ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Vint-i-dos veïns d’Alzira es formen com a cuidadors per a la dependència

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 18, 2025
277 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6607 whatsapp image 2025 02 14 at 124126 2

L’Ajuntament d’Alzira ha finalitzat la Formació per a les 22 Persones Cuidadores reconegudes en el Sistema de la Dependència (CNP), portada a terme, des del passat 29 de novembre, per l’Ajuntament Alzira conjuntament amb el sCentres de Salut d’atenció Primària d’Alzira amb el seu programa CuiDAc i la col-laboració de La Nostra Veu, Associació Familiars Persones amb Alzheimer (AFA) i Ortoprono.

El Claustre de la Casa de la Cultura ha acollit el lliurament de diplomes, en el que ha participat l’alcalde d’Alzira, Alfons Domínguez, Amèlia Blanquer la Regidora de Serveis Socials, Igualtat, Polítiques Inclusives i Vivenda i representants de la Coordinació de Salut Primària i els centres de Salut I i II d’Alzira. En l’acte, Domínguez ha destacat la importància de les persones cuidadores en esta societat cada vegada més envellida i la necessitat d’este tipus de formació que no sols procuren una millor qualitat de vida als dependents sinó que a més paren atenció també en l’autocura del cuidador. Cal que fem un reconeixement social del paper del cuidador.

Per la seua banda, la regidora de Serveis Socials, Amèlia Blanquer, ha agraït la seua participació a tots els col·laboradors del programa que al llarg d’estos cinc encontres han compartit, temps, experiències i moments per a donar-se suport emocional, recursos i ferramentes per a la cura.   

Tal com ha explicat la tècnica de serveis socials, Gisela Galán,  el curs ha constat de cinc sessions i entre els seus objectius es troba,  facilitar coneixements i estratègies per a millorar l’autonomia de les persones dependents, oferir informació sobre productes per a millorar la qualitat de vida de les persones dependents i recursos sociosanitaris més adequats i finalment facilitar el suport emocional a les persones cuidadores.

Esta formació s’ha fet amb vinculació directa dels centres d’atenció primària i els seus professionals han participat en la mateixa, “un encert” com ha destacat la directora del Centre de Salut Alzira I, Ana Jover, qui ha explicat que el model de col•laboració entre ambdós institucions fins i tot és exportable a altres poblacions.

Els participants en esta formació a més comptaran amb una acreditació per part de la Conselleria de Servicis Socials. Recordem que el Sistema d’Autonomia i Atenció a la Dependència demana a les persones cuidadores que acrediten una formació específica.

Tags: admin Alzira

Lo + leído

Fi a la censura de Vox a la Biblioteca de Borriana després de la destitució del regidor Jesús Albiol

L’eixida de Vox del govern municipal de Borriana, i amb aquesta, la destitució del regidor…

Castielfabib acoge un taller para usar WhatsApp con IA y más seguridad para pymes y autónomos

Castielfabib celebra el próximo miércoles, 12 de noviembre, un taller práctico de dos horas en…

Torna la Fira de Novembre d’Ontinyent amb 40 Atraccions, Firauto, Música en Directe i el Gran Megathor de 45 metres

Ontinyent enceta els preparatius per a una nova edició de la seva tradicional Fira de…

Otras noticias

Imatge virtual del projecte de la futura plaça Luis Suñer d'Alzira.
La Ribera Alta

Gir de 180 graus a Alzira amb la plaça Luis Suñer: De solar contaminat a refugi climàtic

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Ribera Alta

Piden cuatro años de cárcel por un puñetazo mortal tras una discusión por una plaza para discapacitados en Alzira

Por Javier
Carlos Mazón durante su comparecencia oficial el aniversario de la dana.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

El president Mazón en el primer aniversario de la tragedia de la dana: “hubo cosas que debieron funcionar mejor”

Por Toni Cuquerella
9244 dana lodo
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los casos de estrés postraumático se disparan un 170% en las zonas afectadas por la dana

Por Toni Cuquerella
3BonoscomercDANAfotoAbulaila10
L' Horta SudLa Ribera Alta

La Diputación de Valencia inyecta 10 millones de euros en comercios de 26 municipios afectados por la DANA

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del visor web InfoDANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

El Gobierno lanza un visor web para el seguimiento ciudadano de cómo se invierten los fondos de reconstrucción tras la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?