ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

10 empreses del Clúster Tèxtil d’Ontinyent participen a les fires tèxtils de Frankfurt

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 21, 2022
222 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez dóna suport a les empreses en Techtextil, Texprocess i Heimtextil Summer Special on es mostren a milers d’expositors i visitants de tot el món les últimes novetats en tèxtils sostenibles, tècnics i avançats

10 empreses del Clúster Tèxtil d’Ontinyent s’han desplaçat a Frankfurt per partipar en les fires Techtextil, Texprocess i Heimtextil Summer Special, que han obert les seus portes a la ciutat alemanya. Es tracta de tres destacades fires internacionals que reuneixen a milers d’expositors i visitants de tot el món per conèixer les últimes novetats en tèxtils sostenibles, tècnics i avançats, matèria en la qual l’Ajuntament d’Ontinyent i ATEVAL han fixat l’objectiu per a l’extensió de l’acord iniciat en 2020 entre ambdúes entitats per impulsar l’activitat de les empreses del Clúster Tèxtil ontinyentí.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha donat suport a les empreses acompanyant-les a Frankfurt junt amb el regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, incidia en l’interès “de facilitar que les empreses puguen conèixer nous mercats on obrir negoci, quines matèries primeres van a ser més utilitzades o quines són les noves tecnologies a aplicar”.

L’alcalde explicava que aquest viatge de prospecció s’inclou a l’extensió del conveni entre Ajuntament i ATEVAL, vigent fins abril de 2023, que suposa una dotació de 60.000 euros tant per a esta acció com altres que inclouen l’assessorament a les empreses; l’impuls a accions formatives per a treballadors i empresaris; i el suport a la consecució de certificacions i homologacions per a obrir mercats.

Esta quantitat s’afegeix als 300.000 invertits dins d’aquest conveni des de la irrupció de la pandèmia, per donar suport a les empreses en la seua reconversió i adaptació a la nova situació internacional del sector. El President d’ATEVAL-Comunitat Valenciana, José Vicente

Serna, destacava l’interès d’esta cooperació entre Ajuntament i ATEVAL per estar al costat de les empreses en la reconversió de part del sector davant el nou context internacional: “amb aquest viatge en concret volem que les empreses coneguen l’oferta d’últimes tecnologies, els últims avanços en materials i la possibilitat de desenvolupar productes tèxtils tècnics avançats, que entenem que és un aspecte clau al sector per ser més competitius i tenir més projecció dels nostres productes”, manifestava.

La Fira Techtextil és la fira lider internacional en tèxtils tècnics i no teixits; Texprocess és la fira líder per a la industria de fabricació de peces de roba i processament tèxtil; i tot i que l’objectiu és visitar estes dues fires, s’aprofita per assistir a Heimtextil Summer Special, que recupera l’edició de la Fira Tèxtil suspesa el passat mes de gener degut a la pandèmia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?