ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Vall d'Albaida
La Vall d'Albaida

5 empreses i UTES opten a executar per un màxim de 16’7 milions d’euros les obres de l’IES l’Estació d’Ontinyent

El regidor de Territori valora positivament l’interés de les empreses, procedents de les províncies de València, Alacant i Ourense, per executar la contractació més elevada mai feta per l’Ajuntament
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 7:46 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado julio 3, 2023
350 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7872 ontinyent ies estacio obres

Un total de 5 empreses i UTES (unions temporals d’empreses) opten a executar les obres de demolició, construcció i reposició en el mateix solar de l’IES l’Estació d’Ontinyent, que han eixit a concurs públic per un màxim de 16.747.930’26 euros (iva inclós).

El regidor de Territori, Óscar Borrell, ha valorat positivament l’interés de les empreses, procedents de les províncies de València, Alacant i Ourense, per executar la que serà la contractació més elevada mai feta per l’Ajuntament. Borrell explicava que “és una obra d’un gran calat i importància inclosa al pla Edificant que finança la Generalitat Valenciana i executa l’Ajuntament, i que va a marcar un abans i un després en la formació que s’imparteix al centre, que estava ja obsolet, i que podrà així impartir una docència adaptada al segle XXI en una ciutat educativa com és Ontinyent”, assenyalava.

Les ofertes de les 5 propostes seran objecte d’una apertura de sobres esta setmana, proseguint amb els passos previs a l’adjudicació definitiva que donarà pas a l’execució de l’’obra en sí, que tindrà un termini de 24 mesos i aplicarà un disseny elaborat per l’arquitecte Ramón Esteve. Per poder continuar la docència metre duren les obres, la Generalitat ha construit aules prefabricades junt a l’Institut, que seran posteriorment utilitzades per a acollir a l’alumnat del Conservatori Profesional de Música mentre es reforma aquest centre, també dins del pla “Edificant”.

Es preveu que el trasllat des de des de l’actual IES a les aules prefabricades es faça a les properes setmanes, començant el nou curs 23/24 ja en estes aules. Divendres passat des del centre es va organitzar una festa d’acomiadament de l’edifici vell, amb l’assistència d’antics responsables de la direcció del centre, així com dels regidors de Territori i Educació, Óscar Borrell i Ferran Gandia. Borrell donava les gràcies al claustre per la implicació en el projecte i emplaçava als i les presents a la festa d’inauguració que tindrà lloc quan s’inaugure el nou edifici.

El nou institut s’ubicarà al mateix espai que l’actual, que serà enderrocat a excepció del saló d’actes, que serà reformat i rehabilitat. El nou centre que tindrà 5.432 m² per a espais docents en un total de 10.000 m² de superfície construïda, articulat al voltant de la creació d’una àgora que connectarà tota la parcel·la i es recorrerà a través de pèrgoles.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat l’expedient i la convocatòria de la licitació en concurrència pública…

Gandia reforça la neteja urbana i destina fons al Palau Ducal i a ajudes escolars

L’Ajuntament de Gandia ha donat llum verda a un important conjunt de mesures aprovades en…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 30 de septiembre

Para este miércoles 30 de septiembre en Requena se esperan intervalos nubosos con lluvia escasa…

Otras noticias

Ontinyent ha presentat la seua programació per al 9 d'Octubre.
La Vall d'Albaida

Ontinyent celebrarà el 9 d’Octubre amb un festival de dansa contemporània al carrer i una dotzena d’activitats

Por Toni Cuquerella
Habitatges a la Vila projectats per Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres de 12 habitatges públics a La Vila i ultima el seu nou Pla Municipal d’Habitatge

Por Toni Cuquerella
Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?