ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Cullera reforça l’assistència sanitària a les platges amb un SAMU

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 2, 2021
356 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Servei d’Assistència Mèdica d’Urgències, ubicat a la zona del Racó, permetrà atendre qualsevol tipus d’emergència

Les platges de Cullera compten durant tot l’estiu amb un Servei d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU) per tal de reforçar l’assistència sanitària. Degut a que les restriccions de la Covid-19 impossibiliten obrir el consultori del Racó, una zona molt freqüentada per veïns i turistes, en estreta col·laboració entre Sanitat, 112 i l’Ajuntament ha habilitat esta unitat per atendre qualsevol emergència.

Segons ha explicat l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, el servei està “en un lloc molt pròxim que ens permetrà augmentar la seguretat, atendre qualsevol incidència, donar una resposta ràpida en situacions d’emergència i millorar el servei mèdic a la ciutadania i visitants”.

El SAMU va dotat amb un equip format per personal mèdic, d’infermeria i tècnic d’emergències sanitàries, segons detalla la directora del Servei d’Emergències Sanitàries (SES), Begoña Arcos. La unitat atendrà des de les 9 del matí fins les 9 de la nit durant els mesos d’estiu.

A este servei que reforça l’assistència sanitària, la regidora de Sanitat, Susi Melià, ha detallat que “se sumen altres que reforcen l’assistència mèdica en la temporada estival com el consultori de l’Oasis en horari de matí i vesprada i el del Far de matí”. A més, els centres de salut de la Diagonal i del Raval també funcionen durant tot l’any.

Crida a la responsabilitat

Durant l’acte de presentació d’este dispositiu, el primer edil ha volgut fer una crida a la ciutadania davant l’augment de contagis per Covid-19 que està haguent en tot el territori espanyol. “Demanem a la gent més jove, que es la que no està vacunada i és la que a hores d’ara té més risc d’agafar la malaltia, que estem en la recta final i açò no entén d’edats ni de zones i anem a dependre del que hem depès fins ara: de la responsabilitat individual i el bon comportament”, alerta Mayor.

D’acord amb les recomanacions i directrius de les autoritats sanitàries, l’alcalde ha fet èmfasi en utilitzar la mascareta en qualsevol espai, limitar els contactes socials en la mesura del possible i guardar quarantena de 10 dies si hem estat en contacte amb un positiu.

Tags: Cullera

Lo + leído

Iberdrola anuncia cortes de luz esta semana en Torrent, Cheste, Paterna, Ontinyent, Puçol y otras localidades valencianas

Los cortes de suministro eléctrico programados por Iberdrola afectarán durante esta semana a distintos municipios…

Cullera obri al públic el búnquer antiaeri de la Guerra Civil: un túnel en el temps amb les millors vistes al Mediterrani

Cullera ha recuperat una peça clau de la seua història i un dels seus miradors…

El plan de Sagunt para bajar el precio del alquiler: garantías totales para dueños y precios justos para vecinos

El Ayuntamiento de Sagunt ha activado una ambiciosa estrategia para intervenir en el mercado inmobiliario…

Otras noticias

Decoració del refugi antiaeri de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera obri al públic el seu refugi antiaeri de la Guerra Civil: un viatge subterrani al 1938

Por Toni Cuquerella
ELECCIO FFMMS 2027 5
CollaLa Ribera Baixa

La telefonada més esperada confirma Paula Beteta i Lucía Rumbau com a falleres majors de Sueca 2027

Por Javier Ruiz
6024081341252570327
La Ribera Baixa

La megadraga comenzará el 8 de mayo para regenerar las playas del sur de Cullera

Por Pau Gómez
5976363636118719631
La Ribera Baixa

Cullera renueva el césped artificial del polideportivo de La Partideta

Por Pau Gómez
Imatge de la muralla del castell de Cullera.
ComarcalLa Ribera Baixa

La Unió Europea injecta fons per a la restauració d’emergència de la muralla del Castell de Cullera després de la DANA

Por Toni Cuquerella
DRON DESPRES
La Ribera Baixa

Cullera recibe fondos europeos para reparar los daños en su muralla histórica causados por la DANA de 2024

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?