CCCinema d'Estiu 2026

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva rep l’Associació de Càncer de Mama Metastàtic i mostra el suport institucional al col·lectiu el dia de la celebració internacional

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 13, 2021
396 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La vicealcaldessa de la ciutat, Ana Morell, i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís, han rebut un grup de representants d’aquesta associació al consistori municipal per a donar visibilitat a aquest tipus de càncer, que encara desconeix molta gent.

Maria José, Xelo, Alicia i Xelo són quatre dones que sofreixen directa, o indirectament, les conseqüències de viure i conviure amb un càncer com el de mama, amb l’afegit de ser metastàtic. Aquestes dones són membres de l’Associació de Càncer Metastàtic i van ser rebudes a la planta baixa de l’Ajuntament d’Oliva, per part de la vicealcaldessa, Ana Morell, i pel regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís, el passat divendres, 8 d’octubre.

CCCinema d'Estiu 2026

En aquest encontre, els representants polítics van traslladar el suport institucional que l’ajuntament dona a l’associació. A més, Morell va voler remarcar “la implicació que Oliva ha tingut sempre amb les campanyes de sensibilització de la ciutadania per tal de col·laborar en la investigació contra el càncer, perquè la nostra ciutat és una ciutat compromesa i solidària, i volem que el dia 13 d’octubre tinga una especial importància per a fer visible la seua causa de lluita i resiliència, que també és la nostra com a societat. Perquè totes les dones podem sofrir aquesta malaltia i necessitem més investigació per a millorar els tractaments i la seua eficàcia.”

Monzonís, per la seua banda, va “agrair la confiança de l’Associació amb l’Ajuntament d’Oliva per tal de treballar conjuntament en aquesta campanya de difusió i conscienciació, perquè sols treballant junts i juntes, podem explicar millor quines són les necessitats reals de les persones afectades i de les persones del seu entorn.”

Per part de les associades, han volgut remarcar “la importància que té el fet de conéixer el tipus de càncer perquè depén de la diagnosi, hi ha un tractament adaptat i personalitzat; però actualment existeixen línies molt delimitades d’investigació. A més, volem recordar que qualsevol persona pot ser soci i ajudar-nos a seguir lluitant.”

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Moncada estrena un documental sobre la Casa Comuna para divulgar el legado histórico de la Real Acequia

El proyecto audiovisual 'Crónicas de Moncada' ha estrenado un nuevo capítulo centrado en la Casa…

Burriana reactiva el PAI «Camí Serratella-Marge» paralizado desde 2011

Burriana ha dado un paso decisivo para retomar el desarrollo urbanístico del sector "Camí Serratella-Marge",…

Escape rooms, talleres y teatro familiar: la Biblioteca Valenciana de València dedicará su otoño a Jaume I

La Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu de València, acogerá hasta el próximo mes de diciembre un…

Otras noticias

pobla de farnals
Comarcal

La Pobla de Farnals estrena wifi gratuito, cargadores solares y dos estaciones para bicicletas

Por Adrián Lupiáñez
Morella
ComarcalEls Ports

Morella culmina la segunda fase del acueducto del siglo XIV e invertirá 300.000 euros más a partir de septiembre

Por Adrián Lupiáñez
a punt
ComarcalDeportes

À Punt retransmet en obert el penúltim examen del València CF a Anglaterra

Por Adrián Lupiáñez
WhatsApp Image 2026 07 30 at 08.22.00
Comarcal

La Gran Entrada Mora i Cristiana ompli Torrent amb més de 3.000 participants

Por Javier Ruiz
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
Comarcal

Xàtiva amenaça amb anar als tribunals si la Generalitat no frena la compra del solar per al Palau de Justícia fora de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Benetússer
ComarcalL' Horta Sud

Benetússer aprueba el proyecto para mejorar el drenaje y evitar inundaciones en el Barri de l’Estació

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?