ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Oliva desbloqueja la gestió del Sector 4 d’Oliva Nova

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 2, 2022
290 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora de Gestió i Disciplina Urbanística, Ioana Sintimbrean, ha convocat al veïnat a una reunió informativa amb l’Agent Urbanitzador el pròxim dijous, 9 de juny, al Saló de Plens de l’ajuntament d’Oliva. Per al veïnat de la Unitat d’Actuació 1 la reunió serà a les 17.30 h, i per al veïnat de la Unitat d’Actuació 2 serà a les 18.30 h.

Segons indiquen fonts municipals, l’any 2011 s’aprovava definitivament el projecte de reparcel·lació del Sector 4 d’Oliva Nova. Esta aprovació definitiva estava condicionada a la seua publicació per a la presentació d’al·legacions i la resolució de les mateixes. No obstant, dit tràmit no es va arribar a realitzar mai.

Amb la recent publicació del projecte refós i l’obertura del termini d’al·legacions es reactiva el tràmit i es permetrà el registre de les parcel·les resultants en el registre de la propietat, una acció molt demandada pel veïnat de la zona, apunten fonts municipals.

«L’anterior legislatura començarem els treballs per a desbloquejar la gestió de les diverses urbanitzacions que no estan acabades en Oliva o que no estan correctament executades, i el tràmit que ara desbloquegem forma part d’eixos treballs. Començarem amb la urbanització Aigua Blanca 4, de la que ja estem a punt de publicar la liquidació definitiva per a tancar definitivament eixe expedient. Estem treballant també els sectors 2 i 3 d’Oliva Nova, la urbanització Sant Pere, el sector Camí al Mar 2, Terranova, etc. Es tracta d’expedients molt complexos que requereixen molt d’esforç i temps per a desbloquejar i tramitar, però estem treballant sense parar per a conseguir-ho», ha assegurat la regidora de Gestió i Disciplina Urbanística, Ioana Sintimbrean.

Per altra banda, l’alcaldessa d’Oliva Yolanda Balaguer ha valorat positivament aquest avanç en el desenvolupament del Projecte de Repacel·lació afirmant que “es tracta d’un projecte que ve de molt lluny i que poc a poc, malgrat els diversos obstacles, es va resolguent de forma favorable tant per als interessos dels veïns i veïnes d’Oliva Nova com per als de la resta de la població olivense”. “L’Ajuntament d’Oliva no ha cessat mai de treballar per tal de donar solució i resposta a les demandes i reivindicacions de la ciutadania i un exemple és aquest, malgrat els entrebancs que s’hem trobat pel camí que han endarrerit els tràmits, ara comencem a veure la llum”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Huelga este jueves 7 de mayo del sector de las Escuelas Infantiles valencianas de 0-3 años por la mejora de sus condiciones laborales

El sindicato CCOO Educación ha convocado una jornada de huelga para este jueves 7 de…

Pisos obra nueva en la Comunidad Valenciana

Hay momentos en los que dudar es perder una oportunidad, y eso es justo lo…

Utiel dice adiós a los residuos de la DANA: clausurado el último punto de acopio tras retirar 26.000 toneladas

Utiel marca hoy un hito fundamental en su camino hacia la normalidad. El alcalde del…

Otras noticias

Salvador Gregori.
La Safor

Lloguer a Gandia per menys de 500 euros: requisits i com apuntar-se a la llista per aconseguir un dels pisos rescatats de la Sareb per l’Ajuntament

Por Toni Cuquerella
AO 9336 copia
La Safor

Gandia renovarà el transport urbà amb autobusos elèctrics, més freqüències i connexió directa amb l’hospital

Por Javier Ruiz
AO8107copia
La Safor

La Policía Local de Gandia recibe tres vehículos y refuerza plantilla con 23 agentes

Por Pau Gómez
Fachada general 01
La Safor

La natalidad cae un 40 % en Gandia desde 2008

Por Pau Gómez
6529 audiencia provincial de valencia
La Safor

Piden más de ocho años de prisión para un acusado de asaltar y retener a un empresario en Gandia

Por Javier Ruiz
Ple municipal de Gandia.
ComarcalLa Safor

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?