ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Comprar a Ontinyent té premi’ repartirà 9.000 euros en butlletes rasca-rasca per dinamitzar el comerç local

La regidora de Promoció Econòmica i representants de les Comerç IN i SOC presenten una iniciativa inclosa dins la nova marca 'Ontinyent Comercial' amb la que es preten desestacionalitzar les compres
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 8, 2024
587 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
6842 ontinyent comercial presentacio

Ontinyent posarà en marxa el proper dilluns ‘Comprar a Ontinyent té premi’, una nova campanya de dinamització que repartirà 9.000 euros en premis a través de butlletes rasca-rasca que es repartiran en els establiments locals.

Natàlia Enguix, regidora de Promoció Econòmica, presentava aquest dijous la nova iniciativa de promoció comercial juntament amb Marisa Nácher i Alba Seguí en representació de els associacions Comerç IN i SOC. Una campanya que s’inclou dins l’impuls a la nova marca ‘Ontinyent Comercial’ que es presentava el passat mes d’octubre per modernitzar la modernitzar la imatge del nostre sector de comerços, serveis i gastronomia.

Natàlia Enguix destacava l’interès de posar en marxa la campanya en el mes de març “perquè els nostres comerços i serveis d’Ontinyent tenen de tot i volem mostrar i transmetre la importància de desestacionalitzar les compres. Amb Ontinyent comercial i la campanya que hui presentem demostrem que la ciutadania pot fer les seues compres durant tot l’any a la ciutat».

La campanya, a la que participen 173 establiments, consisteix en la distribució de butlletes rasca-rasca entre totes les persones que realitzen compres als establiments participants entre el dilluns 11 de març i dissabte 30 de març, ambdós inclosos. Els comerços repartiran les butlletes entre les persones que realitzen compres per import igual o superior a 20€. Tant les butlletes com el tiquet o factura simplificativa s’han de conservar per acreditar la compra en cas de resultar amb premi.

Es repartiran un total de 9.000 euros en premis mitjançant 140 targetes regal de Caixa Popular precarregades amb els següents imports: 100 butlletes amb un premi de 50 euros i 40

butlletes amb un premi de 100 euros. Les persones guanyadores hauran de contactar amb el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament per acreditar que són guanyadores i així poder rebre la targeta regal en el premi corresponent que podran gastar-ho en els comerços participants fins el 30 d’abril.

Tant Alba Seguí com Marisa Nácher tenien paraules d’agraïment per a l’Ajuntament per l’impuls a campanyes com aquesta. Seguí destacava la iniciativa com a “molt atractiva, pel rertorn que suposa per als comerços i serveis i l’incentiu que suposa al consum”, a més de posar de relleu la importància “de desestacionalitzar les compres”. Nácher coincidia en aquest punt, afegit també que a Ontinyent “venim fent un gran treball entre l’Ajuntament i les associacions per reforçar aquest sector”, posant com a exemple dels bons resultats que l’informe recentment presentat per COEVAL sobre l’economia a la comarca apunta al subsector de comerços i serveis, amb Ontinyent com epicentre, com el tercer que més aporta al PIB de La Vall d’Albaida.

Natàlia Enguix destacava la capacitat dels comerços i serveis d’Ontinyent “de reinvertar-se, de no rendir-se i trencar barreres. Ho han demostrat als últims anys, de manera molt especial i aquesta capacitat junt al treball que des de l’Equip de Govern i les associacions comercials s’han fet a l’última dècada. Les xifres ho demostren: Ontinyent ha aconseguit tenir més densitat comercial que altres ciutats veïnes, que tradicionalment s’havien considerat comercials. Amb esta nova campanya volem donar a conèixer la marca ‘Ontinyent comercial’ per incentivar, fidelitzar i captar nous clients i al mateix temps sensibilitzar als ontinyentins i ontinyentines, així com als i les persones visitants de la importància de mantindre el comerç local del municipi”, concloïa.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El Torneo de Fiestas de Moncada medirá a los juveniles del CFS At. Moncadense y el Riba-Roja FS este sábado

El Juvenil A del CFS At. Moncadense será el protagonista del tradicional Torneo de Fiestas…

Paiporta invierte más de 20.000 euros para combatir el calor en sus colegios públicos

El curso escolar 2026-2027 arranca la próxima semana y el Ayuntamiento de Paiporta ha destinado…

La Diputación de Alicante inyectará 17,3 millones de euros en la Vega Baja y el Baix Vinalopó: así se repartirán las ayudas con el Plan +Cerca y el Bono Consumo

La Diputación de Alicante destinará un total de 17.334.000 euros a la treintena de municipios…

Otras noticias

ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
Embalse de Bellús.
La Vall d'Albaida

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Por Toni Cuquerella
Els municipalistes busquen rebaixar la barrera electoral.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix pressiona les Corts per a rebaixar la barrera electoral al 3%: «Millorarà la diversitat democràtica»

Por Toni Cuquerella
Acte de l'Ambaixada dels Moros i Cristians d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

«Unes festes espectaculars»: Ontinyent fa balanç dels Moros i Cristians 2026 amb un ple absolut però pendent de la interpretació de ‘Chimo’

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?