ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Conselleria licita les obres per a la Ronda Oest de Carlet que vertebrarà el municipi de nord a sud amb una inversió de 7,4 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 25, 2022
444 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

Rebeca Torró s’ha reunit amb l’alcaldessa de Carlet per a abordar “el nou bulevard que tindrà una superfície per a vianants i ciclistes de 15.000 metres quadrats”

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha informat l’alcaldessa de Carlet, Dolores Navarro, que les obres de la Ronda Oest de la localitat estan en licitació. “Es tracta -ha indicat Torró- d’una inversió de la Generalitat de més de 7,4 milions d’euros que evitarà l’elevat pas de vehicles que suporta actualment i millorarà la seguretat viària i la qualitat ambiental”.

En la reunió que Torró i Navarro han mantingut i a la qual ha assistit la directora general d’Obres Públiques, Transport i Mobilitat Sostenible, Roser Obrer, s’ha analitzat el projecte de la Ronda Oest, les obres de la qual començaran després de l’estiu, amb un termini d’execució de 30 mesos, dels quals 12 seran per a desenvolupar les labors de manteniment i arrelament de les plantacions. També està previst el condicionament de l’entorn de l’estació de tren de Benimodo per a facilitar l’accés.

Segons ha explicat la consellera, la CV-50 travessa Carlet per uns vials molt estrets que suporten un trànsit molt elevat, de l’ordre de 8.800 vehicles al dia, i “des de la Generalitat transformarem en una nova ronda exterior al municipi, la Ronda Oest, i que serà més segura per a la circulació i que vertebrarà Carlet de nord a sud, amb la integració en la trama viària urbana del carrer que té actualment funcions de travessia”.

A més, la consellera ha destacat que el nou bulevard “comptarà amb una superfície d’ús per als vianants i ciclista pròxima als 15.000 metres quadrats, en la qual es planten 853 arbres i prop de 10.000 unitats d’espècies arbustives”.

Així, Rebeca Torró ha assenyalat que el disseny de la ronda “està pensat per a dissuadir a circular a velocitat alta gràcies a la disposició de glorietes que trenquen la continuïtat del vial, així com a l’abundant arbratge previst en els marges de la calçada per a la circulació motoritzada que provoquen un efecte òptic d’estrenyiment de la via”.

El punt inicial de les obres es troba en la glorieta existent en la carretera CV-50, al nord del nucli urbà, des d’on arranca la Ronda, que discorre sempre al costat del bord oest de la població. El punt final se situa al sud-oest del nucli urbà, en una glorieta de la Ronda que es va construir en una actuació anterior. Ambdues seran lleugerament remodelades per a adequar-les a la nova disposició dels vials.

Al llarg del traçat, s’han projectat tres noves glorietes intermèdies, que resolen la connexió de la Ronda amb el viari municipal, concretament amb els camins de Sant Bernat, Depòsits i Cementeri.

En el tram central, entre el Camí dels Depósits i el Camí del Cementeri, la Ronda projectada disposarà de doble calçada, amb dos carrils per sentit, per a facilitar els moviments que es produeixen en aquest àmbit. Complementen les obres, per la vora exterior, una banda enjardinada i, per la vora interior, un passeig amb un carril bici, una andana per als vianants i sengles bandes enjardinades que es dotaran de mobiliari urbà.

El projecte inclou una sèrie d’obres complementàries per a millorar la connexió o la reordenació dels vials adjacents a la nova Ronda, per a integrar mediambientalment el nou vial i per a millorar la protecció del nucli urbà enfront d’inundacions.

Quant al condicionament de l’entorn de l’estació de tren de Benimodo, s’habilitaran una zona de recollida d’usuaris, una altra zona d’aparcament de vehicles, parada d’autobusos i la construcció de voreres i carrils bici per a completar els itineraris per als vianants i ciclistes de l’entorn.

Tags: Onda

Lo + leído

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros de fons europeus per a blindar el passeig marítim contra els temporals

L'Ajuntament de Cullera rebrà 9 milions d'euros procedents del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER)…

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Los servicios de emergencia han localizado este viernes por la mañana el cuerpo sin vida…

À Punt desplega tota la seua cobertura a Alfafar, Picassent i la Vila Joiosa per a un gran cap de setmana d’esport

À Punt ha preparat un ampli desplegament informatiu per a aquest cap de setmana que…

Otras noticias

Comparecencia del ministro de Hacienda, Arcadi España, en Aldaia.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno asigna 273 millones de fondos europeos a 95 municipios para la reconstrucción tras la DANA

Por Toni Cuquerella
la unio
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera Alta

La Unió calcula en 14,3 millones de euros los estragos del viento y el pedrisco en la Ribera Alta y la Ribera Baixa

Por Adrián Lupiáñez
Tren de Cercanías de Renfe.
La Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Más frecuencias y un 30% más de plazas: así cambia el servicio de Cercanías València desde septiembre

Por Toni Cuquerella
Aemet ha informado de la caída de más de 1.700 rayos.
Comunitat ValencianaLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'Albaida

Un severo temporal de reventones húmedos y rachas de casi 150 km/h sacude la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Imagen de uno de los atracos a un banco.
L' Horta SudLa Ribera Alta

Desarticulan en Benifaió a una banda violenta de atracadores que robaron bancos mediante butrones en Montserrat y Benetússer

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?