ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

El Consell inverteix 17,5 milions d’euros en el nou Palau de Justícia de Gandia que arrancarà a mitjans de 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 14, 2021
266 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha signat, al costat de l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, l’acta de replanteig de les obres del nou Palau de Justícia de la capital de la Safor que suposarà una inversió de 17,5 milions d’euros i que es preveu que concloguen en un termini de vint-i-quatre mesos.

La consellera ha destacat que aquest projecte suposa, per al partit judicial de Gandia, una inversió «que és la més gran que s’ha realitzat en aquesta matèria des que la Generalitat va assumir les competències de Justícia l’any 95».

El nou Palau de Justícia serà la primera seu de nova planta inclosa en el Pla d’Infraestructures Judicials de la Comunitat Valenciana amb el que, segons la consellera, «serà un referent que incorpora tots els estàndards que hui en dia exigim perquè una infraestructura judicial responga a les necessitats de la Ciutadania de, és a dir, segura, confortable, eficient, sostenible i accessible». Es tracta d’un edifici de cinc plantes repartides en 16.000 metres quadrats al barri de Santa Anna i que contindrà 11 òrgans judicials.

«El Palau, ha afegit no només va a concentrar tots els òrgans judicials» que fins ara estaven dispersos en cinc seus diferents, sinó també «tots els serveis que la Generalitat posa a disposició de les víctimes com l’Oficina d’Assistència a les víctimes del Delicte, la Unitat de Valoració Integral Forense o la càmera Gesell».

L’octubre de 2020 es va presentar el projecte del nou Palau de Justícia. «Aquests onze mesos -ha explicat Gabriela Bravo- han estat necessaris per a dur a terme els tràmits per a la licitació i adjudicació del projecte que s’han fet en estreta col·laboració amb l’Ajuntament». A l’alcalde, José Manuel Prieto, la consellera ha agraït, en nom de la Generalitat, «el seu compromís i dedicació, així com el treball previ realitzat per la seua predecessora, la hui ministra Diana Morant».

Per la seua banda, José Manuel Prieto, va voler agrair l’aposta del Consell i de la Conselleria per desenvolupar al Palau de Justícia a la nostra ciutat.

Prieto, ha destacat que aquesta nova infraestructura suposarà la centralització d’aquest tipus d’equipaments el que contribuirà a «millorar i enfortir la Justícia que prestem als nostres ciutadans al temps que culminem la transformació urbana de districte de Santa Anna després de més de vint anys d’intervencions» i ha afegit que «no només millorem el dret dels drets, la Justícia, completem la transformació urbanística de la part nord de Gandia i dinamitzem la barriada».

D’altra banda, l’alcalde va incidir en la confiança que la Conselleria ha dipositat en el govern i en l’equip tècnic del consistori per desenvolupar una inversió tan potent malgrat la pandèmia. «En un moment on el més normal és que les inversions quedaren en suspens, la Generalitat Valenciana va decidir que calia seguir apostant per les necessitats de ciutats com la nostra».

«Aquest Palau de Justícia suposarà una finestra oberta a la generació d’economia i oportunitats a més de projectar cap a l’exterior un model de ciutat que té en aquestes infraestructures espais que ajuden a cohesionar els municipis. El Palau de Justícia ens permetrà obrir una nova etapa que ha de ser la de la recuperació de cara al futur perquè som una ciutat forta, que s’aixeca, i afronta les adversitats».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

L'Ajuntament d'Aielo de Malferit ha fet efectiva aquesta setmana una de les clàusules principals de…

Cruz Roja inaugura su nueva sede en Aldaia para continuar el Plan de Respuesta a la DANA

Cruz Roja en Aldaia ha presentado sus nuevas instalaciones ubicadas en la Avenida Dos de…

Otras noticias

5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
El presumpte segrestador fuig de la casa de la víctima.
Comarcal

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

Por Toni Cuquerella
Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
nuevo parking Lliria
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria inaugura un nuevo aparcamiento disuasorio para 200 vehículos en la salida hacia Pedralba

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?