ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Les obres de regeneració de la plaça de la Ribera d’Alzira incrementaran la seua inversió gràcies als fons europeus

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:32 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado noviembre 22, 2021
410 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El vicepresident segon, Héctor Illueca, es reuneix amb l’alcalde i anuncia que les obres de la plaça de la Ribera es licitaran en el primer trimestre de 2022

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, ha anunciat que les obres de regeneració d’elements comuns i urbanització del grup d’habitatge públic de la plaça La Ribera previst per la Conselleria incrementarà la seua inversió gràcies a l’arribada dels fons europeus.

Així ho ha assegurat en una reunió que ha mantingut amb l’alcalde d’Alzira, Diego Gómez, en la qual s’ha fet un repàs a les actuacions que la Generalitat preveu en aquest municipi en matèria d’habitatge. En ella ha estat acompanyat per la directora general d’Innovació Ecològica en la Construcció, Nuria Matarredona.

Illueca ha destacat que la intervenció prevista en la plaça de la Ribera «és important, però ara encara serà més perquè hem adaptat aquest projecte a l’arribada dels fons europeus, incorporant actuacions de millora d’eficiència energètica dels edificis per a arribar a un inversió total de més de dos milions d’euros». Així mateix, ha assenyalat que espera que aqueix projecte «prompte siga una realitat i les polítiques públiques es convertisquen en millores efectives per a la ciutadania».

Segons ha explicat, inicialment aquesta actuació comptava amb un pressupost estimat d’1.452.000 euros i ara s’incrementaran en més de mig milió d’euros. Amb aquestes modificacions, la previsió és licitar les obres en el primer trimestre de 2022.

Les actuacions previstes inclouen la demolició del bloc 2, amb un total de 25 d’habitatges, declarat en ruïna. Això permetrà una major obertura de l’espai i una millor integració urbana del grup. A més, s’adequaran els vestíbuls i elements comuns, així com les instal·lacions dels subministraments. També es repararan façanes i cobertes, i es renovarà la xarxa de sanejament. Els treballs també inclouran la millora de l’accessibilitat, l’enllumenat i la reparació dels habitatges buits recuperats en el grup.

Illueca ha destacat l’esforç que des del Consell s’està fent per augmentar i dignificar el parc públic d’habitatge. Des de juliol de 2015, la Generalitat ha invertit un total de 425.000 euros en actuacions de millora i reparacions del parc públic d’Alzira. A més, ha adquirit nou habitatges per un import de 927.625 euros.

Concurs European 16

En la trobada, el vicepresident i l’alcalde també han tractat la seua col·laboració en el Concurs Internacional Europan 16, un certamen biennal d’idees que posa en contacte als responsables d’interessants reptes territorials amb joves professionals àvids de proporcionar solucions innovadores.

Illueca ha destacat les idees innovadores que participen en European i que «combinen perspectives que tenen a veure amb l’habitatge social i amb la transició ecològica i la innovació en la construcció, un dels grans eixos de la Vicepresidència Segona».

Aquest protocol, signat el 21 de setembre, tindrà vigència fins que es done per finalitzada l’edició del concurs, prorrogant-se tàcitament per períodes anuals fins a un màxim de 4 anys.

En aquesta edició, la Generalitat participa amb la proposta de regeneració del Torretxó Baix presentada per Alzira després de ser la seleccionada, per primera vegada, per un tribunal interinstitucional i, posteriorment ratificada pel Comité Nacional de Europan España. El pròxim 2 de desembre es coneixeran els projectes guanyadors.

L’alcalde d’Alzira ha agraït la «col·laboració i sensibilitat» del vicepresident amb la ciutat i per apostar per un projecte que pretén «vehiculitzar la construcció i la possibilitat d’incardinar aqueix projecte dins de la rehabilitació estructural que s’ha de fer en el Torretxó, i poder cosir la ciutat i connectar aqueixa part amb la Alquerieta».

Tags: Alzira

Lo + leído

La 41a Mostra Internacional de Titelles renova la seua mirada i estén les arts escèniques per tota la Vall d’Albaida

La Vall d’Albaida es prepara per a convertir-se novament en el gran escenari de les…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el viernes 18 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el viernes 18 de septiembre indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el viernes 18 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el viernes 18 de septiembre indica un día con…

Otras noticias

Obras en el alcantarillado de Paiporta.
L' Horta SudLa Ribera Alta

La Generalitat alerta de que la falta de obras estatales en el alcantarillado bloquea la recuperación de los municipios afectados por la DANA

Por Javier Ruiz
Planta fotovoltaica.
L' Horta SudLa Ribera Alta

Cae el proyecto de planta solar entre Benifaió i Picassent: la promotora renuncia por exigencias ambientales y de paisaje

Por Toni Cuquerella
Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
Megafonia instal·lada a Algemesí.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Megafonía contra emergencias en la zona cero de la DANA: la Diputació financia su instalación en Paiporta, Picanya, Alfafar, Algemesí y Buñol

Por Toni Cuquerella
alzira fs
DeportesLa Ribera Alta

El Family Cash Alzira FS se mide mañana al L84 Torino en el Trofeu Juan Beteta

Por Adrián Lupiáñez
CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?