ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva celebra el Dia Mundial de l’Agricultura amb una jornada informativa sobre la cura del sector

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 9, 2021
52 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’ajuntament d’Oliva ha realitzat una jornada informativa amb experts en el tema, exposant millores i projectes per al terme municipal i consells i actes per a la cura de l’agricultura; amb motiu del Dia Mundial de l’Agricultura.

Aquesta jornada formativa ha tingut lloc en la Finca de Martí de Veses, a les 10.30 h, amb la presència de l’alcalde, David Gónzalez; el regidor d’Agricultura, Miquel Doménech; membres de la corporació municipal, agricultors, agricultores i participants del taller Centelles.

L’acte s’ha iniciat amb la presentació dels ponents i dels projectes que està portant a terme l’àrea d’Agricultura de l’ajuntament d’Oliva, per part del regidor Miquel Doménech, que ha exposat projectes com el Pla Estratègic, les millores de camins agraris i el Pla de Lluita Integrada. “Cal destacar també les accions de la conselleria, com ara la campanya contra la mosca del mediterrani per tal de protegir els nostres camps. Seguim apostant per l’agricultura sostenible i per la formació adequada, amb cursos didàctics per a totes aquelles persones interessades en l’agricultura”, ha afegit Doménech.

Segons informen fonts municipals, l’esdeveniment ha començat amb la lectura del manifest per part de Vicent Faro, representant de la part ecològica d’AVA. A continuació, Hèctor Carrió, enginyer agrònom, ha sigut el primer a presentar els seus projectes. Carrió ha redactat el Pla Estratègic del desenvolupament agrari d’Oliva i en aquesta jornada ha presentat la situació actual del municipi i els projectes de millora. Seguidament, Vicent Dominguis, gerent de Pego Natura, ha exposat el projecte de recuperació de l’arròs Bombó de Pego, amb consells sobre la seua producció i la cura del camp.

Tot seguit, s’ha donat pas a la degustació dels granissats de productes naturals, sense additius, de Granny, on Vicent el representant de l’empresa, ha exposat el seu producte i l’evolució de l’empresa. L’últim ponent ha sigut David Bosch, president de l’Associació de productors del Garrofó VLC i llaurador en Horteta de Greta, que ha presentat el projecte Horteta de Greta i la sembra i cura de la varietat de fesols, i ha aconsellat als productors presents.

“A més, per continuar amb la celebració d’aquest dia, amb la col·laboració de l’àrea de Comerç, el Mercat Municipal entregarà, per cada compra, unes llavors aromàtiques i culinàries fins a acabar existències. I amb la col·laboració del departament de Participació Ciutadana, s’ha preparat per al dissabte de matí, davant del mercat, un taller introductori a l’hort urbà”, ha conclós Miquel Doménech.

El regidor ha agraït l’assistència i col·laboració dels assistents i ha destacat els projectes ja començats, com ara la visibilització del Pla de Lluita Integrada amb el començament d’un mural en la mateixa Finca de Martí de Veses, que continuarà en diversos espais pel poble i la platja.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El Consorcio Provincial de Valencia creará un nuevo parque de emergencias en Alzira

El Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia ha aprobado la construcción de un nuevo parque…

Miles de personas disfrutan de las Ollas de Sagunto en la plaza Cronista Chabret

La celebración de las tradicionales Ollas de Sagunto ha congregado a miles de personas en…

Alcoi impulsará un ascensor panorámico para mejorar el entorno del río Barxell

Alcoi está en marcha para mejorar la accesibilidad del entorno del río Barxell con un…

Otras noticias

2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?