ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent preveu obrir oficines a Alacant i Paterna el primer semestre de 2024

Els resultats de 2023 mostren un benefici de net de quasi 10 milions d'euros, vora un 5% més que l'exercici anterior
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:22 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado abril 23, 2024
682 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

El Consell d’Administració de Caixa Ontinyent ha formulat els comptes de l’exercici 2023 els quals han superat les previsions tant en volum de negoci com en resultats i posició de capital, segons afirma la mateixa entitat financera.

Els comptes mostren un benefici, abans d’impostos, de 13,5 milions d’euros, un 11,43% superior a l’obtingut en 2022. Després del pagament d’impostos, que suposen 3,8 milions d’euros, el benefici net se situa en 9,7 milions d’euros, un 4,98% més que en 2023.

La proposta de distribució d’estos beneficis que s’elevarà a l’Assemblea General permet incrementar el nivell de capitalització de l’entitat (en destinar-se 8,5 milions d’euros a reserves) i potenciar les accions de la seua obra social (a la qual es destinen 1,1 milions d’euros).

La morositat se situa en el 2,75% amb una cobertura del 71,98%, i el capital CET1 en el 17,22%, molt per damunt del mínim exigit pel Banc d’Espanya.

Expansió geogràfica

Caixa Ontinyent centrarà la seua activitat enguany en la seua expansió geogràfica, amb previsió d’obrir oficines a Alacant ciutat i Paterna en el primer semestre de l’any, al mateix temps que es gestionen noves obertures per a l’any vinent, tal com preveu el Pla Estratègic 2023-2025.

El President de Caixa Ontinyent, José Pla, ha destacat que 2023 “ha sigut un excel·lent exercici econòmic i social: econòmic perquè continuem creixent en negoci, hem aconseguit uns resultats històrics i hem elevat el capital a nivells realment sòlids; social perquè tota la nostra activitat té com a objectiu contribuir al benestar de tots; i, el millor, és que estem en disposició d’estendre el nostre model i la nostra actuació a altres zones de la Comunitat Valenciana”. 

Obra Social

Els resultats obtinguts, juntament amb altres romanents, recuperacions i ingressos, permeten un pressupost d’obra social de 1,5 milions d’euros.

Enguany es mantindran els programes establits respecte al manteniment dels centres propis i en col·laboració, investigació i divulgació de temes autòctons a través de publicacions, col·laboració amb els col·lectius, presència als Campus i gestió de les fundacions participades de caràcter assistencial, docent i cultural.

A més, des de la Fundació Caixa Ontinyent es mantindrà l’activitat del Mont de Pietat, es potenciarà l’activitat del Centre Cultural Caixa Ontinyent i es diversificaran els programes d’educació financera, amb especial rellevància a la formació de formadors, cursos i conferències a alumnes d’ESO i de Batxillerat, l’App de contes infantils, accions específiques per a majors, i altres activitats d’informació i divulgació a través de la web i de xarxes socials. Este programa formatiu està sent utilitzat per més de 43.000 persones de diferents punts de la geografia espanyola.

La principal novetat per a este 2024 és el llançament d’un programa de sostenibilitat a través de la Fundació Caixa Ontinyent, que desenvoluparà accions de formació, informació, divulgació i conscienciació. “Incidirem especialment en el nostre compromís amb la sostenibilitat en tots els seus aspectes (socials, ambientals i de govern), tant a nivell intern com en la pròpia activitat financera; perquè és responsabilitat de tots garantir el futur de les noves generacions”, ha declarat el President de l’Entitat, José Pla.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 26 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 26 de septiembre indica una jornada poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 26 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 26 de septiembre indica temperaturas suaves y…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 26 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con temperaturas agradables y cielos cubiertos por nubes altas, sin…

Otras noticias

Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Confederación Hidrográfica del Júcar
La Hoya de Buñol - ChivaLa Vall d'Albaida

La Confederación Hidrográfica del Júcar tramita nuevas concesiones de aguas subterráneas para riego en Fontanars dels Alforins y Chiva

Por Adrián Lupiáñez
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Juanfran Pérez Llorca ha presentat el projecte a l'Olleria.
La SaforLa Vall d'Albaida

El desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig i Gandia començarà en 2027 amb una inversió de 347 milions: aquestes són les claus

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?