ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Finalitzen les obres de la Via Ronda de la platja d’Oliva

Les obres havien d'estar acabades el passat mes d'abril, però es van paralitzar a principis d'any perquè el projecte inicial no incloïa totes les actuacions i el pressupost necessaris
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 12, 2024
521 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
416 oliva obertura carretera

Aquesta setmana han finalitzat les obres de la Via Ronda de la platja d’Oliva i dijous es va reobrir la carretera al trànsit també en direcció sud. Els treballs es van reprendre després del pont d’octubre, per tal de molestar el menys possible als veïns i visitants de la platja durant els dies festius.

Les obres, que han servit per a reparar els escocells (els clots al peu dels arbres per tal de recollir l’aigua de pluja o facilitar les regades), havien d’estar acabades el passat mes d’abril, però es van paralitzar a principis d’any perquè el projecte inicial no incloïa totes les actuacions i el pressupost necessaris.

A principis de juliol l’Ajuntament i l’empresa adjudicatària van signar un acord pel qual el consistori recuperava la possessió de les obres de forma temporal. En aquell moment, l’actuació municipal va consistir en el cobriment dels clots amb saorra, la retirada de tanques i la recuperació de les places d’aparcaments, per tal de garantir la seguretat de vehicles i vianants durant la temporada de màxima afluència turística.

Mentrestant, el consistori va aprovar una modificació del projecte i també del seu pressupost, amb noves partides i també l’increment d’altres en matèria de seguretat i salut. El nou projecte incloïa l’entubat de les arrels amb un anell de formigó, el temporitzador i les electrovàlvules per al rec per degoteig, una solució constructiva per a la canonada de reg en els encreuaments dels carrers transversals, a més d’una partida addicional per a la reparació de les voreres, el cablejat elèctric i les canonades d’aigua potable, que havien quedat danyats en l’inici de les obres.

Pel que fa al pressupost, el projecte inicialment aprovat ascendia a 114.272’56 euros, però es va adjudicar per 106.346’90 euros. La modificació va suposar un increment de 41.997’54 euros, arribant a un pressupost total de 148.344’44 euros.

Joan Mata, regidor d’Urbanisme i Contractació: «S’ha fet una gran tasca administrativa per poder ordenar la situació que ens vam trobar i poder aconseguir la solució més favorable en les condicions que hi havia. Els departaments de contractació i urbanisme han fet un gran treball.”

Yolanda Pastor: «Estem contents perquè hem pogut acabar una obra que ha patit molts problemes, perquè el projecte original no cobria totes les necessitats de seguretat i salut de la zona. A més, hem finalitzat abans de la data límit que ens havíem marcat, abans de falles. Vull agrair novament als veïns la seua paciència i comprensió perquè les obres havien d’estar finalitzades el passat mes d’abril, i també a l’empresa, que també ha patit el no poder acabar les obres quan tocava.»

Tags: admin Onda

Lo + leído

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

L’última abraçda de La Fúmiga: Alzira anuncia un concert històric i gratuït per a acomiadar la banda a casa

Una nit històrica, un comiat inoblidable i, sobretot, de baldraga i de franc per a…

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

La Fira d'Agost de Xàtiva 2026 ja té la seua imatge oficial, i enguany arriba…

Otras noticias

Membres de Protecció Civil de Gandia.
La Safor

Gandia reforça la protecció del corriol camanegre i les dunes de l’Auir amb una campanya de vigilància i sensibilització

Por Toni Cuquerella
260604 CONCENTRACIO CENTRE DE DIA 1
La Safor

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Por Javier Ruiz
Tren de Rodalíes de Renfe.
La Safor

Adif inverteix 8 milions d’euros en una nova subestació a Gandia per a frenar les incidències als trens de Rodalia

Por Toni Cuquerella
Visita oficial al Castell de Bairén.
ComarcalLa Safor

Gandia capgira la història del Castell de Bairén: inversió milionària, una torre única i una troballa insòlita

Por Toni Cuquerella
Platja de l'Auir de Gandia.
La Safor

Acord d’urgència a Gandia: Costes restringirà l’extracció d’arena a la platja de l’Auir

Por Toni Cuquerella
260526 frances 260526 0182
La Safor

Gandia ensaya el Plan VIVE en Santa Anna con una parcela para edificar tres alturas

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?