ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El desdoblament de la ronda sud d’Ontinyent es desenvoluparà en dues fases per millorar la mobilitat i l’accés a l’hospital

El conseller Vicente Martínez avança en Ontinyent la intenció de la Generalitat de reduir els terminis de redacció del projecte del tram de la CV-60 entre l'Olleria i Terrateig
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 24, 2025
273 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4906 ontinyent martinez mus rotonda

El desdoblament de la ronda sud d’Ontinyent es desenvoluparà en dues fases per millorar la mobilitat i l’accés al nou hospital de la ciutat, començant per la creació d’una rotonda que tindrà un gran impacte en la fluïdesa del trànsit en la zona.

Aquest és un dels detalls que trascendia de la reunió que tenia lloc aquest matí a Ontinyent entre el conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez, i l’alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, en la que també participaven el secretari autonòmic d’Infraestructures i Transports, Javier Sendra, la directora general d’Infraestructures, MªJosé Martínez, la vicepresidenta primera de la Diputació de València i primera tinent d’alcalde d’Ontinyent, Natàlia Enguix, i el regidor de Territori, Óscar Borrell.

La reunió ha servit per a tractar diverses actuacions de la Conselleria a la ciutat, entre elles el desdoblament de la ronda sud, una actuació inclosa en els pressupostos de la Generalitat que millorarà els accessos al nou Hospital General d’Ontinyent i descongestionarà la circulació en punts crítics. Segons ha explicat el conseller Vicente Martínez, s’ha acordat desenvolupar el projecte en dues fases: la primera fase se centrarà en la millora de l’accés a la ciutat a través del carrer Daniel Gil, mitjançant la creació d’una nova rotonda que optimitzarà la fluïdesa del trànsit i eliminarà punts negres de circulació; mentre que la segona fase comprendrà el desdoblament del tram restant de la ronda sud.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha destacat la importància d’aquestes actuacions per a la millora de la mobilitat urbana i l’accés a infraestructures essencials com el nou hospital, destacant que «aquestes obres són fonamentals per evitar els col·lapses en hores punta, especialment en zones com l’accés per Mesta i l’Avinguda Albaida. Amb la nova rotonda i el desdoblament de la carretera, es facilitarà una circulació més fluida i segura per a veïns i visitants», afirmava.

Tram entre l’Olleria i Terrateig de la CV-60

A més de les actuacions previstes a Ontinyent, la reunió també ha servit per a abordar la necessitat de completar l’autovia CV-60 en el tram que connecta l’Olleria i Terrateig. En aquest sentit, el conseller Vicente Martínez ha explicat que ja s’està redactant el projecte d’execució del primer tram, que representa aproximadament la meitat del recorregut total previst. No obstant això, ha subratllat la necessitat de reduir els terminis de tramitació, que actualment s’estenen fins als 36 mesos.

El conseller explicava al respecte que “aquest tipus de projectes tenen una tramitació llarga i complexa, però estem treballant per accelerar els processos i buscar fórmules per reduir aquests terminis. La col·laboració amb els alcaldes i alcaldesses de la comarca serà clau per a impulsar aquesta infraestructura estratègica, que millorarà la connexió viària i afavorirà el desenvolupament econòmic de la Vall d’Albaida». En aquest sentit, ha detallat que el primer tram entre l’Olleria i Terrateig ja té el projecte de construcció en redacció, mentre que la resta del traçat encara es troba en fase de licitació del projecte. «Aquest tram representa aproximadament el 50% del recorregut total de l’autovia CV-60 i és una prioritat per al Govern valencià», afirmava el conseller.

Tags: Onda

Lo + leído

Aldaia reúne a más de cuarenta asistentes en una charla sobre WhatsApp e IA en el Mercado Municipal

El Mercado Municipal de Aldaia se ha convertido hoy, jueves, en aula de formación y…

Queràmic abre su primera tienda en Valencia e implanta su innovador método QueEasy para la venta de baños

Queràmic, empresa líder en España en la distribución y venta de productos para el baño,…

Creatividad y arte de la mano de Artistas Falleros: talleres y decoraciones que ponen el valor la tradición fallera valenciana

Si hay una tradición valenciana que destaca por asombrar al mundo con espectaculares figuras llenas…

Otras noticias

448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?