ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Bétera promociona els seus forns tradicionals amb la Mocaorà

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 4, 2021
339 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Bétera ha anunciat la posada en marxa d’una iniciativa per a fomentar el consum en el comerç local. En concret, i donada la proximitat del 9 d’Octubre, l’àrea de Comerç ha volgut posar en valor la Mocaorà que s’elabora de manera artesanal en els set forns del municipi.

“Enguany tampoc pot faltar la celebració dels enamorats valencians. El 9 d’Octubre en totes les cases hi ha una safata amb massapans i a Bétera podem presumir de la qualitat i artesania dels nostres Forns, per la qual cosa, volem que totes les “mocaoràs” isquen d’ells”, ha afirmat l’alcaldessa de Bétera.

Bétera Un dels moments de la presentació.

Amb el lema “Enamora’t del comerç local i regala la Mocaorà” una carpa itinerant recorrerà diferents punts del municipi per a donar a conéixer les típiques fruites de massapà de Sant Dionís acabades d’elaborar pels forns de Bétera. «Tot això baix l’objectiu d’animar a la ciutadania a comprar aquests dolços típics en els nostres forns de tota la vida i en aquelles cafeteries on es puguen adquirir aquests dolços”, ha assenyalat el regidor de Comerç, Joaquín Gómez.

La carpa se situarà el dimecres dia 6 de 10 a 13 h en la zona del Bulevard (c/ Sants de la Pedra) i de 17 a 20 h en la Plaça Verdum (Urbanització Torre en Conill). El dijous dia 7 en horari de matí, de 10 a 13 h, la carpa estarà situada en la Plaça Calvari i a la vesprada, de 17 a 20 h en el Centre Comercial de Mas Camarena. L’últim dia d’aquesta carpa itinerant serà el divendres dia 8 de 10 a 13 h en l’Avinguda País Valencià (Junt a la cafeteria Azahara) i de 17 a 20 h en el recinte de l’Albereda.
A més de la degustació d’aquests dolços típics que hauran sigut elaborats pels forns i cafeteries participants es repartirà un díptic amb un mapa amb la ubicació d’aquests forns i cafeteries, apunten des del consistori.

“Continuem fent costat al nostre comerç, impulsant polítiques de promoció i difusió, així com campanyes específiques per a donar-li visibilitat i potenciar el consum local”, ha indicat el regidor de Comerç.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Bétera

Lo + leído

Dos valencianos desarrollan el nuevo hito sin precedentes en implantología dental

La Clínica Dr. Gutiérrez presentaó en el Integrative Implantology Experience Congress, organizado por la Sociedad…

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

Otras noticias

Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Primavera 2026 visitantes observando a los hipopotamos en BIOPARC Valencia
ComarcalValencia ciudad

BIOPARC pone el foco en la biodiversidad como aliada frente al avance de la crisis climática

Por Javier Ruiz
Central nuclear de Cofrentes.
ComarcalEl Valle de Cofrentes - Ayora

Fallo en la central nuclear de Cofrentes: un lote de piezas defectuosas provoca el incidente más grave desde 2007

Por Toni Cuquerella
Imagen de archivo de cable robado en una operació.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Detenido un hombre por robar 300 kg de cable en Buñol y Alborache

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?