ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva ofereix un nou servei de conciliació familiar per aquest estiu

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 25, 2022
350 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament d’Oliva, a través del Departament de Benestar Social, ha presentat ‘Estiu OliViA’. Segons indiquen fonts municipals, des que es van posar en marxa els serveis d’Olivia ha ajudat a conciliar a una mitjana de 80 famílies en pasqua i un voltat de 30 famílies en dissabtes.

Per la qual cosa, des del consistori expliquen que la Regidoria de Benestar Social ha continuat treballant en el programa Oliva Concilia, per a incloure a ESTIU OLiViA i poder ajudar a les famílies per als pròxims períodes de vacances escolars.

ESTIU OLiViA va destinada a xiquets i xiquetes escolaritzats a Oliva i en edats compreses entre 3 i 14 anys. El servei s’iniciarà el 27 de juny de 2022 i finalitzarà el 31 agost de 2022. L’horari de realització serà de dilluns a divendres, de 8.00 h a 14.00 h, excepte festius (22 de juliol i 15 d’agost de 2022).

ESTIU OLiViA està ubicat al CEIP Desemparats i serà gratuït. És necessari la inscripció prèvia i l’aforament està limitat a 120 menuts. El període d’inscripcions serà de l’1 al 10 de juny, al Centre Social de Sant Francesc, en horari de 9.00 h a 14.00 h i podran trobar el full d’inscripció en el web de l’ajuntament www.oliva.es. Inscripcions per ordre d’arribada.

“Des de l’Ajuntament hem volgut treballar per tal d’oferir un ventall de possibilitats a les famílies d’Oliva, a l’hora de conciliar la jornada laboral amb les tasques de cura dels xiquets i xiquetes, més enllà de la jornada escolar, durant l’època estival. Ho fem, a més a més, de forma gratuïta a través d’OliVia, un servei de ludoteca que ha funcionat molt bé fins ara i que ha sigut ben rebuda per part de la ciutadania” ha declarat l’alcaldessa d’Oliva, Yolanda Balaguer. “Apostem i apostarem sempre per afavorir i prioritzar el benestar de les persones, de les més menudes, i tamnbé dels pares i mares, i aquesta acció és un exemple més del compromís que tenim amb la igualtat entre homes i dones, la corresponsabilitat i conciliació familiar” ha assenyalat.

D’altra banda, Yolanda Navarro, regidora de Benestar Social comenta: «Oliva Concilia ha estat fruit de la gran tasca del departament, al personal funcionari d’aquest ajuntament i a la col·laboració de totes les famílies d’Oliva que han possibilitat un espai públic gratuït de ludoteca per a aquest estiu. Fins ara OliVia ha estat tot un èxit, amb una gran participació de famílies que acudeixen a la ludoteca pública per poder conciliar, sabedores totes que els seus xiquets i xiquetes estan ben atesos i s’ho passen d’allò més bé gràcies a les professionals del centre.»

En paraules d’Alicia Morant, cap de Departament de Família i Menors. «Olivia és un programa molt complet i va adaptant-se estacionalment a les necessitats de les famílies; amb aquest nou projecte d’Estiu Olivia volem donar suport a la conciliació de les famílies durant les vacances escolars d’estiu, oferint als més menuts la possibilitat de gaudir d’activitats lúdiques, d’oci i esportives dins de la programació hi haurà tallers que fomenten la igualtat de gènere, la integració i la diversitat. A més d’activitats d’aigua, de temps lliure, i jocs esportius. També aquest estiu els participants podran gaudir d’alguna excursió programada. En definitiva del que es tracta és d’ajudar al major nombre de famílies que puguem en la conciliació familiar tan necessària en aquesta societat d’avui en dia».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

El desdoblament de la CV-60 comença a caminar amb obres sobre el terreny. La Generalitat…

Incendi en una nau industrial de Xàtiva: el foc crema un magatzem de banyeres d’hidromassatge

Aquesta tarda de dijous s'ha declarat un en una nau industrial de Xàtiva, provocant una…

La automatización transforma la logística valenciana y marca el futuro del sector industrial

El sector logístico de la Comunitat Valenciana vive una etapa de transformación impulsada por la…

Otras noticias

Trabajos de excavación en el cementerio de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llamamiento urgente en Llíria para identificar con ADN a los fusilados del franquismo en el municipio

Por Toni Cuquerella
alphacob1
Comarcal

Detenidos dos hombres por robar 2.000 kilos de cobre en pueblos de Alicante y València

Por Pau Gómez
Junta Local de Seguridad de Aldaia
Comarcal

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Por Toni Cuquerella
sosrequena
Comarcal

Alerta en Requena por la desaparición de un hombre de 45 años

Por Javier Ruiz
Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?