ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Túria

La Diputació de València ampliarà la base del Consorci de Bombers a Bétera

Serà la base principal de la zona i permetrà també l'organització d'activitats de formació teòrica i pràctica per a bombers i brigadistes forestals del Consorci
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 27, 2024
532 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
50 betera bomberos

El Consorci Provincial de Bombers ha posat en marxa el projecte per a ampliar i traslladar la seua base de Bétera a una parcel·la situada en les instal·lacions de l’Hospital Provincial de Salut Mental de la Diputació de València.

El president del Consorci, Avelino Mascarell, ha explicat que “la base de Brigades Forestals de Bétera és d’interés estratègic segons el pla de reorganització en el qual portem treballant des de fa mesos, convertint-se així en la principal de la de la zona”.

En este sentit, Mascarell indica que “les noves instal·lacions albergaran com a mínim diverses autobombes i un personal aproximat de 40 operaris; i disposarà a més d’una superfície addicional per a activitats de formación teòrica i pràctica”.

“Esta decisió s’emmarca en el procés de millora de l’estat i de l’equipament de les Brigades Forestals, un col·lectiu que és fonamental tant en les labors de prevenció com de suport en l’extinció d’incendis forestals”, ha conclòs.

La setmana passada, Avelino Mascarell va visitar les instal·lacions de l’Hospital Provincial de Salut Mental junt a l’alcaldessa de Bétera, Elia Verdevío, qui va incidir en “la ideoneïtat de la ubicació de la base, als peus del paratge natural de la Serra Calderona, i els bons accessos d’esta zona amb l’AP-7 i la Ronda Nord, ideals per a l’estratègia de mobilitat del Consorci”. Així mateix, l’alcaldessa va destacar “la proximitat física amb la Base Jaime I de la Unitat Militar d’Emergències (UME)”.

Edifici principal i zones de pràctiques

La nova base de les brigades forestals del Consorci té una superfície aproximada de 6.000 m², i comptarà amb un edifici amb hangar per a vehicles amb capacitat per a quatre autobombes, un magatzem, taquilles i vestuaris, sala de reunions-office i despatx.

Les instal·lacions inclouran una zona destinada a la realització d’activitats i pràctiques formatives destinades al Cos de Bombers. En concret, es pretén dotar a la mateixa d’un sector de pràctiques d’intervencions en zona urbana sense foc mitjançant l’ús de contenidors metàl·lics de transport marítim i terrestre per a simular condicions d’inaccessibilitat que no poden ser simulades en altres infraestructures i un espai de realització de pràctiques de rescat en accidents de trànsit per a l’extracció de personal atrapat a l’interior d’un automòbil.

Així mateix, el projecte inclou una zona destinada a les pràctiques d’aspiració d’aigua en bassa i al taponament de fugides emprant aigua amb colorant innocus a través d’una cisterna.

S’ha tramitat la concessió administrativa de la parcel·la i en estos moments està en fase de redacció el Projecte d’execució de les instal·lacions.

Tags: admin Bétera

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 20 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 20 de julio apunta a intervalos nubosos…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 20 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 20 de julio indica máximas de 35…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 20 de julio

Peñíscola presenta intervalos nubosos y temperaturas que oscilarán entre 24 y 31 grados este lunes…

Otras noticias

Imatge de la trobada de l'alcalde de Riba-roja amb el conseller.
El Camp de Túria

Riba-roja blindará su industria y vivienda en zonas sin riesgo de inundación tras la dana

Por Toni Cuquerella
Actuación en el Ribajazz.
Baix VinalopóEl Camp de Túria

El Castell de Riba-roja de Túria se convierte en el escenario del mejor jazz y blues del 9 al 11 de julio

Por Toni Cuquerella
El río Turia a su paso por Riba-roja.
El Camp de Túria

Riba-roja activa su nuevo escudo contra catástrofes: así es el plan para proteger al municipio de incendios e inundaciones

Por Toni Cuquerella
Bloques de viviendas en Riba-roja de Túria.
El Camp de Túria

El Camp de Túria recorta su desempleo con Riba-roja y Bétera a la cabeza de las bajadas absolutas

Por Javier Ruiz
1 2 1
El Camp de Túria

La Diputación impulsa en Llíria una estrategia para descentralizar el turismo de cruceros más allá de la capital

Por Javier Ruiz
Intervención en el barranco del Poyo en Chiva.
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Concluyen las 17 obras de emergencia de la DANA: la CHJ invierte 220 millones para blindar los ríos frente a futuras riadas

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?