ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Crítiques en bloc des de Sagunt a la visita de la ministra Ribera a Almenara per defensar els espigons

Dirigents polítics i veïns de Sagunt es queixen de que la ministra es desentenga de les conseqüències dels espigons al sud d'Almenara
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 2, 2023
309 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7643 almenara espigons teresa ribera

Els polèmics espigons d’Almenara criticats des de Sagunt per les conseqüències que suposen per a la seua costa, han rebut una nova onada de rebuig després de la visita de la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, a la localitat castellonenca per elogiar aquestes construccions.

En un tuit la pròpia ministra afirmava que aquestos espigons «són la primera intervenció de l’estratègia de protecció del litoral de Castelló front al canvi climàtic»

Las escolleras de Almenara son la primera intervención de la estrategia de protección del litoral de Castellón frente al cambio climático. Me ha encantado poder visitar la regeneración de la playa y conocer de cerca el resultado junto a la alcaldesa. pic.twitter.com/kz1yaiRK99

— Teresa Ribera ð¹ (@Teresaribera) April 29, 2023

Davant aquesta defensa no es van fer esperar les crítiques, començant per la del propi alcalde de Sagunt, el socialista Darío Moreno, qui li va respondre que, malgrat considerar-la «un referent», en aquest tema «s’equivoca», perquè «el Ministeri ha de ser especialment sensible on no s’ha actuat», recordant que Sagunt encara espera la declaració d’impacte ambiental del projecte «davant una situació de degradació».

Des de Compromís el regidor i candidat Pepe Gil afirmava que es tracta d’una «actuació vergonyosa», advertint que amb aquesta intervenció «està condemnada a probablement millorar una zona i perjudicar a la que està al sud».

En EUPV el també regidor i candidat Roberto Rovira criticava que és «lamentable presumir d’una intervenció que està causant greus danys a les platges de Sagunt i Canet» alhora que li recordava que «el projecte de regeneració que hi ha en el calaix de l’oblit».

Finalment el col·lectiu de veïns perjudicats advertia a Ribera que «no és correcte parlar, com ho fa la ministra, d’estratègia de protecció enfront del canvi climàtic per ‘províncies’. La mar no entén de demarcacions administratives. És precisament aqueixa visió ‘administrativa’ d’aquest ministeri la que li ha portat a omplir d’espigons la platja d’Almenara (Castelló) sense pensar que les platges al sud (situades a la província de València) anaven a patir de ple els efectes d’aquesta actuació».

Tags: admin Almenara

Lo + leído

Veolia, Cruz Roja y el Ayuntamiento de Crevillent se alían para impulsar el empleo y la sostenibilidad local

El tejido empresarial, las instituciones públicas y las entidades del tercer sector se han dado…

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

El pols institucional entre l'Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat Valenciana arran de la paralització…

Taller Honda Máquina: el servicio técnico especializado en València para proteger la garantía de tu moto

Escoger el mejor servicio técnico para el mantenimiento de nuestra motocicleta es una decisión fundamental.…

Otras noticias

Platja de la Malva-rosa de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Boies intel·ligents a Sagunt: el pla de futur per a salvar de la regressió les platges d’Almardà, Corint i Malva-rosa

Por Toni Cuquerella
Muntanya del castell de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El pla de Sagunt per a protegir la Muntanya del Castell: un «laboratori real» per a ser Patrimoni de la Humanitat

Por Toni Cuquerella
Coche de la Policía Nacional
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

Detenidos en Sagunt por cobrar hasta 800 euros por empadronar ilegalmente en un piso de El Puig

Por Pau Gómez
Nou bescanviador de Sagunt.
El Camp de Morvedre

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Por Toni Cuquerella
Protesta contra la exclusión de mujeres en la cofradía de Sagunt.
El Camp de Morvedre

La Fiscalía acorrala a la Cofradía de Sagunt: investigación penal por prohibir procesionar a las mujeres

Por Toni Cuquerella
Policia Local de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?