ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament de l’Alcúdia suspén la taxa d’ocupació de terrasses en 2021

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 20, 2021
380 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Ja en 2020 es va suspendre esta taxa en la primera fase de la pandèmia, i ha continuat sense cobrar-se durant els mesos en què l’hostaleria sí ha pogut obrir les seues terrasses

L’Ajuntament de l’Alcúdia ha anunciat que suspén la taxa d’ocupació de terrasses per a l’any 2021. La suspensió de la taxa, pensada per a ajudar l’hostaleria alcudiana, en la mida en que ho pot fer l’ajuntament, en el context de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, es pren per segon any consecutiu. Ja en 2020 es va suspendre esta taxa en la primera fase de la pandèmia, i ha continuat sense cobrar-se durant els mesos en què l’hostaleria sí ha pogut obrir les seues terrasses.

L’ajuntament alcudià va prendre la decisió en veure que el Govern Valencià havia emés la Resolució de 5 de gener de 2021, de la Consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’establien mesures preventives excepcionals que marcaven l’hora de tancament per als establiments hostalers en les 17.00 hores, considerant que les ordenances fiscals en vigor al municipi, que regulen les taxes per la utilització privativa del domini públic, estableixen que “el fet imposable està constituït per l’efectiva utilització, i especialment en el cas de la taxa reguladora per l’ocupació de la via pública de terrasses amb finalitat lucrativa”. Per tant, i mitjançant un decret d’Alcaldia, l’ajuntament va decidir suspendre la meritació i les liquidacions de la quantia de la taxa reguladora per l’ocupació de la via pública de les terrasses amb ocupació amb taules i cadires també en l’exercici 2021.

“La mesura pren encara més sentit en el dia de hui, en què s’ha decretat el tancament dels establiments i activitat d’hostaleria i restauració, com a mínim fins el 4 de febrer; – afirma l’alcalde, Andreu Salom- les noves restriccions, tot i ser molt necessàries, colpegen de nou un sector com el de l’hostaleria, que encara no s’havia pogut recuperar del tancament dels primers mesos de pandèmia, i des de l’ajuntament de l’Alcúdia, amb esta mesura de no cobrar l’ocupació de terrasses tampoc este any intentem ajudar els hostalers, en la mida de les nostres possibilitats”

Tags: Alcúdia

Lo + leído

Requena plantea peatonalizar la Villa y limitar el tráfico para transformar su casco histórico

La transformación del casco histórico de Requena pasa por reducir de forma notable la presencia…

Piden cinco años de cárcel por estafar a su consuegra en un negocio de hostelería en Xàtiva

Una mujer se enfrenta a una petición de cinco años de prisión acusada de falsificar…

El Auditori de Torrent despide abril con Toni Acosta, Novembre Elèctric y Capella de Ministrers

El Auditori de Torrent acogerá el próximo fin de semana tres eventos culturales destacados organizados…

Otras noticias

Egevasa trabajos
La Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa Serranía

Egevasa impulsa la renovación de redes de agua y alcantarillado en Alginet, Benifaió, Cheste y Pedralba

Por Javier Ruiz
BalsaLaminacion LaReva 1
El Camp de TúriaL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Por Javier Ruiz
Enguix en Castello de la Ribera foto Abulaila 13
La Ribera AltaLa Ribera Baixa

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Policía Nacional.
ComarcalLa Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela en Alzira una red de narcotráfico

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?