ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca intensifica els tractaments contra la rantella, la mosca negra i el mosquit tigre

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:47 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado junio 25, 2021
495 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El tractament es fa ara donat que és l’època de l’any de major eclosió d’estos insectes, especialment de la rantella

Des de fa alguns dies, l’Ajuntament de Sueca, a través del Consell Agrari i la Regidoria de Medi Ambient, està duent a terme un tractament intensiu per a combatre la plaga de rantelles, així com la incidència de mosca negra i mosquit tigre. La setmana passada es realitzava un tractament aeri per part del Consorci de la Ribera que se sumava al que durant tot l’any realitza l’Ajuntament de Sueca de manteniment. Ara, donada l’època de l’any de major eclosió d’estos insectes, especialment de la rantella, l’Ajuntament ha posat en marxa un tractament més intensiu en el nucli urbà i la zona marítima, que es prolongarà durant els pròxims 3 mesos.

“El tractament consisteix en un reforç al que ja es realitzava contra la mosca negra i el mosquit tigre, en este cas fent especial incidència en la rantella, un insecte que cria ara de manera massiva en els arrossars i que ocasiona molèsties per la seua acumulació. D’altra banda, és un insecte que té una funció beneficiosa per al medi ambient, perquè serveix d’aliment per a les aus, però és cert que hem de protegir la situació en el nucli urbà i zona marítima per a reduir la població”, ha explicat Rubén Bueno, director tècnic de Lokímica, empresa encarregada del tractament, que es realitzarà, segons ha explicat, de forma programada en zones de vegetació i a la nit, atés que el producte resulta més efectiu i es provoquen menys molèsties a la ciutadania. L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha expressat que “l’Ajuntament porta ja temps treballant en el control de plagues, especialment en les que es produeixen en esta època de l’any, amb un producte 100% autoritzat per la Conselleria i el Parc Natural, a fi de reduir al màxim les molèsties que causen entre la ciutadania”.

Per la seua banda, el regidor responsable del Consell Agrari, José Luis Ribera, entén les queixes de la població, “és un dels inconvenients de viure en un parc natural i, per això, s’està procedint a este reforç en el tractament. Els productes que s’utilitzen en l’actualitat en el camp són molt menys invasius per a la fauna i la flora dels que s’utilitzaven abans i, per este motiu, l’eclosió dels insectes és major. L’Ajuntament està posant tots els mitjans a l’abast perquè les molèsties siguen les menys possibles”. La regidora de Medi Ambient, Carmen Pérez, ha incidit en què “els productes que s’utilitzen en este tractament específic per a posar fi a estes plagues, són els més òptims, tant a nivell mediambiental com d’innocuïtat per a la població, i compleixen amb totes les autoritzacions del parc natural”.

Tags: Antella

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 21 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 21 de septiembre anuncia un día con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 21 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 21 de septiembre anuncia un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 21 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con temperaturas agradables y cielos poco nubosos, sin probabilidad de…

Otras noticias

Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
'Zero en conducta' de La Phazz.
CulturarteLa Ribera Baixa

El MIM Sueca 2026 arranca la seua 36a edició amb 20 companyies i l’estrena absoluta de Merce Tienda

Por Toni Cuquerella
Mapa de l'Albufera.
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Alerta por el estado de l’Albufera: un estudio de la Universitat de València detecta un peligroso repunte de nitrógeno y un parón en su recuperación

Por Toni Cuquerella
Arroz.
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Los arroceros valencianos pierden un 35 % por kilo y amenazan con dejar de sembrar ante la ola de importaciones

Por Toni Cuquerella
Els mexicans de Burguettos han guanyat la 65a edició del Concurs Internacional de Paella de Sueca.
La Ribera Baixa

La millor paella del món es cuina a Mèxic: el restaurant Burguettos guanya el 65 Concurs Internacional de Sueca

Por Toni Cuquerella
Paella del concurs de Sueca.
La Ribera Baixa

El Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca celebra la seua 65a edició amb 40 xefs de cinc continents

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?