ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Alzira instal·la plaques solars al CFPA Enric Valor que cobriran el 40% del consum energètic de l’edifici

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 8:22 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 22, 2022
468 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Aquesta setmana està previst que es complete la col·locació de 50 mòduls fotovoltaics per a generar energia verda i sense emissions

Alzira comptarà amb una nova instal·lació d’energia solar fotovoltaica sobre coberta als edificis municipals. Hui s’ha iniciat la col·locació dels panells fotovoltaics al sostre del Centre de Formació de Persones Adultes Enric Valor. Es tracta d’una instal·lació per a autoconsum del mateix d’edifici, amb una potència nominal de 20 kW, que compta amb 50 mòduls fotovoltaics de 450 Wp, que generaran electricitat amb la previsió de cobrir el 40 % de la demanda anual de l’edifici, expliquen des del Departament d’Agricultura i Medi Ambient i Transició Ecològica de l’Ajuntament d’Alzira. El pressupost de l’obra és de 24.175,35 euros, i al llarg d’esta setmana està previst que es concloga l’obra.

L’actuació està subvencionada per l’Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE) de la Generalitat Valenciana, d’acord amb la convocatòria de resolució de l’1 de març de l’IVACE, per la qual es convoquen les ajudes destinades al foment d’instal·lacions d’autoconsum d’energia elèctrica en els municipis de la Comunitat Valenciana amb càrrec al pressupost de l’exercici 2021.

Esta iniciativa, la segona per a autoconsum promoguda enguany, és una mostra del compromís de l’Ajuntament d’Alzira amb «el desenvolupament i la promoció de l’ús d’energies netes i renovables i la reducció de la factura energètica de l’explotació», un repte que impulsa amb la col·laboració de l’IVACE, segons destaca el regidor de Medi Ambient, Pep Carreres, qui emmarca estes actuacions en el procés de transició energètica iniciat a la localitat. Cal recordar que a principis del present mes de febrer es va iniciar la instal·lació fotovoltaica per a autoconsum a l’edifici del Centre de Participació Ciutadana, amb la qual s’aconseguirà quasi un 40 % d’estalvi en el consum elèctric, informaven des del Departament de Medi Ambient d’Alzira. Des de la Regidoria de Medi Ambient s’ha avançat que la intenció del consistori és aprofitar les subvencions de l’IVACE d’este 2022 per a seguir ampliant el parc solar sobre els edificis de titularitat municipal o d’ús públic, com poden ser també els centres educatius, per a contribuir a l’augment de la generació d’energia verda i sostenible.

Segons han explicat, «la producció d’energia elèctrica és, indubtablement, una part important del problema mediambiental existent en el nostre planeta. Tant és així, que la producció de CO? i SO? que es genera durant la producció d’energia està originant fenòmens d’efecte d’hivernacle i pluges àcides, la qual cosa dona lloc a un calfament global de la Terra i al tan temut canvi climàtic». En este sentit, «la creació d’instal·lacions d’energia solar fotovoltaica suposa la generació d’energia elèctrica neta, sense emissió de gasos d’efecte d’hivernacle, que respecta el medi ambient i contribuïx a un desenvolupament sostenible».

Tags: Alzira

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 12 de septiembre

Requena disfrutará de una jornada despejada con temperaturas que oscilarán entre 13 y 27 grados,…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 12 de septiembre indica un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre

La previsión meteorológica en Peñíscola para el sábado 12 de septiembre anuncia un día despejado…

Otras noticias

Vuelta de los alumnos de Picanya al colegio tras la DANA.
Comunitat ValencianaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Por Toni Cuquerella
Megafonia instal·lada a Algemesí.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Megafonía contra emergencias en la zona cero de la DANA: la Diputació financia su instalación en Paiporta, Picanya, Alfafar, Algemesí y Buñol

Por Toni Cuquerella
alzira fs
DeportesLa Ribera Alta

El Family Cash Alzira FS se mide mañana al L84 Torino en el Trofeu Juan Beteta

Por Adrián Lupiáñez
CartellWINWINBenetusser e1788430274265
L' Horta SudLa Ribera AltaLa SaforRequena - Utiel

Benetússer, Requena, Gavarda, Potries y Utiel acogen espectáculos SARC en septiembre

Por Javier Ruiz
1 3
La Ribera Alta

Detienen en Algemesí a un hombre tras cometer dos robos con fuerza en vivienda

Por Javier Ruiz
5093 alzira hospital la ribera
La Ribera Alta

La jueza eleva a 232 los fallecidos por la DANA tras incluir a una vecina de Guadassuar

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?