ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Alcúdia rehabilita la façana de la Casa de la Música l’any del seu 30 aniversari

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 17, 2021
402 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Casa de la Música de l’Alcúdia serà objecte de millores com ara la rehabilitació de la façana, una obra pressupostada amb més de 80.000 euros

Abans de 15 dies està previst que comencen les obres de rehabilitació de la façana de la casa de la Música, una obra demanada en els pressupostos participatius de 2019 i que, en un principi, estava previst incloure en les subvencions per a millora d’establiments musicals que oferia la Diputació de València abans de donar pas als plans d’Inversió bianuals. En canviar la modalitat d’ajudes, l’obra va ser inclosa en el Pla d’Inversions 2020-21de la Diputació, i degut a la pandèmia s’ha endarrerit el seu començament fins ara, que ja és imminent.

La necessitat de portar a terme les esmentades obres es justifica donat que la façana de l’edifici de la Casa de la Música presenta una sèrie de deficiències sobre les que és necessari actuar, entre les que es troben la brutícia generalitzada en paraments, la presència d’escantells, de despreniments de revestiments, d’humitats per filtració i per capil·laritat, de clivelles i fissures en paraments, l’oxidació del reixat metàl·lic i el deteriorament de la fusteria. Es necessari intervenir en cadascuna de les lesions i patologies indicades per tal que l’edifici continue prestant un ús adequat als seus usuaris.

La rehabilitació està pressupostada amb 81.334,34 euros. L’obra va ser adjudicada en Junta de Govern a l’empresa Estudio Método de la Restauración S.L., una empresa que ja ha treballat a l’Alcúdia en la sustentació de murs de l’antic Convent dels Franciscans Alcantarins i que té molt de prestigi en rehabilitació d’edificis històrics, com ara les catedrals de Sevilla o Santiago de Compostela.

El contracte ja ha sigut signat i la direcció d’obra correrà a càrrec de l’arquitecte alcudià Enrique Arnandis. El termini d’execució serà de 2 mesos a partir del seu inici, amb la qual cosa la façana estarà totalment renovada abans de començar el curs 2021-22 del Centre professional de Música de l’Alcúdia.

D’antic escorxador a Casa de la Música

L’Ajuntament de l’Alcúdia assegura que fa «un esforç considerable» per a mantenir la Casa de la Música i donar suport a totes les entitats que alberga: la Filharmònica Alcudiana, el Centre Professional de Música, la Banda de Veterans de la Ribera, l’ensemble de percussió PKArt… i d’altres formacions que han trobat en la Casa un lloc on perfeccionar les seues inquietuds musicals.

“Enguany que l’edifici complix 30 anys -apunta l’alcalde de l’Alcúdia, Andreu Salom- volem dignificar-lo com es mereix amb la rehabilitació de la façana, que estarà acabada per al mes de setembre, quan volem celebrar l’aniversari amb unes jornades de portes obertes a tot el poble”.

Tags: Alcúdia

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 11 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 11 de julio indica una jornada poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 11 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 11 de julio anuncia un día poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 11 de julio

Peñíscola disfrutará de un sábado con temperaturas suaves y cielos poco nubosos, sin riesgo de…

Otras noticias

Plànol de l'àrea afectada pel pla de mobilitat.
La Ribera Alta

El futur del transport a la Ribera ja es debat: la Generalitat obre a la ciutadania el disseny del nou eix de mobilitat d’Alzira

Por Toni Cuquerella
Visita de la comisionada a la Ribera.
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Inyección millonaria tras la DANA: más de 35 millones para l’Alcúdia y Sollana y el reparto de ayudas en la Ribera

Por Toni Cuquerella
Cotxe de la Policia Nacional
La Ribera Alta

Quatre detinguts a Alzira per la mort d’un obrer clandestí i simular que era un client

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
Alzira lidera el descenso del paro en La Ribera Alta.
La Ribera Alta

Alzira y Algemesí lideran la reducción del paro en la Ribera Alta

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?