BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent, l’Olleria, Bocairent i COEVAL presenten el II Fòrum Empresa Activa amb l’eficiència a les empreses com a eix central

El 29 de març tindrà lloc a la Sala Gomis d’Ontinyent una jornada amb ponències, una taula rodona i una conferència de l’empresari, economista i formador Emilio Duró
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 1, 2023
23 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
3471 ontinyent olleria bocairent forum empresa activa

Els Ajuntaments d’Ontinyent, l’Olleria i Bocairent, la Confederació Empresarial de La Vall d’Albaida (COEVAL), amb la direcció i coordinació del Grupo Innova, van a posar en marxa el proper 29 de març la II edició del Fòrum Empresa Activa, una jornada que tindrà lloc a la Sala Gomis d’Ontinyent i que inclourà ponències, una taula roda i una conferència de l’empresari, economista i formador Emilio Duró.

Es tracta d’una iniciativa enmarcada al Projecte de Transformació Empresarial (PTE) posat en marxa en 2020 per estes entitats per a millorar la competitivitat de les empreses dels municipis, i que era presentada aquest dimecres a la sala Joan de Joanes de Bocairent pels alcaldes Jorge Rodríguez (Ontinyent), Xavi Molina (Bocairent) i Ramón Vidal (l’Olleria), el president de COEVAL, Javier Cabedo, i el director de Grupo Innova, Ernesto Beltrán.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que “estar ací demostra el que deiem des del primer moment, que tenim moltes coses en comú, i una d’elles essencial, com és el nostre ADN industrial. Compartim la nostra aposta per donar suport a les empreses, i volem seguir sumant junt a COEVAL i Grup Innova per oferir-les de nou aquest punt de trobada, reflexió i informació, perquè ampliar la xifra d’empreses i llocs de treball contribueix a la qualitat de vida als nostres pobles”.

Xavi Molina destacava per la seua banda que l’aliança iniciada entre els municipis “no voliem que fòra flor d’un dia, sino que tinguera continuïtat. Posar en marxa iniciatives és important, però no ho és menys ser capaçosde consolidar-les i fer-les crèixer. El I Fòrum va ser un enriquidor punt de trobada del sector empresarial que ara reprenem”.

Ramón Vidal, per la seua banda, recordava que “som alcaldes de diferents colos polítics però volem rellançar els nostres municipis cap al segle XXI, en aquest cas amb un fòrum important per seguir vertebrant el treball conjunt entre els 3 municipis més industrials de la comarca, i avançar conjunament per fer front als canvis i reptes d’un món globalitzat”.

Durant la presentació també intervenia el president de COEVAL, Javier Cabedo, qui donava les gràcies als ajuntaments per donar continuïtat al projecte, que repeteix format respecte a l’edició anterior. Així, la jornada del 29 de març a la Sala Gomis començarà amb dues ponències complementàries a càrrec d’Àlex Rodríguez i Núria Lloret, professors de la UPV que parlaran de l’eficiència lligada a l’Intel·ligència Artificial, la digitalització i el Metavers.

A la segona part hi haurà una taula redona formada per empreses d’Ontinyent, Bocairent i l’Olleria com Campos SA, Idrus i Vitroval, i abans de la intervenció final dels alcaldes, es comptarà amb una conferència de l’empresari, economista i formador Emilio Duró, conegut gràcies a la seua labor pedagògica per a empresaris per mitjà de conferències, centrades en el poder de l’optimisme i la il·lusió, a més d’en la importància de la innovació i l’aprenentatge.

Ernesto Beltrán, director de l’empresa Grupo Innova, que coordina la jornada, presentava un video promocional del fòrum, i recordava er poder assistir a aquest fòrum serà necessari la inscripció prèvia i gratuïta. El termini s’obri el proper divendres 3 de març mitjançant preinscripció a través del web www.forumempresaactiva.com , confirmant-se les inscripcions en la setmana prèvia al fòrum, que serà analitzat en una posterior jornada de cloenda el 12 d’abril a l’Olleria.

Tags: Bocairent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?