ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Roberto Granero ratificat per unanimitat com a secretari general del PSPV de la Costera-la Canal de Navarrés

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 29, 2022
170 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El XIII Congrés socialista de la Costera i la Canal de Navarrés ratifica per unanimitat dels 53 delegats al vicealcalde de l’Alcúdia de Crespins

El XIII Congrés del PSPV-PSOE de la Costera-Canal de Navarrés ha ratificat per unanimitat dels 53 delegats les llistes de la Comissió Executiva Comarcal que encapçala Roberto Granero, vicealcalde de l’Alcúdia de Crespins, i dels diferents òrgans de representació interna del Partit Socialista. La posició unànime de tots els delegats de les agrupacions socialistes representades és un fet sense precedent recordat en el partit comarcal, per la qual cosa Granero es converteix en el primer secretari general amb el 100% dels vots emesos a favor de la seua candidatura.

Roberto Granero havia sigut proclamat secretari general per la Comissió Nacional d’Ètica i Garanties del PSPV el mes de febrer passat, sent candidat únic a liderar l’agrupació comarcal.

El Congrés també ha donat suport per unanimitat a la gestió de la Comissió Executiva Comarcal anterior, liderada per Roger Cerdà, alcalde de Xàtiva, qui ha obert un nou procés de renovació en assumir la sotssecretària socialista de l’Executiva Provincial.

Granero ha situat com a president a José Luís Juárez, anterior secretari d’organització comarcal i exalcalde de Bolbait i eleva al rang de sotssecretàries generals a Carino Cosí, alcaldessa de Quesa, i Lena Baraza, regidora de Xàtiva. Per a la secretaria d’organització, Granero ha decidit confiar en el secretari general de Joves Socialistes de la comarca, Abel Martí, regidor de Rotglà i Corberà. Una renovació generacional que incorpora a diversos membres procedents de les Joventuts Socialistes com Sergio Ortiz, secretari general del PSPV de Moixent, Mariano Ferriz de la Font de la Figuera, així com Javier Almela i David Beneyto d’Énguera qui és també el número dos del partit local.

L’Executiva també la flanquegen agrupacions importants com són la Llosa de Ranes amb Rosana Guitart i Canals amb Toni Orea. Al seu torn, també Anna amb Rosa Carbonell, Xella representada per Mariví Taló, o els dos membres de Xàtiva, Ricardo Martínez i Reme Sinisterra, tots dos regidors de Xàtiva i la militant de l’Alcúdia de Crespins, Laura Egido, es veuran representades com a agrupacions importants en el socialisme comarcal. Granero ha decidit comptar també amb l’experiència de dos alcaldes de municipis emblemàtics per haver sigut bastions del PP i ara han aportat dues majories absolutes als socialistes: Pere Revert, del Genovés i María José Tortosa, alcaldessa de Vallada.

Tags: Navarrés

Lo + leído

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

L’Ajuntament de Xàtiva ha finalitzat la instal·lació de les càmeres de vigilància als accessos principals…

Manuela Carmena arriba a ‘Gandia Pensa’ per a reflexionar sobre democràcia, drets humans i esperança

El Teatre Serrano de Gandia acollirà el pròxim 9 de desembre a les 19.30 hores…

El primer presupuesto post-censura: Chiva aprueba 18,7 millones y afianza la estabilidad del nuevo gobierno

El Ayuntamiento de Chiva ha marcado un hito en su gestión financiera al aprobar en…

Otras noticias

Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Xelo Angulo, regidora de Seguretat Ciutadana.
La Costera

Antifrau arxiva la denúncia contra l’Ajuntament de Xàtiva: avala l’actuació de l’edil de Policia Local i no hi va haver conflicte d’interessos

Por Toni Cuquerella
Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?