ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Els robatoris al camp de Cullera s’han reduït més d’un 40% des de la incorporació de drons de vigilància

L'Ajuntament ha adquirit un nou dron amb visió nocturna, càmera tèrmica, focus i altaveu que a més pot emetre en directe el senyal del que està gravant
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 31, 2023
289 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9365 cullera dron policia

Cullera ha incorporat un dron d’última tecnologia U.M.A.T. de la Policia Local per a augmentar la seguretat i la protecció del camp.

Aquest model d’última generació amb visió nocturna, càmera tèrmica, un potent focus i altaveu que a més pot emetre en directe el senyal del que està gravant i és capaç d’identificar matrícules a més de 600 metres de distància, entre altres funcions.

«Mai fins ara el camp de Cullera havia sigut tan segur. Invertir en l’última tecnologia és invertir també en la tranquil·litat dels nostres agricultors», ha assegurat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor.

Va ser en 2021 quan la Unitat Dron es va sumar al dispositiu de vigilància del camp que fins a eixe moment duien a terme les patrulles rurals de la Policia Local de Cullera.

«Des de la incorporació de la Unitat Dron a aquestes tasques de vigilància els robatoris en el camp s’han reduït dràsticament, entre un 40 i un 50%», ha explicat per la seua part el regidor d’Agricultura, Javier Cerveró.

«L’objectiu d’este equip de govern és que el sector agrícola de Cullera treballe en les millors condicions possibles, per això en els últims anys hem augmentat considerablement la inversió en el camp», ha afegit el titular d’agricultura.

Vigilància dels camps amb dron

La Unitat Dron de la Policia Local controla des de l’aire les zones més sensibles del terme municipal per a evitar el robatori de collites.

Gràcies als vols amb el dron, els agents poden controlar i identificar persones, turismes, furgonetes i camions que accedeixen als camps evitant així que individus no autoritzats sostraguen cítrics en l’època de major intensitat de la campanya agrícola.

Al costat de les patrulles rurals, es verifica que l’origen de calaixos amb fruita ja recol·lectada i que es transporta en camions des dels camps de cultiu fins als magatzems siga lícit, independentment de qualsevol altra activitat il·legal que es puga observar durant els operatius.
 

Tags: admin Cullera

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

6024081341252570327
La Ribera Baixa

La megadraga comenzará el 8 de mayo para regenerar las playas del sur de Cullera

Por Pau Gómez
5976363636118719631
La Ribera Baixa

Cullera renueva el césped artificial del polideportivo de La Partideta

Por Pau Gómez
Imatge de la muralla del castell de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

Por Toni Cuquerella
DRON DESPRES
La Ribera Baixa

Cullera recibe fondos europeos para reparar los daños en su muralla histórica causados por la DANA de 2024

Por Javier Ruiz
sueca1
La Ribera Baixa

Lanzan una subasta de 3.700 metros de suelo en Sueca con descuento del 90%

Por Pau Gómez
IMGFOTOCOMERC
La Ribera Baixa

Cullera lanza campaña para duplicar las compras en el comercio local

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?