BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarques

El Consell inverteix 17,5 milions d’euros en el nou Palau de Justícia de Gandia que arrancarà a mitjans de 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 14, 2021
25 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha signat, al costat de l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, l’acta de replanteig de les obres del nou Palau de Justícia de la capital de la Safor que suposarà una inversió de 17,5 milions d’euros i que es preveu que concloguen en un termini de vint-i-quatre mesos.

La consellera ha destacat que aquest projecte suposa, per al partit judicial de Gandia, una inversió «que és la més gran que s’ha realitzat en aquesta matèria des que la Generalitat va assumir les competències de Justícia l’any 95».

El nou Palau de Justícia serà la primera seu de nova planta inclosa en el Pla d’Infraestructures Judicials de la Comunitat Valenciana amb el que, segons la consellera, «serà un referent que incorpora tots els estàndards que hui en dia exigim perquè una infraestructura judicial responga a les necessitats de la Ciutadania de, és a dir, segura, confortable, eficient, sostenible i accessible». Es tracta d’un edifici de cinc plantes repartides en 16.000 metres quadrats al barri de Santa Anna i que contindrà 11 òrgans judicials.

«El Palau, ha afegit no només va a concentrar tots els òrgans judicials» que fins ara estaven dispersos en cinc seus diferents, sinó també «tots els serveis que la Generalitat posa a disposició de les víctimes com l’Oficina d’Assistència a les víctimes del Delicte, la Unitat de Valoració Integral Forense o la càmera Gesell».

L’octubre de 2020 es va presentar el projecte del nou Palau de Justícia. «Aquests onze mesos -ha explicat Gabriela Bravo- han estat necessaris per a dur a terme els tràmits per a la licitació i adjudicació del projecte que s’han fet en estreta col·laboració amb l’Ajuntament». A l’alcalde, José Manuel Prieto, la consellera ha agraït, en nom de la Generalitat, «el seu compromís i dedicació, així com el treball previ realitzat per la seua predecessora, la hui ministra Diana Morant».

Per la seua banda, José Manuel Prieto, va voler agrair l’aposta del Consell i de la Conselleria per desenvolupar al Palau de Justícia a la nostra ciutat.

Prieto, ha destacat que aquesta nova infraestructura suposarà la centralització d’aquest tipus d’equipaments el que contribuirà a «millorar i enfortir la Justícia que prestem als nostres ciutadans al temps que culminem la transformació urbana de districte de Santa Anna després de més de vint anys d’intervencions» i ha afegit que «no només millorem el dret dels drets, la Justícia, completem la transformació urbanística de la part nord de Gandia i dinamitzem la barriada».

D’altra banda, l’alcalde va incidir en la confiança que la Conselleria ha dipositat en el govern i en l’equip tècnic del consistori per desenvolupar una inversió tan potent malgrat la pandèmia. «En un moment on el més normal és que les inversions quedaren en suspens, la Generalitat Valenciana va decidir que calia seguir apostant per les necessitats de ciutats com la nostra».

«Aquest Palau de Justícia suposarà una finestra oberta a la generació d’economia i oportunitats a més de projectar cap a l’exterior un model de ciutat que té en aquestes infraestructures espais que ajuden a cohesionar els municipis. El Palau de Justícia ens permetrà obrir una nova etapa que ha de ser la de la recuperació de cara al futur perquè som una ciutat forta, que s’aixeca, i afronta les adversitats».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

El Ministerio de Agricultura destinará más de 3,7 millones al sector agrario de Cheste afectado por la dana

El Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, ha destinado 3,7 millones de euros a la…

Otras noticias

3727 eleccions europee
Comarques

À Punt inicia una ronda d’entrevistes als candidats de les elecciones europees

Por admin
6787 a punt un dels cinc concursants datrapam si pots semporta hui 46400 euros
Comarques

Un concursant d’Atrapa’m si pots s’emporta hui un pot de 46.400 euros

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

Serra posa en marxca una aula de secundària per a l’alumnat que no té classe presencial tots els dies

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

La Diputació concedeix 80.000 euros a Xeraco per a l’actuació «Millora del cicle integral de l’aigua en el municipi»

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

La Font d’en Carròs lliura al CEIP Francesc Carròs 300 mantes anticoronavirus

Por admin
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
Comarques

Vilamarxant suspén activitats municipals i reforça les desinfeccions per l’empitjorament de la crisi per COVID-19

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?