ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Un cotxe es precipita a l’aigua al Port de Gandia i es salda amb una dona morta i la conductora detinguda

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado octubre 31, 2025
636 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Pàrquing junt al Port de Gandia.
Pàrquing junt al Port de Gandia.

Una jove de 20 anys va morir anit al port de Gandia, després que el vehicle en què viatjava com a ocupant es precipitara a la mar. La conductora va ser detinguda per la Guàrdia Civil després d’eixir il·lesa de l’accident, en confirmar-se que mancava de permís de conduir i va donar positiu en consum de substàncies estupefaents.

L’accident va tindre lloc a les 20.00 hores d’aquest dijous en la zona de l’aparcament situat al costat del port. El Consorci Provincial de Bombers de València va informar que a les 20.09 hores es van mobilitzar tres dotacions de Gandia i Oliva, un sergent i un oficial, després de rebre l’avís. En arribar al lloc, es van trobar que una de les dues ocupants ja es trobava fora de l’aigua, però l’altra estava desapareguda.

Immediatament, es van mobilitzar agents de la Policia Local, Policia Nacional i el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, que van assumir la cerca de la jove desapareguda. El cadàver va ser localitzat i rescatat pels GEAS passades les onze de la nit. Encara que el CICU va mobilitzar una unitat del SAMU i una ambulància, no va ser necessari realitzar assistències mèdiques en confirmar-se una persona morta i una altra il·lesa.

Investigació i Testimoniatges

La conductora del vehicle, que va eixir il·lesa, va ser detinguda i imputada per un delicte d’homicidi imprudent. La investigació va revelar que, a més d’haver consumit drogues, mancava de permís de conduir.

Segons testimonis presencials a la Cadena Ser de Gandia, el cotxe circulava a gran velocitat. Alguns veïns van explicar haver vist a les dues joves “com donant unes classes de pràctiques, però no tenien ni idea de conduir” i que, de sobte, el vehicle “ha eixit disparat cap a l’aigua”. Diversos testimonis es van llançar a la mar per intentar ajudar, aconseguint traure la conductora.

La principal hipòtesi que manegen els agents és l’elevada velocitat, ja que el cotxe va recórrer uns nou metres de distància abans de caure a l’aigua. Les causes exactes del sinistre s’estan investigant al llarg del matí d’aquest divendres.

Tags: Gandia morta port Toni Cuquerella

Lo + leído

Gandia lidera la caída del desempleo en la Safor mientras Palmera y Xeraco sufren los mayores repuntes

La comarca de la Safor ha experimentado una evolución favorable en su mercado de trabajo…

El paro cae un 4,7% en l’Horta Nord impulsado por las notables bajadas de Burjassot y Paterna

La comarca de l'Horta Nord ha cerrado el mes de junio de 2026 con un…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 3 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 3 de julio indica un día despejado…

Otras noticias

Supermercat de Xeraco interessat en instal·lar una gasolinera.
La Safor

L’Ajuntament de Xeraco recorrerà davant el TSJCV la sentència que declara viable la instal·lació d’una gasolinera al carrer Jaume I

Por Toni Cuquerella
AO 1185 copia
La Safor

El Ayuntamiento de Gandia estrecha la coordinación con la UME en plena campaña forestal

Por Adrián Lupiáñez
Balbina Sendra i Alícia Izquierdo.
La Safor

Gandia blinda el seu patrimoni natural: aprovat el pla per a crear la gran Anella Verda de la ciutat

Por Toni Cuquerella
Terrer Montaje e1782732866847
La Safor

La Font d’en Carròs renueva su red de agua potable con 2.250 contadores de telelectura

Por Javier Ruiz
L'alcalde de Gandia ha presentat el pla antiinundacions en el qual s'invertiran 11 milions.
La Safor

El pla d’11 milions d’euros amb què Gandia es blindarà contra les pluges torrencials i el canvi climàtic

Por Toni Cuquerella
Noche de San Juan en Gandia.
El Camp de MorvedreLa SaforValenciaValencia ciudad

El dispositivo de seguridad en la noche de San Juan en la provincia de València se salda con 40 detenidos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?