ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament d’Alzira presenta un pressupost de vora 47 milions d’euros per a 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 30, 2022
376 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els pressupostos 2023, augmenten les inversions per al pròxim any en 3,5 milions i una previsió d’arribar als 5 milions, després d’incorporar el romanent

El govern d’Alzira ha presentat un pressupost per 2023 que s’eleva a uns ingressos de 46.705.614,79 euros. L’alcalde Diego Gómez ha manifestat que aquest pressupost és «el 8é del govern del progrés i l’últim del Pacte de la Vila», i que suposa, a pesar de l’actual situació d’incertesa, «un augment de més de 10 milions d’Euros al llarg de les dos legislatures».

El pressupost que s’ha presentat destaca per la reducció del deute que passa dels 345 euros en 60 euros per habitant en acabar 2022. Reducció que ha estat possible tot i congelar els impostos i taxes i fins i tot de disminuir «un 8% l’IBI en la legislatura anterior, a més de reduir d’onze a tres les operacions de crèdit» apunta el responsable d’Hisenda, Albert Furió

Els ingressos i gastos totals ascendeixen a 46.705.614,79 euros, que representa respecte al pressupost de 2022, un augment de 3.314.763,10 euros, i percentual de 7,64 punts, principalment a partir de les transferències procedents d’altres administracions, principalment de la Diputació i la Generalitat que han passat de 16,5 a 19,6 milions.

S’han destacat en l’apartat d’inversions els 3.773.577 euros, als que es podrien incorporar més d’1 M€ provinents del romanent. Estes quantitats es destinen entre altres a projectes com Canya a la canya (112.000 euros), solar carrer Santa Llúcia (100.000 euros), Camí de l’antic trenet (240.000 euros), Parc Agroforestal del Racó de les Vinyes (15.000 euros), Sostre del pavelló Fontana Mogort (total 1.351.066,33M€, 400.000 Ajuntament), Obres en camins rurals (305.000 euros) Adquisició Punt de Trobada Familiar (147.000 euros) Rehabilitació de la Torre dels Coloms (100.000 euros, addicionals als que destina la Generalitat) noves aules d’IDEA (50.000 euros) i una de les més importants pel que fa a la quantia, el pagament del deute amb el Grup Suñer (631.500,00 euros). Cal destacar la finalització del nou retén de la policia Local, que estarà en funcionament el pròxim mes de gener i que «gràcies a la gestió òptima dels recursos propis i del estalvi, hem pogut acabar» ha matisat l’alcalde.

En l’estat de gastos, destaca l’increment en personal de 1.202.196,67 euros, açò és, un 5,65% sobre els de l’any passat, degut a l’increment de les retribucions de personal marcat per la llei, la revisió de l’agrupació professional d’agutzils que passen a formar part del grup C2 i la revisió de sous de personal de les escoletes municipals.

L’alcalde, Diego Gómez, ha volgut agrair a la ciutadania el seu esforç i coresponsabilitat que ha estat clau per a obtindré estos resultats positius. Per la seua banda, el regidor d’hisenda ha tancat la seua intervenció indicant que «hem mantés l’estabilitat i les inversions sense pujar els impostos i reduint el deute, cosa que avala les nostres gestions al llarg de dos legislatures».

Tags: Alzira

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 17 de agosto anuncia una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 17 de agosto anuncia temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 17 de agosto

Peñíscola registrará temperaturas máximas de 32 ºC y cielos con intervalos nubosos este lunes 17…

Otras noticias

alzira fs
DeportesLa Ribera Alta

El Family Cash Alzira FS define su calendario de pretemporada con el L84 italiano como rival en el Trofeu Beteta

Por Adrián Lupiáñez
Generalitat
AgronewsEl Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Estos son los 53 municipios valencianos donde la Generalitat invertirá 56,4 millones para limpiar ríos y barrancos

Por Adrián Lupiáñez
alzira150anos
La Ribera Alta

Alzira celebra 150 años como ciudad con una exposición itinerante en escuelas

Por Javier Ruiz
ribera alta
La Ribera Alta

El paro cae un 1,88 % en la Ribera Alta liderado por Alzira y Algemesí

Por Adrián Lupiáñez
27072026750JaumeI2
La Ribera Alta

Alzira commemora el 750 aniversari de la mort de Jaume I

Por Javier Ruiz
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?