ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Un total de 278 obres es presenten a les diferents categories dels Premis Literaris Ciutat d’Alzira

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 27, 2022
272 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

En aquesta XXXIV edició s’han presentat 38 originals més que en l’edició passada

La present convocatòria dels Premis Literaris Ciutat d’Alzira s’ha tancat amb un total de 278 obres presentades, 38 més que en la passada edició. Com en les passades edicions del certament, en la XXXIV edició el Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira (dotat amb 16.000 euros), juntament amb el Premi de Poesia Ibn Hafaja (dotat amb 5.000 euros), han estat les categories amb major participació d’autors i autores, amb 80 i 82 obres presentades, respectivament.

En la resta de categories, s’han presentat 31 obres al Premi de Teatre Ciutat d’Alzira Palanca i Roca, 20 al Premi Internacional Enric Solbes d’àlbum il·lustrat consorci Ribera i Valldigna, ambdues premiades amb 6.000 euros; 26 al Premi Extraordinari de Narrativa Juvenil Alzira Capital Cultural Valencia 2022, amb una dotació econòmica de 15.000 euros – 10.000 euros més que en l’edició anterior-; 18 al Premi d’Assaig Mancomunitat de la Ribera Alta, amb un premi de 8.000 euros, i 20 al Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre, guardonada amb 3.000 euros.

Com cada any, a banda de la dotació econòmica, Bromera publicarà l’original guanyador de cada una de les modalitats en les seues col·leccions. De fet, les obres guanyadores de la passada edició ja estan disponibles a les llibreries, excepte el premi d’Àlbum il·lustrat, que arribarà en setembre.

L’11 de novembre es lliuraran els premis del 2022. No obstant això, el veredictes es coneixeran en dates diferents: el XVI Premi de Teatre Ciutat d’Alzira Palanca i Roca es farà públic el 28 d’octubre; El Premi Extraordinari de Narrativa Juvenil Alzira Capital Cultural Valencia 2022, el XXVI Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre i el VI Premi Internacional Enric Solbes d’àlbum il·lustrat consorci Ribera i Valldigna es faran públics el 4 de novembre. El XXVII Premi Europeu de Divulgació Científica Estudi General es coneixerà el 7 de novembre. Finalment, el XXXIII Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira, el XVI Premi de Poesia Ibn Hafaja i el XXIII Premi d’Assaig Mancomunitat de la Ribera Alta es donaran a conèixer el mateix dia 11 de novembre.

Iniciatives especials

Com ja és tradició, enguany es mantenen dues iniciatives especials que doten de color els premis i fomenten la participació dels hostalers i comerços d’Alzira. Es tracta de la campanya «Aparadors literaris», que ens proposa una ruta literària d’aparadors que repassen les novel·les guanyadores del Ciutat d’Alzira. També, com ja s’ha fet en altres edicions, diversos restaurants alzirenys posaran a disposició dels seus comensals un menú literari amb plats que juguen amb els títols de les novel·les guardonades aquests anys.

Jornades culturals

Les tradicionals Jornades Culturals completen el programa que envolta el certamen literari. Enguany, la capitalitat cultural d’Alzira serà l’eix vertebrador dels actes, que es faran públics pròximament. La representació teatral de Júlia per part de la companyia La Dependent, i de El tocadiscos de Joan Fuster són alguns dels esdeveniments més destacats, juntament amb una conferència sobre salut i cultura.

Tags: Alzira

Lo + leído

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Xàtiva es prepara per a recordar un any més la commemoració de la crema de…

Golpe al narcotráfico en el ferry a Ibiza: Dos detenidos en el puerto de Dénia con más de dos kilos de cocaína en la maleta

La Guardia Civil ha asestado un nuevo golpe al tráfico de sustancias estupefacientes en las…

Tavernes sale a la calle para pedir a la Generalitat la residencia y el centro de día comprometidos

Centenares de personas participaron este jueves en Tavernes de la Valldigna en una concentración para…

Otras noticias

Guàrdia Civil.
El Camp de TúriaLa Ribera AltaRequena - UtielValencia

Esclavitud en Venta del Moro, Tous y Nàquera: jornadas de 18 horas sin sueldo y 60 personas en una habitación

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
La Ribera Alta

Golpe al narcotráfico en Carlet: desarticulado un clan familiar jerarquizado con 20 detenidos

Por Toni Cuquerella
Casetes d'Alzira vistes des de la Muntanyeta.
La Ribera Alta

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

Por Toni Cuquerella
Efectos de la DANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno asigna 1.300 millones de euros a la Comunitat Valenciana para cubrir gastos de la DANA

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Ribera Alta

Piden 20 años de cárcel para el acusado de agredir sexualmente, golpear y robar a su pareja en la Ribera Alta

Por Javier Ruiz
4062fa2d f15f 47b9 b8ab 950a1e7cbe22
La Ribera Alta

Detingut a Algemesí per diversos robatoris amb força en vehicles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?