BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Oliva presenta un pressupost per a 2024 de 28,8 milions d’euros

Els comptes s'incrementen en 3,8 milions respecte als últims pressupostos aprovats per a la localitat de la Safor
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 27, 2023
42 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
7199 oliva pressupost 2024 presentacio

Aquest dimecres, l’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Pastor, i els regidors de Recursos Humans, Joan Mascarell, i d’Hisenda, Mario Vidal, han presentat a l’Ajuntament la plantilla i el pressupost municipal de 2024 que arribarà als 28,8 milions d’euros.

El pressupost s’aprovarà demà en el plenari extraordinari convocat a tal efecte, que començarà a les 9.30 h. Els comptes exactes ascendeixen28.880.947 euros, el que suposa un increment de 3.815.706 euros respecte a l’últim pressupost aprovat l’any 2022 en el plenari extraordinari del 13 de juny de 2022.

Cal dir que en aquest mes de desembre s’han realitzat dues meses de negociació, el 6 i el 13, per negociar la plantilla i la RLT (Relació de Llocs de Treball).

Per la seua banda, Joan Mascarell ha volgut «agrair al departament de Recursos Humans la tasca realitzada en els últims 5 mesos. També vull destacar i agrair l’acord amb el qual s’ha aplegat amb tots els sindicats presents en l’Ajuntament d’Oliva per a l’aprovació de la plantilla i la RLT municipal de l’any pròxim, que es vorà reflectida en el capítol 1 i 2 del pressupost. Passem d’una partida de 13.858.265 euros a 15.532.856,70 euros, el que suposa un increment d’1.674.591,70 euros. Este increment ve a conseqüència dels increments salarials previstos per la LPGE (Llei de pressupostos generals de l’Estat), també de l’augment del personal contractat a través dels programes d’execució temporals en Urbanisme i Serveis Socials. Este últim departament sempre s’havia consignat la part d’aportació municipal, però ara hem volgut que quedara reflectida la quantitat total tant en despeses com en ingressos (a través de la subvenció del contracte Programa). Per acabar, s’han consignat altres partides com locomoció, triennis futurs, sentències, assistències i gratificacions de policia (que s’ha augmentat) que no estaven en els anteriors pressupostos i que ens farà estalviar temps i burocràcia per a fer front a eixes despeses. Un increment que farà que la partida s’ajuste a la realitat, ja que hem de tindre en compte que en els últims 4 mesos hem pagat hores extres, productivitats i triennis dels funcionaris que estaven pendents des de l’any 2021, o, en alguns casos, des del 2019.»

El regidor d’Hisenda, per la seua part, ha volgut deixar clar que en el pressupost de 2024 «no s’han apujat els impostos dels nostres contribuents, i, al mateix temps, no s’ha produït cap retallada en el capítol de les despeses (a excepció de les despeses financeres). A més, s’han augmentat de forma considerable les inversions de reposició d’infraestructures i béns destinats a l’ús general. Per exemple, s’han pressupostat 500.000 euros per a de cobrir l’aportació municipal necessària per a la realització de la inversió en el polígon Jovades (150.000 euros) amb una subvenció que es pretén sol·licitar de l’IVACE i, la resta (350.000 euros), per a fer front a la millora de voreres en diferents carrers de la ciutat. Per altra banda, també es pressuposten 20.000 euros per a inversions en mobiliari urbà i es consignen 100.000 euros amb l’objecte de començar a reemplaçar les lluminàries de la ciutat. Hem de tindre en compte també que els serveis públics bàsics (enllumenat públic, neteja viària, recollida fem, vies públiques, personal, inversions i depuradora) tenen un import de 13.967.747 euros, el que suposa un increment de 2.915.934 euros (+26,39% respecte al pressupost de 2022).»

L’alcaldessa d’Oliva ha volgut mostrar la seua satisfacció perquè «després de molt de treball i tal com ens vam comprometre, Oliva tindrà el pressupost de l’any que ve, 2024, abans que s’acabe aquest 2023. Un fet que no ocorria al nostre consistori des de 2003, quan es va aprovar també al mes de desembre el pressupost de 2004. A més, hem assegurat que les associacions puguen cobrar prompte les subvencions de 2023 i sol·licitar a principis d’any les de 2024. No ha sigut un treball fàcil, però per açò estem ací, per treballar pel poble. Tal com vam dir que faríem, primer hem posat ordre en els comptes, i en este pressupost hem donat solució al que era més urgent (voreres, neteja viària, mobiliari urbà, senyalítica viària…). Així, a partir d’ara, anirem a pel que és necessari: el teatre Olímpia, la situació de les urbanitzacions, la connexió Oliva-Piles per la platja, etc. Voldria per finalitzar agrair el treball de tots els departaments, de tot l’equip de govern de PRO i UCIN, i també el suport dels sindicats, que han confiat en nosaltres.»
 

Tags: Oliva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Vivienda Social, Biohabitabilidad y Salud e Inteligencia Artificial y tecnologías punteras como BIM, en Construmat 2025

Construmat se ha posicionado como un punto de encuentro clave para los profesionales del ámbito…

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

Otras noticias

8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Safor

Detenido un joven por un robo con violencia a un menor en Oliva

Por Javier
Feria de Abril de Gandia
FiestasLa Safor

La Feria de Abril de Gandia regresa con una programación repleta de actividades gratuitas

Por Javier
Viviendas de protección oficial en Gandia
La Safor

Gandia contará con un nuevo edificio de 67 viviendas protegidas frente al Palacio de Justicia

Por Javier
Obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia
La SaforLa Vall d'Albaida

La Diputació de València licita les obres per a la millora del Camí Reial d’Ontinyent a Gandia

Por Javier
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
La Safor

L’ex alcaldessa de Gandia Diana Morant es manté com a única ministra valenciana al nou govern de Pedro Sánchez

Por admin
7024 lara romero salome pradas
La Safor

Tavernes de la Valldigna demana a la Generalitat que accelere l’execució de la circumval·lació de la CV-50

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?