ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Les pluges torrencials deixen cascades d’aigua a Cullera i camins tallats a Gandia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 22, 2021
166 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

En zones del litoral sud de València han deixat registres de 200 litres per metre quadrat (l/m²) i cascades d’aigua en la localitat de Cullera, 180 l/m² a Tavernes de la Valldigna i 134 l/m² a Barx

Les fortes precipitacions que descarreguen durant aquest divendres amb intensitat torrencial en zones del litoral sud de València han deixat registres de 200 litres per metre quadrat (l/m²) i cascades d’aigua en la localitat de Cullera, 180 l/m² a Tavernes de la Valldigna i 134 l/m² a Barx, 70 d’ells en tan sols una hora, i han obligat a tallar diversos camins inundats a Gandia.

En concret, fins a les 15.00 hores, a Cullera s’han acumulat prop de 200 litres per metre quadrat, 180 a Tavernes de la Valldigna, 138 a Gandia i 134,6 a Barx, segons les dades de Aemet, Avamet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer.

Cascades d’aigua a #Cullera (autor desconegut).

Cullera/Sant Antoni 192 mm
Cullera/Ajuntament 140.6 mm pic.twitter.com/eNY8zcjP06

— AVAMET (@avamet) October 22, 2021

La inestabilitat marítima ha donat lloc a importants acumulats prop de la costa entre Cullera i Gandia, mentre que els ascensos forçats de l’aire que incidia perpendicular al massís del Mondúver han generat precipitacions en les zones prop de les serres litorals del sud de València.

Precisament, a Cullera, les precipitacions han afectat també la circulació dels trens de Rodalia de la línia C1, ocasionant cancel·lacions de serveis i retards de fins a 40 minuts a causa d’una incidència en la infraestructura entre aquesta localitat i Tavernes, segons informen Renfe i Adif.

A Gandia, la Policia Local ha procedit al tall del trànsit en els camins Santa Marta, Fons i Alqueria del Duc davant la crescuda del capital del barranc de Beniopa-Sant Nicolau, així com de la part inferior que uneix la capital de la Safor amb el Real de Gandia en l’Alqueria Martorell. A més, el cementeri municipal s’ha tancat al públic a causa dels tolls d’aigua i solo es realitzen serveis funeraris.

D’altra banda, el temporal marítim ha forçat el tancament del passeig de l’Espigó a la platja Nord de Gandia. La previsió, segons informa l’Ajuntament, és que la intensitat de la pluja baixe durant la resta de la jornada, a pesar que la preemergència nivell taronja es manté en el litoral sud de València i litoral nord d’Alacant fins a les 20.00 hores per risc de fortes pluges.

La Comunitat Valenciana es troba aquest divendres i demà dissabte en nivell màxim taronja per pluges, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que apunta també a un dràstic descens de les temperatures.

Per a aquest dissabte s’esperen precipitacions localment fortes o molt fortes en la meitat sud del litoral acompanyades de tempesta al matí i que podran ser localment persistents. El diumenge hi haurà cel poc nuvolós o buidat amb algun interval de nuvolositat mitjana i alta a la vesprada. Estan previstos bancs de boira o núvols baixos matinals a l’interior de València i Alacant.

Tags: Cullera

Lo + leído

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Morella renueva la entrada por el portal de Sant Miquel con una inversión de 201.000 euros

El Ayuntamiento de Morella ha finalizado los trabajos de mejora en la entrada principal del…

Otras noticias

Vista de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera impulsa l’autoconsum i el vehicle elèctric amb bonificacions fiscals massives a partir de 2026

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Se enfrenta a 6 años de prisión por increpar y amenazar a un facultativo en el Centro de Salud de Cullera

Por Javier
FotodeFamilia
La Ribera Baixa

Cullera clausura la XXII Mostra de Teatre con protagonismo de Antagonista Teatro

Por Redacción ComarcalCV
Audiencia Provincial de Valencia
La Ribera Baixa

Condenado a seis año y medio por robo violento y tentativa de homicidio en Sueca

Por Javier
Carlos Mazón durante su comparecencia oficial el aniversario de la dana.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

Por Toni Cuquerella
592 cullera panoramica lletres
La Ribera Baixa

El Gobierno de España invierte casi 22 millones en Cullera para su reconstrucción

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?