ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

L’Associació Empresarial del Camp de Morvedre ASECAM entrega els seus premis 2023 a Canet d’en Berenguer

L'acte va comptar amb diversos representants institucionals com els alcaldes de Sagunt i Canet, i la directora general de Comerç
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 14, 2023
706 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
8998 asecam premis 2023

Per sisé any consecutiu l’Associació Empresarial del Camp de Morvedre (ASECAM) ha entregat els seus premis 2023 en un acte que va tindre lloc a l’auditori de Canet d’en Berenguer aquest passat dimecres, 13 de desembre, presentat per la periodista saguntina, María José Gimeno, i que va comptar amb la col·laboració de la coneguda humorista valenciana, molt seguida en xarxes socials, LaTiaVisantica.

L’acte va comptar amb la presència dels alcaldes de Sagunt i Canet d’en Berenguer, Darío Moreno i Pere Antoni, la directora general de Comerç, Artesania i Consum, Maribel Sáez, la diputada d’Assistència Jurídica i Tècnica a Municipis, Paz Carteller, la presidenta de la Mancomunitat de Les Valls, Consol Durán, així com de regidors de les corporacions saguntina i canetera i de la presidenta de ASECAM, Cristina Plumed.

La presidenta de l’entitat comarcal, encarregada d’obrir l’acte, va destacar a les empreses guardonades en aquesta edició dels Premis ASECAM 2023 dels quals va assegurar que «és un vertader orgull tindre-us en l’associació i fent costat a l’associació». A més, també va lloar la labor dels centres escolars que han sigut reconeguts en el concurs realitzat per a fer partícip a l’alumnat de Primària i Secundària de la comarca en la creació de propostes de projectes sostenibles alineats amb els ODS.

Per part seua, l’alcalde de Canet d’en Berenguer, va destacar el compromís i l’esforç que realitzen les empreses. «El sector empresarial del Camp de Morvedre ens ha mostrat com és possible, any rere any, millorar i ser exemple per a uns altres, amb la intenció de crear una comunitat d’empresaris més competitiva, més innovadora on la responsabilitat social corporativa cada vegada és més protagonista, en inversions, en sostenibilitat», va afirmar.

Lliurament de premis

D’aquesta manera, en primer lloc es va dur a terme el lliurament dels premis del concurs escolar ‘El Medi Ambient al Camp de Morvedre – La nostra altra meitat’ que van rebre les classes de 5é de Primària de Camarena Canet i el CEIP Santa Anna de Quartell i les classes de 1r d’ESO de l’IES La Vall de Segó i Camarena Canet. A més, es van projectar els vídeos que aquests centres escolars havien presentat a aquest certamen organitzat pel Fòrum ASECAM de Sostenibilitat Ambiental que, enguany, celebra la seua primera edició.

Posteriorment, es van anar entregant els premis de les cinc categories en les quals enguany s’han dividit els Premis ASECAM 2023. Així doncs, el guardó a l’Empresa Social va ser per a Saggas, premi que va ser entregat per la directora general de Comerç, Artesania i Consum, Maribel Sáez, i la presidenta de la comissió de RSC de ASECAM, Marisa Giral, i recollit pel director de la planta, Santiago Álvarez. Per part seua, el guardó a la Pime de l’Any va ser per a Automóviles Sagunto, premi entregat pel regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sagunt, Raúl Palmero, i el president de la comissió de Pymes, Fernando Villach al responsable d’aquest centre, Rafael Ferriol.

Així mateix, el reconeixement a l’Empresa Innovadora va ser per a Factor Ingeniería y Decoletaje, guardó que va rebre Alfredo Giménez, el seu director d’innovació, de mans de la diputada provincial, Paz Carceller, i el president de la comissió d’Innovació, Francisco Giménez. Quant a la Trajectòria Empresarial, el premi va ser per a l’hostaler Jesús Gor, i va ser entregat per la regidora de Comerç de Canet d’en Berenguer, María Martínez, i el president de Ascosa Ava Sagunt, Francisco Campillo. Finalment, el Reconeixement Especial es va entregar a la presidenta de la Confederació Empresarial Valenciana (CEV) de València, Eva Blasco, guardó que va recollir de mans de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la presidenta de ASECAM, Cristina Plumed.

Després del lliurament dels guardons, va prendre la paraula l’alcalde de Sagunt per a clausurar aquest esdeveniment. Darío Moreno va parlar de la importància de la unió del teixit empresarial de la comarca per a poder continuar creixent pel que va destacar el treball que es fa des de ASECAM perquè això siga possible. «Això és com una madeixa de llana en la qual tots els fils són importants, siguen uns més grans que uns altres. Quant més units estiguem, més forts serem», va apuntar l’alcalde de Sagunt.

Tags: admin Canet d'En Berenguer

Lo + leído

Claves del asalto al Tesoro de Villena: así fue el golpe de madrugada a 10 kilos de oro y hierro del espacio

Tras la conmoción inicial provocada por la sustracción del Tesoro de Villena en el Museo…

Condenado a 6 años de cárcel un hombre por violar a una menor en Castelló

La Sección Primera de la Audiencia Provincial de Castelló ha condenado a seis años de…

Melchor Conejero se impone en El Ajedrez del Virrey de Chelva

Si hay un lugar no ya en Valencia, sino en España, en el que los…

Otras noticias

Estrella Morente.
El Camp de Morvedre

Estrella Morente despide Sagunt a Escena 2026: concierto en el Teatro Romano y espectáculos gratuitos de circo este fin de semana

Por Toni Cuquerella
Fortí del Grau Vell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El Fortí del Grau Vell frega el miler de visitants en el seu primer mes mentre Sagunt fregà el 100% d’ocupació hotelera

Por Toni Cuquerella
Lydia Bosch
CulturarteEl Camp de Morvedre

Lydia Bosch encabeza el reparto de ‘Fedra, en los infiernos’ este jueves en el Teatro Romano de Sagunto

Por Adrián Lupiáñez
Escena de 'Fedra' que será representada en Sagunt a Escena.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena acoge el reestreno de ‘Fedra’ con Lydia Bosch y Julio Peña en el Teatro Romano

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
El Camp de MorvedreLa CosteraLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia

Renfe renovará los Cercanías de València: más capacidad y nuevos trenes en las líneas C1, C2 y C6

Por Toni Cuquerella
Dragón Quimera.
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena lleva al dragón gigante ‘Quimera’ al Puerto este miércoles: horario, recorrido i espectáculo de pirotecnia

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?