ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Horta Nord

Alfara del Patriarca multarà amb fins a 1.500 euros als puters

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 18, 2023
327 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La finalitat d’aquesta ordenança és promoure, dins de l’àmbit de les competències municipals, l’erradicació de la prostitució i altres formes d’explotació sexual

L’Ajuntament d’Alfara del Patriarca tindrà una nova Ordenança Municipal Abolicionista de la Prostitució i l’Explotació Sexual, que contempla multes de fins a 1.500 euros per als puters en qualificar-se com una sanció greu, així com també prohibeix la publicitat que incite al consum de la prostitució.

La finalitat d’aquesta ordenança és promoure, dins de l’àmbit de les competències municipals, l’erradicació de la prostitució i altres formes d’explotació sexual en el municipi, amb l’objectiu de protegir els drets de les víctimes de la prostitució.

La normativa, basada en el model d’ordenança abolicionista facilitat per la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana, part de la defensa dels drets humans i dels drets de les dones, persegueix erradicar la prostitució i l’explotació sexual. Per això, considera víctimes a totes les dones en situació de prostitució, sanciona la demanda com a causa principal de l’existència de la prostitució i proposa mesures que van més enllà de l’àmbit sancionador, en incorporar un enfocament integral i inclusiu que garantisca la defensa i la protecció de totes les dones en situació de prostitució.

“La prostitució és una forma de violència de gènere, és una expressió més de desigualtat estructural que pateixen les dones en la societat”, explica Marisa Almodóvar, alcaldessa socialista d’Alfara del Patriarca i regidora d’Igualtat, qui indica que Alfara assumeix el compromís de promoure l’abolició de la prostitució en el municipi, en la línia de la Generalitat Valenciana, i avança en la consecució d’una societat més igualitària i respectuosa amb els drets de les dones.

Aquesta nova normativa va ser publicada en el Butlletí Oficial de la Província el 7 de desembre, i pot ser examinada la documentació fins al 31 de gener per qualsevol interessat en les dependències municipals perquè es formulen les al·legacions que s’estimen pertinents.

Tags: Alfara del Patriarca

Lo + leído

Històrica regularització a Alzira: l’Ajuntament aprova l’estudi per a legalitzar 2.745 vivendes en sòl no urbanitzable

El ple de l'Ajuntament d'Alzira, en la sessió celebrada el passat dimecres 27 de maig,…

Alivio contra el calor en las aulas: Burjassot instala más de 200 ventiladores en los colegios públicos del municipio

Los colegios públicos de Burjassot (Valencia) se preparan para afrontar la recta final del curso…

El canvi radical en els transbords de Sagunt: així funciona el nou bescanviador que ja enllaça el tren amb l’autobús

Fer transbord entre el tren i l'autobús a Sagunt ja no serà el mateix. L'Ajuntament…

Otras noticias

centro de salud La Coma 1
L'Horta Nord

El barrio de La Coma de Paterna recupera el servicio de Pediatría

Por Javier Ruiz
Els pares de Guillem Agulló i Salvador en la inauguració del passeig amb el seu nom a Foios.
L'Horta Nord

Foios bateja un dels seus carrers com a ‘Guillem Agulló’ en un emotiu acte contra el feixisme i el racisme

Por Toni Cuquerella
jornada trueque 1
L'Horta Nord

El trueque y la moneda social se estrenan en La Pobla de Farnals

Por Javier Ruiz
iespatacona noviembre2025
L'Horta Nord

Alboraya prepara el traslado al nuevo IES La Patacona

Por Pau Gómez
5690 paterna fuente del jarro
L'Horta Nord

L’Horta Nord reduce el paro en 902 personas, con bajadas destacadas en Paterna, Burjassot, Moncada y Alboraya

Por Javier Ruiz
Teatro El Progrés de Burjassot.
ComarcalL'Horta Nord

El histórico Teatro El Progrés de Burjassot encara su recta final tras la recepción oficial de las obras

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?