ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Vall d'Albaida
La Vall d'Albaida

Conselleria i Ajuntament d’Ontinyent amplien el projecte del Conservatori fins als 9,8 milions

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:11 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado junio 21, 2022
365 vistas
6 Min lectura
Compartir en:

NULL

La proposta d’actuació a incloure al pla Edificant contempla la construcció d’un nou auditori de 300 m² amb capacitat per a entre 160 i 200 persones

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esports de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament d’Ontinyent han iniciat les gestions per ampliar el projecte de reforma i ampliació del Conservatori d’Ontinyent dins del pla Edificant, que passarà dels 5,16 milions d’euros previstos inicialment a una inversió de 9,8 milions d’euros per part de la Conselleria. Aquest va ser un dels temes abordats a la recent reunió mantinguda a Ontinyent pel director general d’Infraestructures Educatives, Víctor Garcia, i l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i a la qual es van visitar les obres d’Edificant als col·legis Bonavista i Martínez Valls.

Víctor Garcia ha explicat que “l’important increment de la inversió prevista en la rehabilitació integral i ampliació del Conservatori Professional de Música Josep Melcior Gomis és fruit del treball a tres bandes entre la Conselleria, l’Ajuntament d’Ontinyent i l’equip directiu del Conservatori”. “Aquesta col·laboració ens ha permés actualitzar el programa de necessitats educatives del centre perquè puga donar resposta a la demanda actual i futura d’ensenyaments de Música d’Ontinyent i la Vall d’Albaida”, detalla el director General.

“El treball braç a braç que estem fent la Conselleria i l’Ajuntament d’Ontinyent per accelerar el procés de millora i construcció de 10 centres educatius de la ciutat, garantint una inversió d’Educació de la Generalitat en la capital de la Vall d’Albaida que ja supera els 30 milions d’euros amb els 9,8 milions que es destinaran al conservatori, és un bon exemple que les Administracions públiques estem per a donar solucions als problemes i que, quan treballem conjuntament, millorem la situació de les persones, ja que no sols estem

construint i modernitzant centres educatius sinó que també estem generant més de 750 llocs de treball en el sector de la construcció”.

L’Alcalde d’Ontinyent, per la seua banda, agraïa al director general d’Infraestructures Educatives i a la Conselleria que dirigeix Raquel Tamarit “el treball i predisposició per a atendre les demandes de la ciutat, en aquest cas apostant per un Conservatori que mantindrà l’actual ubicació creada als anys 70 però amb unes instal·lacions totalment renovades que suposaran un impuls per al barri del Poble Nou”.

Rehabilitació integral i ampliació del Conservatori

En la reunió mantinguda a Ontinyent, s’abordava el contingut de la nova memòria tècnica per executar l’actuació, que contempla una inversió de 9,8 milions d’euros (IVA inclòs) en anualitats de 2022 a 2026. Entre els aspectes més destacats es troba la creació d’un nou auditori de nova planta de 300 m2 i capacitat per a entre 160 i 200 persones.

En total, es preveu actuar sobre una superfície de 5.323 m2, dels quals 2207 m2 són a l’interior de l’edifici ja existent, que es mantindria però sotmés a una important renovació; i altres 3.116 m2 en una ampliació que es crearà a la zona ubicada a l’actual pati i a l’espai resultant de l’enderroc de les actuals aules tallers que es troben al costat del mateix.

A la memòria del programa proposat es contempla a l’edifici existent un repartiment en 255 m2 d’espais docents generals per a aules no instrumentals; 590 m2 per a espais docents específics per a aules de música, d’activitats de cor i orquestra, d’ensenyament instrumental o de música de cambra. Així mateix, es comptarà amb 270 m2 d’espais docents de biblioteca; 75 m2 de serveis higiènics, 165 m2 d’administració i 40 m2 per a serveis generals.

Al que és la part d’ampliació, es comptarà amb 1.070 m2 d’espais docents específics per a aules d’ensenyament instrumental o vocal individual; aules de música de cambra, conjunt o altres classes col·lectives; laboratori multimèdia, cabina d’estudi individual i taquilles.

L’auditori, de 300 m2, tindrà un escenari a una alçada de 5 metres, cabina de control i magatzem; i hi haurà també 50 m2 per a serveis higiènics i 45 m2 per a aula no instrumental. A més a més, s’inclouran també 180 m2 per a despatxos i administració; 150 m2 per a serveis generals.

El regidor d’Educació Óscar Borrell, que també va participar en la reunió, coincidia amb l’alcalde en agrair “la gran predisposició de la Direcció General d’Infraestructures Educatives i la Conselleria d’Educació per atendre les peticions d’Ontinyent, ara amb un conservatori adaptat a les necessitats educatives del segle XXI, unes instal·lacions que tindran en consideració les característiques de cada tipus d’instrument i que estaran preparades per a fer un pas endavant cap a la màxima qualitat en la docència”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Elda exige a la Generalitat la apertura total de la residencia El Catí dos años después de su reforma

El Ayuntamiento de Elda ha instado nuevamente a la Generalitat Valenciana a poner en marcha…

L’Open House València tanca el cap de setmana a Xàtiva amb més de 5.400 visites al seu patrimoni

Xàtiva ha conclòs la seua participació en la segona edició de l’Open House València amb…

Gandia impulsa un pacte de ciutat per a desbloquejar el futur Centre d’FP

L’Ajuntament de Gandia ha reclamat de manera contundent a la Generalitat Valenciana la licitació immediata…

Otras noticias

Habitatges a la Vila projectats per Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres de 12 habitatges públics a La Vila i ultima el seu nou Pla Municipal d’Habitatge

Por Toni Cuquerella
Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha presentat les ajudes per les empreses.
Comarcal

Ontinyent activa 80.000 euros en ajudes per participar en fires i catàlegs d’empreses: com aconseguir fins a 5.000 euros per a la teua pime

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?