26 de febrer. Óscar Borrell valorava positivament “la bona resposta de la Conselleria de Justícia a les peticions que els haviem fet de desbloquejar estes actuacions i fer-les avançar. Tot i el complicat context que vivim, s’atenen les nostres demandes, cosa que parla bé del pes i la capacitat d’influència d’Ontinyent a València”, assenyalava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La recollida de residus orgànics serà una realitat a Xàtiva a partir de l’1 d’octubre

L’Ajuntament de Xàtiva, a través de l’empresa FCC, posarà en marxa a partir de l’1…

El Club Ajedrez de Silla Integrant Col-lectius se proclama Campeón de España

La localidad pacense de Zafra albergó el pasado sábado 20 de septiembre el Campeonato de…

La fiscalía pide casi cuatro años de cárcel para el vecino de Mislata acusado de violar y maltratar a su pareja

Un vecino de Mislata se sienta esta semana en el banquillo de la Audiencia Provincial…

Otras noticias

Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Reunió de la regidora Gandia amb els veïns afectats.
La Vall d'Albaida

Queixes de veïns i expedients oberts: Ontinyent torna a exigir a la Conselleria una solució a les males olors d’una depuradora

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?