ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva participa amb el Consorci provincial de bombers de València i la UV en l’organització del Projecte de Seguretat Viària

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 24, 2022
415 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La diputada provincial i presidenta del Consorci de Bombers, M Josep Amigó; i l’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Balaguer; han signat, a la seu de la Diputació Provincial, el conveni de col·laboració per a l’organització d’aquest encontre de Seguretat Viària.

A l’acte han assistit també Jose Miguel Basse, Inspector en cap, Jose A. Ortiz, tècnic de Comenex, Beatriz Gómez, vicepresidenta de Coordinació Econòmica i de Serveis, F. Javier Chorro, Antonio Merelles, Antonio M. Ferrer, degans de facultats de la Universitat de València i Cristina Mateo, tècnica superior de Prevenció de riscos laborals.

Segons informen fonts municipals, els professionals de l’emergència s’enfronten diàriament en les operacions de rescat, a situacions que els exigeixen un alt nivell d’especialització i adaptabilitat professional. El principal objectiu del PROGRAMA DE SEGURETAT VIÀRIA i activitats complementàries és desenvolupar i potenciar els coneixements en situacions simulades d’entrenament per als participants (trobada interna d’excarceració i trobada nacional de trauma) a més de generar un escenari d’educació viària preventiva per als diferents sectors educatius.

El Programa de Seguretat Viària comporta l’Encontre Nacional de Trauma, l’Intern d’Excarceració del Consorci Provincial de Bombers de València i la realització de diferents jornades de formació, dirigides als alumnes i el personal docent dels centres educatius, el personal de l’ajuntament d’Oliva i als cossos i forces de seguretat, i també el personal sanitari adscrit a les unitats d’emergència del Centre de Salut Jaume Roig.

La valoració de la prova estarà a càrrec de tres Assessors Internacionals de l’Associació Professional de Rescat en Accidents de trànsit (APRAT) i l’Organització Mundial del Rescat (WRO) .

L’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Balaguer, ha comentat que “aquest projecte té com a objectiu enriquir les relacions entre les diferents institucions que hi participen, i alhora plantejar una formació puntera en rescats i assistència sanitària”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

La Diputació de València dona suport la Fira de Xàtiva per a ser reconeguda com a Festa d’Interés Turístic Internacional

La Diputació de València ha reafirmat el seu suport a la Fira de Xàtiva durant…

Sagunt a Escena lleva al dragón gigante ‘Quimera’ al Puerto este miércoles: horario, recorrido i espectáculo de pirotecnia

El festival Off Romà de Sagunt a Escena trae este miércoles, 19 de agosto, un…

Ontinyent fa el tret d’eixida a ‘La Gran’ 2026: Totes les activitats del Museu del Tèxtil per als Moros i Cristians

L’Ajuntament d’Ontinyent ha inaugurat oficialment la segona edició de “La Gran”, la proposta municipal que…

Otras noticias

Solar a la entrada de Llíria.
Comarcal

Llíria tramita 422 sanciones y multas de hasta 3.000 euros por no limpiar solares y parcelas privadas

Por Toni Cuquerella
Festa de les Alfàbegues de Bétera.
ComarcalEl Camp de Túria

Más de 11 toneladas de confeti y un hito histórico: Bétera celebra su multitudinaria ‘Rodà de les Alfàbegues’ 2026

Por Toni Cuquerella
comunitat valenciana
ComarcalComunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana blinda sus arrozales contra el ‘cucat’ y reduce un 99 % los insecticidas

Por Adrián Lupiáñez
sagunt
Comarcal

El Teatro Romano de Sagunt acoge este 13 de agosto la comedia ‘La dama boba’ dentro de Sagunt a Escena

Por Adrián Lupiáñez
pobla de farnals
Comarcal

La Pobla de Farnals estrena wifi gratuito, cargadores solares y dos estaciones para bicicletas

Por Adrián Lupiáñez
Morella
ComarcalEls Ports

Morella culmina la segunda fase del acueducto del siglo XIV e invertirá 300.000 euros más a partir de septiembre

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?