ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera registra rècord d’ocupació hotelera durant el pont de Sant Josep

La localitat supera les expectatives i aconsegueix un 90% de pernoctacions Visitants de Madrid, de Castella-la Manxa i de la Comunitat Valenciana trien Cullera per a passar la setmana de Falles
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 21, 2023
344 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2398 cullera falles visitants 2023

El pont de Sant Josep ha deixat a Cullera xifres d’ocupació rècord. Durant el divendres i el dissabte els establiments hotelers de la capital turística de la Ribera van superar el 90% de pernoctacions. El diumenge les xifres es van aproximar al 70% i el dilluns, encara que les estades en hotels i apartahotels van disminuir, els hostals han continuat plens al 100%.

«Els establiments hotelers i hostalers de Cullera han penjat el cartell de complet aquests dies. Aquestes magnífiques dades sens dubte auguren una molt bona Setmana Santa», ha assegurat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor. Xifres d’ocupació

En concret, les xifres d’ocupació del dissabte 18 de març es van situar als hotels en un 98,21%, en els apartahotels, en un 90% i els habitatges turístics van registrar un 71,79% d’ocupació mentre que els hostals i pensions van penjar el cartell de complet amb el 100%.

El diumenge 19 de març, les dades mostren una ocupació dels hotels d’un 82,01%, els apartahotels d’un 70%, els habitatges turístics, un 51,41% i hostals i pensions tornen a estar plens al 100%.

Quant al divendres 17 de març, les dades ja anticipaven el rècord d’ocupació que es donaria els dies centrals de la festa fallera amb un 78,27% d’ocupació als hotels, un 85% en els apartahotels, un 51,41% d’ocupació en els habitatges turístics i uns hostals i pensions que ja registraven el divendres xifres del 100%.

La major part dels visitants que han triat Cullera per a viure les falles han sigut madrilenys seguits dels residents a Castella-la Manxa i dels valencians en tercer lloc. En quarta posició destaca l’elevat nombre de turistes de nacionalitat francesa que han viscut les festes falleres en el municipi de la Ribera.

El sector hostaler també ha registrat unes xifres excel·lents. Animats pel bon temps i pel gran ambient festiu que s’ha respirat aquests dies pels carrers de Cullera amb les mascletaes, els passacarrers i l’ofrena, entre altres actes fallers; els restaurants, bars i cafeteries de la localitat han completat les reserves i fins i tot han triplicat taules en alguns serveis.

Tags: admin Cullera

Lo + leído

El Gobierno invertirá 150 millones en el barranco de La Saleta y anuncia nuevas ayudas para 62 municipios de la DANA

El Gobierno de España ha dado luz verde a una de las intervenciones estructurales más…

Banyar-se al riu Xúquer després dels últims ofegaments: la postura de Xúquer Viu davant el debat de les prohibicions

Els tràgics ofegaments que han tingut lloc en els darrers dies al riu Xúquer han…

¿Hasta cuándo durará el calor extremo? La previsión para los próximos días en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana se adentra en una semana crítica marcada por una masa de aire…

Otras noticias

Sueca Playa Socorristas
La Ribera Baixa

Sueca activa el dispositivo completo de vigilancia y baño adaptado en sus playas

Por Pau Gómez
Zevra festival
La Ribera Baixa

El Zevra Festival prevé llenar Cullera al 100 % con la llegada de 150.000 personas

Por Adrián Lupiáñez
Depuradora Cullera
La Ribera Baixa

Cullera recibirá una inversión de 2,5 millones de euros para renovar el saneamiento del Marenyet

Por Adrián Lupiáñez
Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
Obres al CEIP Sant Agustí de Cullera.
La Ribera Baixa

El pla de Cullera per dir adeu al fibrociment i transformar de dalt a baix el col·legi Sant Agustí

Por Toni Cuquerella
Platja Sueca
La Ribera Baixa

La Diputació desplega maquinària a la platja de Motilla de Sueca per a eliminar un perillós escaló de dos metres

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?