ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Paqui Cardona guanya el Concurs Amateur de Coques ‘Ciutat d’Oliva’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 23, 2022
376 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El concurs amateur de coques “Ciutat d’Oliva” ja té guanyadora. Entre totes les propostes presentades, el jurat ha triat la coca elaborada per Francisca Cardona com la millor recepta d’aquest certamen, organitzat per Oliva Turisme, l’Associació de Amics de les Coques (AGACO) i Gastroliva.

La coca guanyadora és una recepta clàssica de pebrera i tomaca amb la massa tradicional de les coques feta amb aigua, farina, llevat i oli. La segona classificada ha sigut Rosa Mª Savall Morato amb una coca de llonganissa blanca i roja, ou dur, pésols i ceba.

El jurat, compost per Nela García Navarro, de Cocinemos juntos en mi cocina; María Sempere Torres; Vicenta Morera Parra; Amalia Navarro, presidenta de Amas de Casa Tyrius Oliva; i Mapi Barreres, presidenta de GASTROLIVA, ha valorat “el sabor i la tradició, entre altres coses, a l’hora d’atorgar el primer premi”.

Kino Calafat, regidor de Turisme i Platges de l’ajuntament d’Oliva, s’ha mostrat molt satisfet per poder celebrar aquesta primera edició amateur del Concurs de Coques, ja que “ens ajuda a donar visibilitat a aquest producte tan nostre i ajuda a compartir amb tots l’esforç de cada llar olivense per mantindre la nostra gastronomia més tradicional”.

La guanyadora podrà gaudir d’una nit d’allotjament i desdejuni a l’Hotel Oliva Nova Resort per a dues persones, amb SPA inclòs, mentre que la segona classificada ha obtingut un sopar per a dos en un restaurant d’Oliva i un circuit spa a Oliva Nova. A més, tots els participants han rebut un regal.

El certamen ha comptat també amb el concurs de “coques creatives” escolars en el qual han participat els alumnes de cinqué de primària de tots els centres de la ciutat amb diferents manualitats de pasta de sal. Aquesta activitat, organitzada en col·laboració amb la delegació d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, ha permés als més xicotets participar del concurs i sentir-se protagonistes del futur gastronòmic de la ciutat.

En aquesta ocasió, el jurat format per Ana Mª Morell, vicealcaldessa d’Oliva i regidora d’Educació; Pepe Cotaina, president de AGACO; Paco Llorca, mestre de dibuix i Antonio Serrano de “Menjar a València” han atorgat el primer premi a la coca realitzada pels alumnes del CEIP Santa Anna.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Un equipo de investigación integrado por Álvaro-Francisco Morote (Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales…

L’Ajuntament de Sagunt dona el llum verd definitiu per a connectar la Via Verda d’Ojos Negros amb la mar

La Corporació Municipal de Sagunt ha donat un pas decisiu per a completar un dels…

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

L'Ajuntament d'Ontinyent ha presentat la seua nova programació cultural municipal per a la tardor, una…

Otras noticias

Xàtiva torna a posar en marxa ajudes per a l'inici del curs escolar.
Comarcal

Xàtiva impulsa el comerç local per la tornada a l’escola amb xecs regal i premis directes

Por Toni Cuquerella
canalinterceptor
Comarcal

Alzira rep quasi 9 milions d’euros per transformar la ciutat i enfrontar riscos climàtics

Por Javier Ruiz
Plaça del Pare Jaime de Sagunt.
Comarcal

Així serà el nou parc urbà inclusiu del Port de Sagunt: 168.000 euros per a transformar la plaça Pare Jaime

Por Toni Cuquerella
Capità Cristià 2026 d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent viatja de la literatura de Tirant lo Blanc a la conquesta de Constantinoble en les seues Entrades de Moros i Cristians

Por Toni Cuquerella
Processó del Crist d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a diumenge 23 d’agost: Diana de Gala, la Processó del Crist i l’Orquestra Montecarlo

Por Toni Cuquerella
Acte del Contrabando d'Ontinyent.
Comarcal

Horaris i actes dels Moros i Cristians d’Ontinyent per a dissabte 22 d’agost: Diana, Contrabando i la Baixada del Crist

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?