La ciutat acollirà el pròxim 29 d’octubre la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’, un esdeveniment que busca promoure les tradicions musicals valencianes i acostar el patrimoni cultural a la ciutadania. Organitzat per l’Ajuntament d’Ontinyent, aquesta trobada espera reunir un gran nombre de participants i espectadors.
La jornada, que es desenvoluparà al llarg del matí, i s’iniciarà a les 10 hores amb un cercavila que recorrerà els carrers principals de la ciutat. Diversos grups de dolçainers i tabaleters mostraran les seves habilitats, culminant en un concert que es realitzarà a la Plaça de la Concepció.
Aquesta trobada no només busca donar visibilitat a la música tradicional, sinó que també fomenta la trobada entre diferents col·lectius i grups d’aficionats a la música popular. «La música és un dels pilars fonamentals de la nostra cultura, i amb aquesta jornada volem que tots gaudisquen d’unes arrels que ens uneixen», ha afirmat un representant de l’Ajuntament.
Amb un programa ple d’activitats per a tots els públics, l’Ajuntament d’Ontinyent espera que la ‘Trobada de Dolçainers’ sigui un èxit que contribueixi a l’enriquiment cultural de la comarca.