ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia impulsa una zona comercial de 30.000 metres quadrats a Santa Anna amb un bulevard

L'alcalde José Manuel Prieto afirma que "aquesta mesura augmentarà la capacitat d'atracció de noves inversions, sobretot, comerços o xicotetes indústries que continuen dinamitzant l'economia i generant ocupació"
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 23, 2023
71 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1256 gandia zona comercial bulevard santa anna
650x80_2_ola_CAS

L’Ajuntament de Gandia ha aprovat aquesta setmana l’inici del tràmit per dur a terme una modificació del Pla General que permetrà habilitar a l’entrada nord de la capital de la Safor, junt a Santa Anna, una nova àrea de sector terciari de més de 30.000 metres quadrat nous de sòl comercial que procedeixen de 15 parcel·les cadastrals.

Així ho ha anunciat l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, qui ha comparegut en roda de premsa al costat del regidor delegat d’Urbanisme, Vicent Mascarell i el president de la Junta de Districte de Santa Anna, Salvador Gregori.

La iniciativa contempla a més a més la creació d’un nou bulevard al camí de Baix de Santa Anna que arrencarà des d’una rotonda situada al carrer del Mondúver i que connectarà amb l’existent de l’avinguda de València amb el polígon Alcodar. Un bulevard de dos sentits amb voreres arbrades, zona d’aparcament i carril ciclopeatonal.

L’actuació també connectarà les noves zones verdes que es contemplen a l’actuació, generant un eix natural amb el Parc Periurbà, «que farà possible que aquesta entrada de la ciutat passe de ser un espai poc consolidat en una zona amb identitat, generant un espai agradable i natural que done la benvinguda a Gandia. I tot gràcies a un procés administratiu que permetrà que una zona deteriorada i amb sòl en desús es convertisca en sòl comercial i industrial per a la xicoteta indústria i en espais guanyats per a la ciutadania», afirmen des de l’executiu municipal.

El projecte va ser presentat dimecres als veïns i comerciants de la zona que el van valorar positivament de manera unànime.

L’alcalde ha destacat que la seua intervenció complementa una de les inversions més grans que s’han realitzat a Gandia com és el Palau de Justícia amb prop de 21 milions de pressupost i que l’obertura del qual està prevista per al mes d’abril, tal com han informat des de la Conselleria.

«Aquesta mesura augmentarà la capacitat d’atracció de noves inversions, sobretot, comerços o xicotetes indústries que continuen dinamitzant l’economia i generant ocupació» ha explicat Prieto qui ha incidit que amb aquesta actuació es «dignifica l’entrada nord de la ciutat generant un accés més com, humanitzat i segur als veïns i tots aquells que acudisquen al Palau de Justícia o a visitar el parc periurbà».

Sobre els avantatges per al barri, la primera autoritat municipal ha destacat l’increment de places d’estacionament (prop de 200 places). «El Palau de Justícia incrementarà l’afluència de persones a la barriada a més de concentrar nous serveis. És un canvi important, d’envergadura on tothom guanya: l’accés nord, els veïns de Santa Anna i Gandia, perquè es generarà un nou espai de creixement de sòl comercial».

Tags: Anna

Lo + leído

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Un treballador de 42 anys ha mort aquest divendres després de la solsida parcial d'un…

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

L’Ajuntament de Catarroja ha iniciat la col·locació d’un centenar de taulells ceràmics als carrers del…

La provincia de Alicante recupera la producción de brevas e higos y alcanza los 6,2 millones de kilos

Un invierno menos caluroso que el anterior, con lluvias que han caído de forma moderada…

Otras noticias

Joan Romero, durant la seua intervenció en la jornada inaugural.
La Safor

Joan Romero inaugura la Universitat d’Estiu de Gandia amb una defensa d’Europa enfront del nacionalpopulisme

Por Toni Cuquerella
image 134
CulturarteL'Horta NordLa Ribera AltaLa Safor

Seis óperas extraordinarias llegan a los cines de València, Alzira, Paterna y Gandia

Por Redacción ComarcalCV
image 111
La Safor

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

Por Redacción ComarcalCV
image 146
La Safor

Gandia destina 214.500 euros a 44 entidades deportivas

Por Redacción ComarcalCV
image 129
CollaLa Safor

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

Por Redacción ComarcalCV
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?