CCCinema d'Estiu 2026
CCCinema d'Estiu 2026

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Les pluges torrencials deixen cascades d’aigua a Cullera i camins tallats a Gandia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 22, 2021
392 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

En zones del litoral sud de València han deixat registres de 200 litres per metre quadrat (l/m²) i cascades d’aigua en la localitat de Cullera, 180 l/m² a Tavernes de la Valldigna i 134 l/m² a Barx

Les fortes precipitacions que descarreguen durant aquest divendres amb intensitat torrencial en zones del litoral sud de València han deixat registres de 200 litres per metre quadrat (l/m²) i cascades d’aigua en la localitat de Cullera, 180 l/m² a Tavernes de la Valldigna i 134 l/m² a Barx, 70 d’ells en tan sols una hora, i han obligat a tallar diversos camins inundats a Gandia.

CCCinema d'Estiu 2026

En concret, fins a les 15.00 hores, a Cullera s’han acumulat prop de 200 litres per metre quadrat, 180 a Tavernes de la Valldigna, 138 a Gandia i 134,6 a Barx, segons les dades de Aemet, Avamet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer.

Cascades d’aigua a #Cullera (autor desconegut).

Cullera/Sant Antoni 192 mm
Cullera/Ajuntament 140.6 mm pic.twitter.com/eNY8zcjP06

— AVAMET (@avamet) October 22, 2021

La inestabilitat marítima ha donat lloc a importants acumulats prop de la costa entre Cullera i Gandia, mentre que els ascensos forçats de l’aire que incidia perpendicular al massís del Mondúver han generat precipitacions en les zones prop de les serres litorals del sud de València.

Precisament, a Cullera, les precipitacions han afectat també la circulació dels trens de Rodalia de la línia C1, ocasionant cancel·lacions de serveis i retards de fins a 40 minuts a causa d’una incidència en la infraestructura entre aquesta localitat i Tavernes, segons informen Renfe i Adif.

A Gandia, la Policia Local ha procedit al tall del trànsit en els camins Santa Marta, Fons i Alqueria del Duc davant la crescuda del capital del barranc de Beniopa-Sant Nicolau, així com de la part inferior que uneix la capital de la Safor amb el Real de Gandia en l’Alqueria Martorell. A més, el cementeri municipal s’ha tancat al públic a causa dels tolls d’aigua i solo es realitzen serveis funeraris.

D’altra banda, el temporal marítim ha forçat el tancament del passeig de l’Espigó a la platja Nord de Gandia. La previsió, segons informa l’Ajuntament, és que la intensitat de la pluja baixe durant la resta de la jornada, a pesar que la preemergència nivell taronja es manté en el litoral sud de València i litoral nord d’Alacant fins a les 20.00 hores per risc de fortes pluges.

La Comunitat Valenciana es troba aquest divendres i demà dissabte en nivell màxim taronja per pluges, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que apunta també a un dràstic descens de les temperatures.

Per a aquest dissabte s’esperen precipitacions localment fortes o molt fortes en la meitat sud del litoral acompanyades de tempesta al matí i que podran ser localment persistents. El diumenge hi haurà cel poc nuvolós o buidat amb algun interval de nuvolositat mitjana i alta a la vesprada. Estan previstos bancs de boira o núvols baixos matinals a l’interior de València i Alacant.

Tags: Cullera

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 7 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 7 de agosto apunta a intervalos nubosos…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 7 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 7 de agosto apunta a un día…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el viernes 7 de agosto

Peñíscola experimentará un día poco nuboso con temperaturas máximas de 31 ºC y mínimas de…

Otras noticias

ribera baixa
La Ribera Baixa

El número de parados aumenta en 64 personas en la Ribera Baixa en un año marcado por el incremento del desempleo entre los jóvenes

Por Adrián Lupiáñez
1830 policia nacional agents
La Ribera BaixaLa Safor

Golpe al robo en viviendas con registros en Gandia y Cullera: intervienen joyas, dinero y material tras detener a tres personas

Por Javier Ruiz
AgrupacionMusicalSanClementedelaManchaganadoraCertamenCullera2
CulturarteLa Ribera Baixa

La Agrupación Musical San Clemente gana el Certamen de Bandas de Cullera

Por Javier Ruiz
CovaDragut2
La Ribera Baixa

Cullera reabre la Cova-Museu del Dragut

Por Javier Ruiz
2025CertamenBandesMusicaCine1
CulturarteLa Ribera Baixa

Cullera acull el dissabte el XVI Certamen Nacional de Bandes de Música de Cinema

Por Javier Ruiz
Factoria Ford d'Almussafes.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord Ford-Geely com un escut per a l’ocupació i les empreses auxiliars

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?