ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El MurArt 2023 d’Ontinyent pintarà dos murals de gran format junt al Campus i la Cooperativa

També es realitzaran 15 murals de tamany més reduït al recinte firal, on es duran a terme altres activitats com xerrades o la projecció d’un adiovisual
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 26, 2023
291 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
107 ontinyent murart 2023 presentacio

Ontinyent acollirà la propera setmana la II edició del Festival “MuArt”, iniciativa posada en marxa per l’Ajuntament per combinar la promoció cultural amb l’impuls al turisme i comerç. El regidor de Promoció Económica, Pablo Úbeda, presentava aquest dimarts en roda de premsa l’activitat, acompanyat per Sara Sàez, manager de Dulk Studio, que participa en l’organització.

Després de l’exit de la primera edició de “MurArt” l’any passat, amb l’elaboració de diferents murals a la ciutat, enguany van a realitzar-se dos murals de gran format i la realització de diverses activitats complementàries com xerrades i pintures murals al recinte firal el proper dissabte 6 de maig.

Pablo Úbeda explicava que “és una acció d’art urbà que ens serveix per promocionar la ciutat a nivell cultural, turístic i comercial. Una iniciativa que fa visible Ontinyent i que té molta repercusió, com va passar amb els murals ja realitzats, com el de Dulk al Centre Comercial El Teler que va ser l’activitat a partir de la qual vam idear MurArt, com després la I edició de MurArt i la difusió qie van tindre els 5 murals que es van fer, un dels quals, el de Lidia Cao, va ser designat entre els 15 millors del món per la plataforma Street Art Cities”.

Enguany, els dos grans murals seran elaborats per dos artistes de prestigi internacional: l’italià Milo, autor de murals en llocs tan dispars com Polinesia o Los Àngeles, que elaborarà un mural de 360 m2 junt al Campus Universitari; i el duet barceloní Reskate Studio, autors també de murals per tota Europa, que faran altre mural de 160 m2 junt a la Cooperativa. Úbeda agraïa la col·laboració tant de la Universitat de València com dels propietaris privats de la façana de la Cooperativa, així com el treball de Dulk Studio.

Sara Sáez agraïa al seu torn a l’Ajuntament “l’aposta per la cultura i l’art urbà, una aposta que l’any passat va ser molt ben acollida per la ciutadania, com de segur va a passar en esta nova edició en la que a més comptarem amb dos murals més grans”. Els dos grans murals s’elaboraran entre els dies 1 i 7 de maig, i quant a les activitats complementàries, aquestes es centraran en la jornada del 6 de maig al recinte firal. Allí s’elaboraran un total de 15 murals de més reduït tamany, 5 x 3 metres (15m2) obra d’altres artistes que s’han sumat a MurArt a través d’una convocatòria que s’ha obert a les xarxes socials. A més a més, eixa jornada hi haurà xerrades amb Milo i Reskate Studio, la projecció d’un audiovisual sobre l’elaboració dels dos grans murals i ambientació musical.

Tant Pablo Úbeda com Sara Sàez animaven a la ciutadania a gaudir d’aquest Festival d’Art Urbà, i especialment de les activitats programades per la jornada de dissabte.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

La Diputació logra recortar a la mitad el polémico corte de carretera entre Buñol y Alborache

Alivio para los conductores y vecinos de la Hoya de Buñol. La Diputació de València…

Cullera recibirá una inversión de 2,5 millones de euros para renovar el saneamiento del Marenyet

Cullera renovará por completo el sistema de saneamiento de la zona del Marenyet con una…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el martes 14 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el martes 14 de julio indica intervalos nubosos con…

Otras noticias

Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
Centre Majors Ontinyent
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent rep 45.000 euros per reformar la coberta del Centre de Majors de Sant Rafel

Por Pau Gómez
ontijazz2026
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent fusiona jazz, rock i heavy metal en el XVIII Festival Ontijazz

Por Javier Ruiz
Sempere es un municipi amb molt atractiu residencial.
La Vall d'Albaida

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Por Adrián Lupiáñez
Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?