ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Algemesí reobri un Centre de Dia per a malalts d’alzhèimer provisional mentre es recupera el local original afectat per la DANA

El servei s’ha traslladat provisionalment al Casal de Festes mentre es reforma l’edifici original, una actuació prioritària en el pla de reconstrucció municipal
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 16, 2025
513 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
4594 algemesi centre dia provisional

L’Ajuntament d’Algemesí ha reobert provisionalment el Centre de Dia per a malalts d’alzhèimer, una de les infraestructures més afectades per la DANA. Amb la finalitat de garantir la continuïtat del servei per als prop de 70 usuaris, les instal·lacions s’han traslladat al Casal de Festes, un espai que s’ha habilitat amb caràcter d’urgència i s’ha adaptat per a oferir les condicions necessàries. Així, les famílies podran seguir comptant amb este servei essencial mentre es duen a terme les obres de reparació de l’edifici original.

D’altra banda, les obres de reforma ja estan en marxa després de l’adjudicació d’un contracte d’emergència, un projecte que es va convertir en la primera actuació prioritària dins del pla de reconstrucció municipal. D’esta manera, es va aprovar una partida pressupostària extraordinària amb l’objectiu de restablir la normalitat al més prompte possible.

José Javier Sanchis, alcalde d’Algemesí (PP), afirma que “l’impacte de la DANA ha sigut devastador, però des del primer moment, la nostra prioritat ha sigut garantir que els serveis essencials no es paralitzen. És per això que hem actuat amb la màxima celeritat habilitant un espai provisional i iniciant les obres de reconstrucció de manera immediata. La nostra missió és assegurar que les persones més vulnerables continuen rebent l’atenció que mereixen, perquè Algemesí mai deixarà enrere a ningú».

“No podem esperar a les ajudes estatals promeses per a la reconstrucció, perquè hui dia ni tan sols està desenvolupat el Reial decret que contempla com es va a ajudar als ajuntaments. Per això, hem assumit la responsabilitat i el repte d’iniciar, fa tres setmanes, la reconstrucció”, afig.

La regidora de Serveis Socials, Família, Inclusió i Igualtat d’Oportunitats, Quini Giner, ha destacat i agraït “la capacitat d’adaptació dels treballadors d’ASFAL, que no han dubtat en cap moment en acceptar el repte de desplaçar provisionalment les instal·lacions, sempre pensant en el benestar dels usuaris”.

Tags: admin Algemesí

Lo + leído

Un año de toros en À Punt: más de cien emisiones y 1,4 millones de espectadores

À Punt ha celebrado este jueves en el Centro de Producción de Programas de Burjassot…

¿Es Aldaia un municipio inseguro? El Ayuntamiento señala que el Centro Comercial Bonaire «infla» las cifras de delincuencia

Las estadísticas oficiales de criminalidad han encendido las alarmas en Aldaia, pero el Ayuntamiento tiene…

L’última abraçda de La Fúmiga: Alzira anuncia un concert històric i gratuït per a acomiadar la banda a casa

Una nit històrica, un comiat inoblidable i, sobretot, de baldraga i de franc per a…

Otras noticias

Zulima Pérez, durante su comparecencia.
L' Horta SudLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno destina más de 400 millones al sector agrario tras la DANA y supera los 40 millones en ayudas para los regantes del Túria

Por Toni Cuquerella
Guàrdia Civil.
El Camp de TúriaLa Ribera AltaRequena - UtielValencia

Esclavitud en Venta del Moro, Tous y Nàquera: jornadas de 18 horas sin sueldo y 60 personas en una habitación

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
La Ribera Alta

Golpe al narcotráfico en Carlet: desarticulado un clan familiar jerarquizado con 20 detenidos

Por Toni Cuquerella
Casetes d'Alzira vistes des de la Muntanyeta.
La Ribera Alta

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

Por Toni Cuquerella
Efectos de la DANA.
L' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

El Gobierno asigna 1.300 millones de euros a la Comunitat Valenciana para cubrir gastos de la DANA

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Ribera Alta

Piden 20 años de cárcel para el acusado de agredir sexualmente, golpear y robar a su pareja en la Ribera Alta

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?