ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Sempere i Benissuera acolliran la primera ‘Trobada d’Escoles de Música front al despoblament’ amb més de 400 joves

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 1, 2022
89 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

La Generalitat i la FSMCV organitzen esta primera trobada que es preveu celebrar a totes les comarques amb municipis AVANT, i forma part de la Ruta 99

El Consell i la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenicana (FSMCV) organitzen, aquest dissabte, 3 de desembre, la primera ‘Trobada d’Escoles de Música front al despoblament’, amb la participació de 400 joves, en les poblacions de Sempere i Benissuera.

L’activitat s’emmarca dins de la Ruta 99, la ruta cultural i turística desenvolupada per la Generalitat per a promocionar als pobles de menys de 100 habitants de la Comunitat.

La directora general de l’Agenda Valenciana Antidespoblament (AVANT), Jeannette Segarra, ha assenyalat que, “dins de la nostra labor divulgativa de la Ruta 99 i amb l’ànim de continuar dinamitzant el turisme i promovent la cultura als pobles més xicotets de la Comunitat, iniciem un nou projecte al voltant de la música i d’una de les manifestacions més arrelades en el nostre territori com són les societats musicals”.

El projecte posa en valor a les societats musicals de la Comunitat Valenciana com un moviment artístic, educatiu i associatiu únic per la seua dimensió i implantació en la Comunitat. Segons Segarra “les bandes cobren especial importància en contextos de despoblació ja que en múltiples ocasions, exerceixen d’únic agent cultural del territori”.

En aquest sentit, les ‘Trobades d’Escoles de Música front al despoblament’ que es preveuen celebrar a les comarques amb municipis de l’Agenda AVANT, pretenen donar a conéixer tot el potencial de l’interior de la Comunitat a través de les seues societats musicals.

En aquesta primera trobada alumnat de 18 escoles de música de tota la comarca de la Vall d’Albaida es reunirà en el municipi més xicotet de la província de València, en Sempere i també a Benissuera, on s’organitzaran diverses activitats culturals finalitzant amb un concert en comú en la plaça de l’Ajuntament de Sempere.

Activitats Ruta 99

Des de la posada en marxa de la Ruta 99, el mes de gener passat, s’han desenvolupat diferents accions de dinamització com la creació del segell electrònic, l’APP de la Ruta 99, intervencions artístiques en el territori mitjançant el projecte ‘Confluències’ de l’Institut València d’Art Modern (IVAM), actuacions teatrals com les del programa ‘Erasmus a Escena’ i l’organització d’activitats esportives com la trail de la Vall de Seta, a Alacant, la marxa senderista a la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús i la Matinal Motera a Castell de Cabres, al Baix Maestrat.

Tags: Benissuera
Festes_2025_COMARCALCV_300x250

Lo + leído

La Policía Nacional detiene a tres personas por tráfico de drogas en Paterna

La Policía Nacional ha llevado a cabo la detención de tres individuos en un operativo…

El Consorcio de Bomberos conecta el Parque de Gandia con la N-332

El Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia ha anunciado la construcción de un nuevo acceso…

Faura solicita ser declarada zona gravemente afectada por el temporal de julio

El Ayuntamiento de Faura ha decidido solicitar al Gobierno de España la declaración de su…

Otras noticias

Ontinyent ja ha tancat les seues Festes de Moros i Cristians.
La Vall d'Albaida

La ‘Setmana Gran’ de les Festes de Moros i Cristians d’Ontinyent conclou amb les ambaixades i la desfilada final

Por Toni Cuquerella
El capità Moro d'Ontinyent 2025, davant la tribuna d'autoritats.
La Vall d'Albaida

Ontinyent viu una Entrada de Moros i Cristians històrica amb la distinció d’Interés Turístic Internacional

Por Toni Cuquerella
Interpretació de 'Chimo' davant del castell de Festes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent vibra amb la interpretació conjunta de mil músics de ‘Chimo’, símbol de les seues festes

Por Toni Cuquerella
autoritats25
La Vall d'Albaida

Una ministra i diversos consellers, entre la quinzena d’alts càrrecs institucionals que assistiran als Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Actuació de Pep Botifarra a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Pep Botifarra atrau a més de 1.200 persones en la ‘Nit Gran’ d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Els Moros i Cristians d'Ontinyent tornaran a desfilar per À Punt.
La Vall d'Albaida

À Punt retransmet les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?