ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent presenta un benefici de 15,2 milions d’euros en 2024, un increment del 13% respecte a 2023

L'entitat valenciana veu “normal” que CaixaBank i Banc de Sabadell tendisquen a tornar a Catalunya, mentre que Caixa Ontinyent planifica expandir-se a Elx
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 11, 2025
219 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
9104 jose pla vicente penades caixa ontinyent

Caixa Ontinyent ha presentat els resultats obtinguts en 2024, un exercici de creixement i expansió que mostren un benefici de 15,2 milions d’euros, un 13,08% superior a l’obtingut en 2023. Després del pagament d’impostos el benefici net se situa en 11,3 milions d’euros, un 16,81% més que en 2023. Així mateix, s’ha incrementat el volum de negoci en un 4%, situant-se en 2.669 milions d’euros, i la morositat s’ha reduït, en contra de les previsions inicials, a un 2,47%, estant coberta en un 80,44%.

Els comptes han sigut explicades pel President, José Pla, i el Director General, Vicente Penadés, els qui han ressaltat que s’estan superant les previsions tant en volum de negoci, com en resultats i en posició de capital. D’altra banda, han assenyalat que entre les principals línies d’actuació destaca la continuïtat en la seua expansió geogràfica, la seua aposta tecnològica i de nous productes, i un nou impuls a la seua obra social.

La proposta de distribució d’aquests beneficis que s’elevarà a l’Assemblea General (89% a reserves i 11% a obra social) permet incrementar el nivell de capitalització de l’entitat fins al 18,91% en CET1, molt per damunt de l’exigit pel Banc d’Espanya, i potenciar les accions de la seua obra social, que incrementa el seu pressupost fins a 1,8 milions d’euros.

Quant a la tecnologia en 2024 s’ha dut a terme una profunda renovació d’equips, aplicacions i processos més enllà de les exigències actuals d’una normativa molt preocupada i centrada en la privacitat de les dades i en la seguretat en el seu tractament.

Entitat de referència valenciana

José Pla ha destacat que «hem ampliat la nostra àrea geogràfica amb noves oficines a Alacant i a Paterna, i continuarem amb eixe pla durant els pròxims anys”, així explica que ja s’ha realitzat un estudi de mercat i apunta al següent objectiu d’obrir una oficina a Elx.

També evoluciona el posicionament reputacional de l’Entitat, que accentua el seu perfil de banca territorial i de proximitat, com a entitat de les persones compromeses amb el seu entorn. De fet, és pionera en la tramitació d’operacions destinades a l’adquisició d’habitatges pels joves, i està intervenint activament en la recuperació econòmica de les persones i localitats afectades per la DANA, a través d’actuacions personalitzades amb cada client afectat i també amb la subscripció i aplicació de convenis destinats a aquest efecte (ICO i SGR).

Situació bancària i internacional

El president José Pla també ha valorat el procés de concentració bancària en la qual s’emmarca l’OPA hostil que manté el BBVA sobre el Banc de Sabadell. Sobre això ha afirmat que «perjudica el client», no obstant això afirma que «malgrat que nosaltres som una entitat xicoteta no tenim por, s’obrin possibilitats de mercat».

Quant al retorn de les entitats bancàries catalanes com CaixaBank i el Banc de Sabadell de nou a Catalunya Pla ha afirmat que «és normal» que aquests bancs tornen al territori del qual provenen, encara que afirma que no considera que puga suposar que es perda múscul financer valencià. No obstant això ha reivindicat l’orgull de Caixa Ontinyent de tindre el seu orgull valencià i a les comarques centrals.

Quant a la situació internacional i la guerra aranzelària que ha iniciat l’administració de Donald Trump als Estats Units, Caixa Ontinyent apunta que estan «preocupats pels moviments estranys, perquè en lloc de facilitar-se el comerç es posen traves que perjudiquen a tots, no sabem fins on arribarà, mentre que la política monetària només pot anar darrere tapant forats.

Tags: Ontinyent
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El Ministeri d’Agricultura repara i asfalta 8,5 quilòmetres de camins rurals afectats per la dana a Cullera

El Ministeri d’Agricultura, a través de SEIASA, ha reparat, adequat i asfaltat 8.5 quilòmetres de…

Requena solicitará ser candidata a ciudad española del vino en 2026

Requena va a presentar oficialmente su candidatura para ser la Ciudad del Vino 2026, un…

Sueca celebra una jornada informativa adreçada als joves agricultors del municipi

La sala d'actes de la Cooperativa Valenciana del Camp ‘Unió Cristiana’ ha acollit una jornada…

Otras noticias

articulos 1643571 980x588 1
EconomíaLa Vall d'Albaida

José Francisco Sanfelix es el nuevo Director General de Caixa Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?