ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Comerç d’Oliva inicia una campanya per fomentar l’associacionisme

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 10, 2021
139 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’Associació de Comerciants d’Oliva, amb el suport de la Regidoria de Comerç, Mercats i Consum de l’ajuntament d’Oliva llança la campanya “Tots junts som ACCO, associa’t!” amb l’objectiu de fomentar l’associacionisme entre els comerços d’Oliva. Els nouos associats gaudiran de quatre mesos de quota gratuïta.

Segons indiquen fonts municipals, el comerç minorista té al davant grans reptes que a través de l’associacionisme es poden afrontar per part de cada comerç individual, pel suport que reben els comerciants en l’àmbit de la formació, campanyes publicitàries, accés a eines de fidelització i promoció digital, informació sobre normatives, subvencions per sectors, digitalització i innovació, convenis amb entitats bancàries i empreses… aconseguint un comerç innovador, professional i competitiu.

Oliva La regidora presenta la campanya.

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, anima tots els comerços, encara que no estiguen associats a participar. «Des de la Regidoria de Comerç pensem que l’associacionisme té molts beneficis per als comerciants. Ens permet identificar millor les necessitats que té el sector i ser més eficients a l’hora de fer-los arribar allò que necessiten. Anime als comerciants a descobrir aquests avantatges aprofitant l’oferta que ha llançat ACCO».

Els comerços interessats a associar-se a l’Associació de Comerciants d’Oliva, ACCO, gaudiran de 4 mesos de quota gratuïta perquè puguen valorar els avantatges.

“Prop del 60% dels comerços d’Oliva estan ja associats a l’Associació de Comerciants d’Oliva, ACCO. Amb aquesta campanya volem que gran part dels comerços que no estan associats accedisquen de manera gratuïta a l’associació i comproven els grans avantatges i el suport amb el qual compten per a obtindre major visibilitat, així com professionalitzar el seu negoci i fer-ho més competitiu”, comenta Rosa Llopis, presidenta d’ACCO.

La campanya es promourà tant en els comerços associats a ACCO mitjançant cartelleria, com a través de les xarxes socials i falques de ràdio.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

La Diputación de Castellón impulsa la vanguardia cerámica con CeramicRes 2025

Los residentes de CeramicRes 2025 han recibido en el taller de la Escuela Superior de…

Losa del Obispo, l’Eliana, Casas Bajas, Venta del Moro, Vilamarxant y Bolbaite contarán con nuevas iniciativas de prevención de catástrofes naturales

La Conselleria de Innovación, Industria, Comercio y Turismo financiará seis proyectos municipales para prevenir inundaciones…

La caída del forjado de un piso en Alfafar provoca la evacuación de todo el edificio

Al mediodía de ayer, domingo, los bomberos del Consorcio de València tuvieron que llevar a…

Otras noticias

IMG 8228
Comarcal

Aldaia acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Audiencia Provincial de Valencia
ComarcalL' Horta Sud

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

Por Javier
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?