ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ajuntament d’Ontinyent i Conselleria es reuneixen per coordinar el calendari d’obres del Pla Edificant

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 20, 2021
165 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La ciutat ja ha finalitzat o està executant 5 de les obres previstes, amb una inversió executada que arriba al milió d’euros

Representants de l’Ajuntament d’Ontinyent i la Conselleria d’Educació s’han reunit esta setmana per fer seguiment del Pla Edificant a la ciutat, que finança l’administració autonòmica i gestiona i executa el consistori ontinyentí per a la nova construcció, reforma o millora d’infrastructures educatives.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell; la 1ª tinent d’Alcalde i regidora d’Hisenda, Natàlia Enguix; i l’arquitecte municipal Francisco Martín, es desplaçaven aquest dimarts a València per mantenir una reunió de treball amb la Directora Territorial d’educació de la província de Valencia, Carmina Valiente, i el cap del servei d’Infraestructures Eliseo Amado. En l’encontre es feia seguiment del Pla i es coordinava el calendari de les properes obres després de l’any de pandèmia. Cal tenir en compte que tot i que ja han finalitzat 5 de les 10 obres previstes, amb una inversió d’1 milió d’euros, les que resten són les de major volum, suposant una inversió de 24 milions d’euros i requerint d’una reubicació de l’alumnat mentre es duen a terme.

Així, després dels processos de licitació dels projectes ja lliurats del CEIP Martínez Valls i CEIP Bonavista s’espera que les obres puguen començar enguany, amb l’adequació dels terrenys per als moduls prefabricats. En finalitzar l’obra del CEIP Martinez Valls, començarà l’obra del CEIP Vicent Gironès amb els mòduls i es procedirà a fer l’obra en l’escola. Per a l’IES L’Estació s’està programant que s’inicien en 2022 fins l’any 2024 estudiant als mòduls prefabricats. Per últim s’ha programat que el Conservatori utilitze els mòduls prefabricats des de l’any 2024 fins l’any 2026. Tots estos terminis són orientatius i fruit del treball conjunt de la Direcció Territorial de la Conselleria d’Educació i l’Ajuntament d’Ontinyent, i es poden veure afectats per l’evolució de la pandèmia i de la la pròpia gestió de contractació pública.

5 centres amb obres ja executades o en execució

A la ciutat ja s’han gestionat i finalitzat 4 obres en els centres educatius. Es tracta de la retirada d’amiant del Ceip Carmelo Ripoll, a més de millorar l’aillament tèrmic amb un pressupost de 131.446’63 euros; també s’han realitzat obres en el CEE Vall Blanca amb millora en els patis, climatització i millores en aula taller amb 190.633’67 euros; al CEIP Lluis Vives s’ha executat millores en l’aïllament i en instal·lacions per facilitar la mobilitat amb 297.440’07 euros i per últim en l’IES Pou Clar s’han fet treballs en l’eficiència energètica per 236.109’10 euros. A més, en l’actualitat s’esta acabant l’obra del CEIP La Solana amb 120.361’57 euros que es destinarà a la millora de l’eficiència energètica i millores en les pistes esportives.

El regidor d’Educació ha agraït el treball de la Direcció Territorial amb l’exdirector Santiago Estañan, la nova Directora Territorial Carmina Valiente, i el cap d’Infrastructures Eliseo Amado; així com la predisposició mostrada per atendre totes les demandes de la ciutat en el Pla Edificant, que adaptarà les instal·lacions a la docència que es requereix en el segle XXI.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?