ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Oreja de Van Gogh i l’alacantina Samantha de OT completen el cartell de Sant Bernat d’Alzira que encapçala La Fúmiga

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 15, 2021
376 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’aforament al recinte firal serà de 2.000 persones per complir la normativa sanitària anticovi

Tal i com ja es va anunciar el passat 26 de maig, el grup alzireny La Fúmiga és el plat fort per al dia de Sant Bernat, tot i que no estaran sols perquè es confirma que la jove Samantha Gilabert (OT) actuarà junt als alzirenys. Divendres 23 de juliol, al recinte firal ens presentaran el tema Ja no fa mal en el que col·laboren i que en pocs dies ha aconseguit arribar al numero 1 d’iTunes en tota Espanya.

El recinte firal també serà escenari del concert de La Oreja de Van Gogh, que actuarà el dissabte 24 i de l’actuació de l’orquestra La Tribu amb l’espectacle Con mucho gusto que rememora la gira d’El gusto es nuestro protagonitzada per Ana Belen, Victor Manuel, Joan Manuel Serrat i Miquel Ríos.

“Hem mantes el nostre compromís professional amb els artistes que en 2020 anaven a oferir els seus espectacles a la nostra ciutat. La nostra intenció ha estat sempre poder oferir els concerts i activitats que vam haver d’ajornar a causa de la pandèmia” ha explicat el regidor de Festes, Xavi Pérez.

El camp d’esports Venècia és el lloc escollit per encetar els concerts el dimecres 21 amb l’espectacle 500 noches, tributo a Sabina. El cartell es completa a la plaça Major on podrem gaudir del musical juvenil Dando la nota, l’espectacle Divos i Divinas, el tribut a Camilo Sesto amb els millors temes de l’artista valencià i Piccolissima Serenade de les orquestres Serenade i La Prometida.

Cal dir que totes les activitats s’adaptaran a la normativa COVID i algunes d’elles com les orquestres, han modificat el format per a fer un espectacle amb el públic assegut. D’acord amb la normativa sanitària, l’aforament al recinte firal serà per a 2000 persones. Pròximament es comunicarà tota la informació respecte a la venda d’entrades o recollida d’invitacions.

DIMECRES, 21 DE JULIOL
– 500 NOCHES. TRIBUTO A SABINA. Un espectacle que recrea els millors temes d’este polifacètic artista. Preu 3€. Camp d’Esports de Venècia. A les 22.30 hores.
– DANDO LA NOTA, EL MUSICAL. Un espectacle amb música en directe i amb una gran varietat d’actuacions. Plaça Major, a les 22.30 hores.

DIJOUS, 22 DE JULIOL
– Divos i Divinas. Un espectacle amb cançons de diverses èpoques i amb uns i unes intèrprets de primer nivell. Plaça Major a les 22.30 hores.
– La Tribu, amb CON MUCHO GUSTO. Un espectacle musical que rememora la famosa gira El Gusto es nuestro. Músics ens directe. Recinte Firal, a les 23.00 hores.

DIVENDRES, 23 DE JULIOL
– CAMILO SUPERSTAR. Espectacle musical que ens du les millors cançons d’este internacional artista. Plaça Major, a les 22.30 hores.
– SHAMANTA I LA FÚMIGA. Actuació de l’artista valenciana i del grup d’Alzira La Fúmiga, un dels més importants al panorama musical actual. Preu 8€. Recinte Firal, a les 23.00 hores.

DISSABTE, 24 DE JULIOL
– PICCOLÍSSIMA SERENADE. Un espectacle que uneix dos orquestres molt importants d’Alzira, la Prometida i la mítica Serenade. Un concert que ens recordarà els millors temes de tots els temps. Plaça Major, a les 22.30 hores
– LA OREJA DE VAN GOGH. Un clàssic ja dels escenaris de tot l’estat. Preu 8€ Recinte Firal, a les 23.00 hores.
– Paco Calonge, Lourdes Onrubia, Marta López. Actuació d’espectacle de varietats Parc Pere Crespí, a les 22.30 hores

Estan previstes altres actuacions més menudes i activitats per a xiquets i xiquetes que es detallaran en la programació completa pròximament.

Tags: Alzira

Lo + leído

IKEA renueva la Casa de la Música de Cheste tras la DANA

El Ayuntamiento de Cheste y IKEA han cerrado un acuerdo para mejorar el equipamiento de…

Dónde aparcar gratis en Torrent: el mapa de las 800 nuevas plazas creadas en la ciudad

El Ayuntamiento de Torrent ha dado un impulso definitivo a su plan de movilidad urbana…

Utiel reabre el paseo del río Magro tras duplicar la capacidad del cauce contra las inundaciones de futuras DANA

El Ayuntamiento de Utiel ha anunciado de forma oficial la reapertura al tránsito ciudadano del…

Otras noticias

alphacob1
Comarcal

Detenidos dos hombres por robar 2.000 kilos de cobre en pueblos de Alicante y València

Por Pau Gómez
Junta Local de Seguridad de Aldaia
Comarcal

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Por Toni Cuquerella
sosrequena
Comarcal

Alerta en Requena por la desaparición de un hombre de 45 años

Por Javier Ruiz
Protesta de los profesores en València.
Comarcal

La huelga de profesores en la Comunitat Valencina entra en su quinta semana: acampada en la plaza de la Virgen y una negociación clave

Por Toni Cuquerella
Bodegas subterráneas de Utiel.
Comarcal

El tesoro oculto de Utiel resurge: ya se pueden volver a visitar sus bodegas históricas tras el parón por la DANA

Por Toni Cuquerella
Presentació de l'espectacle commemoratiu de la crema de Xàtiva.
Comarcal

De les cendres de 1707 a les mentides d’Internet: el sorprenent viatge teatral per commemorar la crema de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?