ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Túria

L’Ajuntament de Bétera crea l’Oficina del Llaurador

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 19, 2021
193 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’oficina estarà oberta a partir del dimecres 4 d’agost en horari de 09:00h a 13:00h en l’edifici de la Policia Local

Fomentar l’agricultura i donar suport als agricultors del municipi són els grans objectius de la regidoria d’Agricultura de l’Ajuntament de Bétera que està treballant en un pla de suport a aquest col·lectiu tan essencial en una població de gran arrelament agrícola com és Bétera.

“Les nostres terres tenen un pes fonamental en l’economia local del nostre municipi, és un dels nostres compromisos amb els nostres veïns i veïnes dedicats al camp. Amb la creació d’aquesta oficina sumem una eina més per a secundar-los i ajudar-los”, ha explicat l’Alcaldessa de Bétera i regidora d’Agricultura, Elia Verdevío.

Els serveis d’atenció que ofereix aquest nou espai se centren en donar informació i assessorament en ajudes i subvencions de l’àmbit agrari i agroalimentari. Al seu torn, es donaran serveis de divulgació, informació i comunicació de temes d’interés relacionats amb l’agricultura i l’agroalimentació. Al seu torn, també oferirà assistència tècnica al Consistori referent a la creació d’ordenances municipals relacionades amb l’Agricultura i el medi rural a Bétera.

La posada en marxa d’aquesta oficina estratègica per a la reactivació agrària del terme municipal atendrà els agricultors tots els dimecres en horari de 09:00h a 13:00h. L’oficina estarà obert al públic, tal com ha indicat la regidora d’Agricultura, “a partir del dimecres 4 d’agost i serà un espai dedicat a la nostra agricultura, a posar en valor la nostra terra i a reactivar el sector agrícola”.

A més amb la intenció de generar un context adequat per a la dinamització de l’agricultura, l’oficina, situada en l’edifici de la Policia Local de Bétera, realitzarà xarrades divulgatives d’interés per als nostres agricultors.

D’altra banda, baix la denominació “El Dia de Parlar del Camp”, aquest espai també realitzarà diverses jornades i tallers de dinamització de l’agricultura per a la seua millora. La regidora d’Agricultura, ha indicat que “aquests tallers tractaran temes d’actualitat i d’interés per al debat i el diàleg constructiu gràcies a la participació dels assistents”.

Entre els temes sobre els quals versaran aquestes jornades es treballen àmbits com el model d’explotació agrícola sostenible cap a la nova PAC o estructures agràries enfocades a millorar l’agricultura del municipi, entre altres temàtiques.

Xarrada informativa

La primera acció d’aquest Pla de Suport se centra en una xarrada informativa sobre ‘El Cotonet de Sud-àfrica’ que tindrà lloc dimecres que ve dia 28 a partir de les 18:30h a la Casa de la Cultura.

“És fonamental que els nostres agricultors tinguen accés a la informació i siguen coneixedors de la situació per a entre tots donar la millor de les solucions al dia a dia dels nostres camps”, ha manifestat Elia Verdevío.

Tags: Bétera

Lo + leído

Cullera invertirà 2 milions en un pla integral per a acabar amb les inundacions en deu punts conflictius

L'Ajuntament de Cullera posarà en marxa un pla integral amb una inversió de 2 milions…

Prisión provisional para el detenido por homicidio de su pareja en Catarroja tras el fallecimiento de la víctima

El titular del Juzgado de Violencia sobre la Mujer número 1 de Sueca ha decretado…

Requena será la ciudad española del vino durante 2026

Requena ha resultado elegida como ciudad española del vino en la edición de 2026 tomando…

Otras noticias

IMG 8484
El Camp de Túria

Loriguilla acerca a emprendedores y pymes al uso estratégico de WhatsApp con un taller práctico sobre asistentes conversacionales

Por Javier
Fiestas de Navidad Festes de Nadal
El Camp de Túria

Navidad en Llíria con conciertos, pista de hielo, rutas históricas y un gran final con el musical de Gisela

Por Javier
IMG 8382
El Camp de Túria

El taller práctico ‘Creación de asistentes en WhatsApp para potenciar tu negocio’ llega a Loriguilla

Por Javier
Ayuntamiento de Riba-roja de Túria.
El Camp de Túria

Riba-roja aprueba un código ético pionero para el uso responsable y transparente de la Inteligencia Artificial municipal

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Llíria.
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria aprueba un presupuesto histórico de 27 millones para 2026 con un aumento del 7%

Por Toni Cuquerella
RecreacionurbanizacionplazaMajor
El Camp de Túria

Llíria inicia en diciembre la reforma de la plaza Major con 1,5 millones de inversión

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?